Termíny 2015 vypsané:
26. 04. 2015 Kolín - odjeto
- Polsko 9.05.2015 - Szczecin - odjeto
- MISTROVSTVÍ EVROPY Holandsko - 24. 05. 2015 Lelystad - odjeto
21. 06. 2015 OSTRAVA!!! - odjeto
- Polsko 13.06.2015 - Wroclaw - odjeto
27. 06. 2015 Žďár nad Sázavou - odjeto
- Polsko 25.07.2015 - Lodz - odjeto
26. 07. 2015 Soběslav - odjeto
- Polsko 15.08.2015 - Warszawa - odjeto
29. 08. 2015 Kolín - odjeto
- Polsko 19.09.2015 - Szczecin - odjeto
26. 09. 2015 FINÁLE 2015 - Kolín - odjeto
Takže plánujme, rokujme, hádejme se v rámci slušných mezí, a hlavně ať to jezdí .
Vlákno ze sezóny 2014
Naposledy editováno 08.02.2016 13:14:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
maspe píše: PAP28> Souhlas - téměř vždy, když člověk dělá něco nového, tak mozek to (logicky) nezná a reaguje podvědomě strachem - předepnutí svalů, ztuhlost. To je běžná podvědomá reakce. A tréninkem se vědomě formují zvyky, tedy podvědomí. Následně se toho mozek nepřestane podvědomě bát, tedy přestane to považovat za nové.
Jo, tak to funguje i na motorce. Proto říkám, že je dobré oprostit se od řídítek. Naučit se něco nového, rovnováha + koordinace pohybů. Časem zjistíš, že řídítka jsou jen podružná.
To je můj názor. Proto Japončíci cvičí trial - tam bez koordinace si ani neškrtneš. Pro cit pro rovnováhu zase jezdí cross, trénují na kluzkém povrchu a cvičí pomalou jízdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
maspe píše: Tadýýýý
koncem Dubna v kolíně
A je možné se tam stavit jen tak bez přihlášení a zajezdit si na trati? O závodění mi nejde, ale ty tratě vypadají hezky, tak bych si to projel .
maspe píše: PAP28> Souhlas - téměř vždy, když člověk dělá něco nového, tak mozek to (logicky) nezná a reaguje podvědomě strachem - předepnutí svalů, ztuhlost. To je běžná podvědomá reakce. A tréninkem se vědomě formují zvyky, tedy podvědomí. Následně se toho mozek nepřestane podvědomě bát, tedy přestane to považovat za nové.
K tomuto průběhu mi nedávno výcvikář říkal, že potřebuješ tak 10.000 opakování, aby jsi určitou činnost dostal do svalové paměti. Takže cvičit a cvičit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Mr.Dreamer píše: A je možné se tam stavit jen tak bez přihlášení a zajezdit si na trati? O závodění mi nejde, ale ty tratě vypadají hezky, tak bych si to projel .
Co ti na to mame rict? Zkus si predstavit ze prijedes na jakykoli jiny zavody bez registrace a ze si jenom vyzkousis trat ale ze zavodit vlastne ani nebudes... No fakt nevim co by ti rekli - teda vlastne asi vim. Jo a mimochodem aby ses dostal na soutezni trat a byl na ni sam tak musis soutezit protoze trat se stavi teprve tesne pred zavodem. Treninkova trat v den zavodu je jednodussi a je urcena pro soutezici aby se pred zavody mohli trochu rozjezdit a jezdi se po ni ve vlacku takze vetsinou stejne nemuzes jet jak bys treba chtel...
Na druhou stranu gymkhana zatim u nas neni na nejake profi urovni a jsme radi za kazdeho noveho jezdce. Snad uz to, ze nepotrebujes zadnou licenci, registrovat se staci az na miste, startovne je symbolicke a nikdo te nenuti odjet vsechny kola v zavodu je dost benevolence aby si to mohl zkusit opravdu kazdy.
Jinak od letoska budou i pravidelne treninky v Koline, tam muze take prijet kazdy i kdyz nechce zavodit.
Maty_Kolin píše: Co ti na to mame rict? Zkus si predstavit ze prijedes na jakykoli jiny zavody bez registrace a ze si jenom vyzkousis trat ale ze zavodit vlastne ani nebudes... No fakt nevim co by ti rekli - teda vlastne asi vim. Jo a mimochodem aby ses dostal na soutezni trat a byl na ni sam tak musis soutezit protoze trat se stavi teprve tesne pred zavodem. Treninkova trat v den zavodu je jednodussi a je urcena pro soutezici aby se pred zavody mohli trochu rozjezdit a jezdi se po ni ve vlacku takze vetsinou stejne nemuzes jet jak bys treba chtel...
Na druhou stranu gymkhana zatim u nas neni na nejake profi urovni a jsme radi za kazdeho noveho jezdce. Snad uz to, ze nepotrebujes zadnou licenci, registrovat se staci az na miste, startovne je symbolicke a nikdo te nenuti odjet vsechny kola v zavodu je dost benevolence aby si to mohl zkusit opravdu kazdy.
Jinak od letoska budou i pravidelne treninky v Koline, tam muze take prijet kazdy i kdyz nechce zavodit.
Ok, pohoda, stačilo klidně říct ano nebo ne, sám také nikomu u své akce neřeknu, že může přijet bez ohlášení, když se mu bude chtít, ale proč se nezeptat. Nijak super mě to neláká, takže jsem to vzal tak, že pokud by se dalo tam zajet jen tak na přepadovku, tak proč to nezkusit, pokud by byl čas. Každopádně vám přeji pěknou sezónu, kdo ví, třeba se někdy také přidám .
1 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Naposledy editováno 12.01.2017 12:07:21
ian píše: Maty_Kolin> ahojte, mám prosím dotaz ( vůbec jsem nikdy nesledoval výsledky ): na jakých motocyklech se jezdí, jaké je zastoupení silných strojů? A jezdí tam třeba i Jawy 350 nebo MZty?Dík
Jezdí tam cokoli, skútry, staré jawy, endura, velké cesťáky i SBK, ale ty asi jezdí s upravenými řídítky a jinými dorazy.
Maty: Ok, uvidím, jak to bude s čase .
Tohle je ta 350
Naposledy editováno 31.01.2015 17:52:10
ian píše: Maty_Kolin> ahojte, mám prosím dotaz ( vůbec jsem nikdy nesledoval výsledky ): na jakých motocyklech se jezdí, jaké je zastoupení silných strojů? A jezdí tam třeba i Jawy 350 nebo MZty?Dík
normální závod - GP 8 soběslav od 125tek přes 350, šestky, po 1200 enduro
závod 50ccm - GP8 - 50 jen padesátky, ale kromě špičky, dost podobné časy jako na velkém závodě.
V našem prostředí je úplně jedno na čem jedeš, pokud to není úplně mimo (třeba SS). Jeden z nejlepších u nás jezdí 8kW 125ku.
Naposledy editováno 31.01.2015 18:15:28
1 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
V cervnu planujem akci v Ostrave.
Naposledy editováno 02.02.2015 13:23:41
Maty_Kolin píše: laďa-prášil> zajimava nabidka muzes napsat vic podrobnosti? Odkaz na mapy atp. Jde hlavne o to jjestli tam je alespon nejaky jezdecky a divacky potencial. Take uz nemame moc volnych terminu...
V cervnu planujem akci v Ostrave.
nechci ti do toho moc kecat, ale z Frydlantu do Ostravy je to asi jako z Prahy do Kolina
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Maty_Kolin píše: laďa-prášil> zajimava nabidka muzes napsat vic podrobnosti? Odkaz na mapy atp. Jde hlavne o to jjestli tam je alespon nejaky jezdecky a divacky potencial. Take uz nemame moc volnych terminu...
V cervnu planujem akci v Ostrave.
ty woe ,, vis jak me boli p..el nez dojedu na duku jenom do Kolina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Maty_Kolin píše: gugo> no ale mas potencial na to se mezi "profiky" dostat kdybys jezdil pravidelne tak se do 1. desitky vejdes.
A máte auta která mají na v TP na tažném povolený takový náklad nebo to prostě neřešíte a ani vás nikdo neřeší?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Mr.Dreamer píše: A máte auta která mají na v TP na tažném povolený takový náklad nebo to prostě neřešíte a ani vás nikdo neřeší?
dve motorky plus vozik se v klidu vejdou do 750 kg, coz vetsina taznych v klidu splnuje (o brzdenych variantach ani nema cenu mluvit, tam to byva mnohem vic)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Veverčák píše: dve motorky plus vozik se v klidu vejdou do 750 kg, coz vetsina taznych v klidu splnuje (o brzdenych variantach ani nema cenu mluvit, tam to byva mnohem vic)
No, větišna aut má tak kolem 450kg, resp, pokud bych se vešel, tak to neřeším...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Mr.Dreamer píše: No, větišna aut má tak kolem 450kg, resp, pokud bych se vešel, tak to neřeším...
nevim, mno, 450kg ma nas getz, coz je spis nez auto nakupni taska, a to taky diky tomu, ze jsme tam nechali dat levnejsi neoriginal (cehoz zpetne lituju).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Veverčák píše: nevim, mno, 450kg ma nas getz, coz je spis nez auto nakupni taska, a to taky diky tomu, ze jsme tam nechali dat levnejsi neoriginal (cehoz zpetne lituju).
No, stejně je na tom Corsa, Fabia a Clio. Ale je mi jedno, kolik má jaké auto, dvě motorky mají kolem 200kg každá, vozík 150kg, o co mi jde, jestli někdo s 550kg na tažném jezdí s autem které má maximum kolem 450kg, ani mě to nijak extra nezajímá, jen když vidím fotku dvou naložených vozíků a nevidím auta, tak jsem zvědavý .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Veverčák píše: nevim, mno, 450kg ma nas getz, coz je spis nez auto nakupni taska, a to taky diky tomu, ze jsme tam nechali dat levnejsi neoriginal (cehoz zpetne lituju).
Počkej, nebude těch 450 kg spíš od výrobce?
Měl jsem Octavii 1 1.6 75kW a koupil jsem si na ní TZ od slov. výrobce Galia. Podle výr TZ je max. hm. přívěsu 1500 kg, max. svislé zatížení (na kouli) 75 kg. Teď bych kecal kolik přesně měl udaný výrobce auta, tedy Škoda, myslím, že 1100 kg bržděnej a 450 kg nebržděnej. Koupil jsem si to samý, ale 1.9 TDi 66kW a TZ přendal, čili stejný max. hodnoty, ten ropák má dle výrobce bržděnej max. 1300 kg a nebržděnej jen 500 kg. Samozřejmě, že to auto utahne poměrně v klidu mnohem víc, ale limitující tam není tažný jako takový, ale max. hodnoty od výrobce auta, který nesmí být překročený.
Naposledy editováno 03.02.2015 22:15:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Piwell píše: Počkej, nebude těch 450 kg spíš od výrobce?
Měl jsem Octavii 1 1.6 75kW a koupil jsem si na ní TZ od slov. výrobce Galia. Podle výr TZ je max. hm. přívěsu 1500 kg, max. svislé zatížení (na kouli) 75 kg. Teď bych kecal kolik přesně měl udaný výrobce auta, tedy Škoda, myslím, že 1100 kg bržděnej a 450 kg nebržděnej. Koupil jsem si to samý, ale 1.9 TDi 66kW a TZ přendal, čili stejný max. hodnoty, ten ropák má dle výrobce bržděnej max. 1300 kg a nebržděnej jen 500 kg. Samozřejmě, že to auto utahne poměrně v klidu mnohem víc, ale limitující tam není tažný jako takový, ale max. hodnoty od výrobce auta, který nesmí být překročený.
myslim, ze typicky jsou hodnoty u origo prislusenstvi vyssi nez o neorigo ..
ale uprimne to ted neresim, mno, mam na kouli 2.5 tuny u brzdene varianty, tak je mi to fuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
E. Ty vozejky na fotce jsou brzdeny, ale normalne vozim dve motyky i na nebrzdenym vozejku 750kg auto ma v TP myslim 650 nebrzdenej coz furt vychazi.
Naposledy editováno 03.02.2015 22:51:11