Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
RSV 750
zajímavé, ale nějak tomu nevěřím... i když 750 twin motor už několik let mají.
E: teď čumím, že jedna bude V90° čili motor dorso a shiver, což bych věřil, ale druhý motor má být V60°? Kde by k němu přišli? A proč by ho vyvíjeli?
Naposledy editováno 19.12.2014 13:04:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Nikotýn píše: neeee já myslím tu před Koldovou, to byla obyč RSV a já na ní kupoval právě komplet Akrapa 2-2 :D tak to mám ještě naději :D :D
Šípková růženka? Tu jsem měl já, zrovna nedávno jsem ji tu viděl na inzerci, zprzněnou (černá vidle, zlatý kola, někdo z toho vykradl zadní tlumič a dal tam nějakou vyteklou mrdku) a zválenou... prodávala se za třicet
... a ty akrapy z ní někdo vykradl ještě dřív než přišla ke mně, já ji koupil už s domorobo kopiema leošů (na v2 tomu říkali "šnekovýfuky", nevím co tím mysleli, ale možná tě to někam nasměruje ).
Kua to byl stroj, stejská se mi
Naposledy editováno 19.12.2014 13:37:03
Mileek píše: WTF?
RSV 750
zajímavé, ale nějak tomu nevěřím... i když 750 twin motor už několik let mají.
E: teď čumím, že jedna bude V90° čili motor dorso a shiver, což bych věřil, ale druhý motor má být V60°? Kde by k němu přišli? A proč by ho vyvíjeli?
k čemu bude v dnešní době kdy má každá šestka 140 koní supersport twin s 90 koněma mi nějak uniká. Tohle mi teda nepřijde jako konkurent pro malou panigle. Těch 120 už zní líp ale i tak....
Prostě podlitr je pro děti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše:
Kua to byl stroj, stejská se mi
Dobře ti tak. Alespoň ses poučil a podobnou píčovinu už nikdy neuděláš
Mileek píše: WTF?
RSV 750
zajímavé, ale nějak tomu nevěřím... i když 750 twin motor už několik let mají.
E: teď čumím, že jedna bude V90° čili motor dorso a shiver, což bych věřil, ale druhý motor má být V60°? Kde by k němu přišli? A proč by ho vyvíjeli?
Chtej jezdit SS s dvouvalcem ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: Dobře ti tak. Alespoň ses poučil a podobnou píčovinu už nikdy neuděláš
A to mě zas neznáš
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
tak sem konečně rozhodil tu moji spojku, sehnal si nějaké lamely a plechy a chci je ted vyměnit... ale měřil jsem pružiny a mají mít min.44mm, naměřil jsem u většiny o pár desetin mín. cca kolem 43,6mm, mám radši sehnat nové? Kolik mají nové mm? Nebo dával někdo někdy nějaké podložky pod pružiny?
FiZzeR píše: Šípková růženka? Tu jsem měl já, zrovna nedávno jsem ji tu viděl na inzerci, zprzněnou (černá vidle, zlatý kola, někdo z toho vykradl zadní tlumič a dal tam nějakou vyteklou mrdku) a zválenou... prodávala se za třicet
... a ty akrapy z ní někdo vykradl ještě dřív než přišla ke mně, já ji koupil už s domorobo kopiema leošů (na v2 tomu říkali "šnekovýfuky", nevím co tím mysleli, ale možná tě to někam nasměruje ).
Kua to byl stroj, stejská se mi
jooooo to je ona moje kočka bývalá, tak to je v řiti, umřela :( buď jí země lehká, safra koupil bych jí hnedle zpátky. S těma Akrapama to byl šrumec
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
ted sem sundal přední světlo, a zjistil že na masce kousek od otvoru sání, je umístění teploměr (možná i tlak?) nasávaného vzduchu, zatím sem to vždy viděl až v airboxu, proč to má aprilka tady, a nezkresluje to třeba?? Přece jen vzduch v airboxu a venku je trošku jiný, ne??
chci právě že polepit celý airbox hliníkovou folií, tak jestli to má vůbec nějaký smysl...?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Vím o 2 na bazaru ale kdyby se někomu objevilo nepotřebné levnější, klidně i trochu poškozené tak dejte vědět. Jinak úspěšně pokračuji v přestavbě. Všechny plasty jsou sundané obroušené a překytované a čekají na nástřik do plniče a pak do nové barvy...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
http://www.tipmoto.c...2-svetlo-predni.html
http://www.motorkari...sv-mille-724604.html
našel jsem tyhle 2. Pokud se chceš zbavit toho tvého tak dej vědět co za něj chceš.
i maska tuona jde nasadit na lešení mille dokonce od roku 99
originál lešení je ale na tuonu jiné, má silnější "nosnou" trubku, která spojuje vrch lešení s krkem řízení, protože je více námáhaná než mille, kde část sil přenesou kapoty
toto má aprilka docela zmáklé, ptrotože na více motorkách se nachází stejné díly
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
http://www.motobikes...factory-detail_2035?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
kulik píše: Toho amana si nech :D, mě bude stačit sériovka po SV :D. Nechci domu jezdit s hnědejma trenclema :D
Já ho stejnak prodávám jen aby se doma neřeklo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |