Téma: Masarykův okruh a jeho okolí
 
16.2.2011 v 16:15
Podělte se společně s námi o krásné okamžiky jak ze starého, tak z nového Masarykova okruhu





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

25.1.2015 v 21:47 | Nahoru | #7501
imoladu> To uvádějí různé zdroje . MV sama uvádí u 4V z let 73-76...98 koníků.
Ten technický skvost Honda NR 500 (1979-1981) měl cca 130 při cca 20000. Uměl na tom jen Spencer, v 81 na ní jel 5. v Silverstone, ale nedojel...jinak když dojeli, tak za desítkou. Pak to zabalili a udělali 3V 2T.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

25.1.2015 v 23:44 | Nahoru | #7502
JV> Dík za informace,hlavně NR 500.

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

26.1.2015 v 00:00 | Nahoru | #7503

imoladu píše: JV> Dík za informace,hlavně NR 500.



NR 500 byla jen další zbytečná konstrukce 4taktu, která už v té době proti dvoutaktům neměla nárok ať už z normálními písty, tak s oválnými písty! Jen vyhozené peníze za vývoj, přímo do kanálu! Honda musela přejít na dvoutakty tříválce a později ještě zkonstruovat čtyřválec, když tříválec už nestíhal!

Masarykův okruh a jeho okolí

26.1.2015 v 09:33 | Nahoru | #7504
JV,AKRO,Imoladu: nedalo mi to, a nahlídl jsem do svých pramenů a knih, protože výkon 100K u RC181 se mi zdál moc vysoký.

Co se týče Hailwoodovi 500 Hondy RC181, tak tam mám přesné informace z knihy udávané přímo Hondou. Výkon v roce 1967 byl 84,5K/12000
6-ti válec RC166B v roce 1967 měl 59,2/18500

Honda chtěla 4T. U NR500 aby stačila dvoutaktům, museli příjít se 120K. K tomu ale museli mít více ventilů a otáček. Proto přišli s oválnými písty a 20tis otáčkami. Motocykl ale neměl takovou lehkost ovládání, a byl poruchový. A tak přichází v roce 82 NS500 - 125K.
V roce 85 měla Spencerova NSR500 147K/11500 a jeho RS250 měla 75K.
V tomtéž roce měla tovární Yamaha OW81 142K. V té době už Suzuki začíná ztrácet, a má "pouhých" 130K

V 70. letech měly 2T 110-120K. V 90. letech měly od 160K až po 190K.

Mám ale hádanku. Vyrobil někdo Turbo závoďáka???

Masarykův okruh a jeho okolí

26.1.2015 v 09:35 | Nahoru | #7505
Risso:
dohledal jsem to vstřikování. Už v roce 89 použila Honda vstřikování u tovární NSR250 v Japonském národním šampionátu. Protože ale pravidla neumožňovala přímé vstřikování do válce, motocykl nebyl rychlejší než karburátorový model. A tak Honda dala tento projekt na chvíli k ledu.

1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

26.1.2015 v 11:00 | Nahoru | #7506
Turbo závoďáka myslím dělal Norton.Ale jezdili s tím asi jen na Manu.

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

26.1.2015 v 21:18 | Nahoru | #7507
[quote=majco46]Rad sa s Vami podelim o par ''brnenskych'' dokumentov z mojho archivu, neviem ci uz nahodou v minulosti som ich sem nedaval, ale teraz aspon v lepsej kvalite oskenovane.
Zaevidovana prihlaska Giacomo Agostiniho na GP v Brne 1975 do triedy 350tok s podpisom.

to je riadna sleha toto!!

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

26.1.2015 v 23:53 | Nahoru | #7508

Darmah píše: Turbo závoďáka myslím dělal Norton.Ale jezdili s tím asi jen na Manu.

Byl to WANKEL,turbo bylo v MS zakázané,jen před 2.svět válkou něco bylo.

Masarykův okruh a jeho okolí

27.1.2015 v 06:45 | Nahoru | #7509
Aha, tak to jsem to nějak spletl. Dík

Masarykův okruh a jeho okolí

27.1.2015 v 18:09 | Nahoru | #7510
Tak kudy nám to ten Mike jede ? ( Bosonohy, Kohoutky nebo Lískovec ? )




Masarykův okruh a jeho okolí

27.1.2015 v 18:34 | Nahoru | #7511
Za A

Masarykův okruh a jeho okolí

27.1.2015 v 19:31 | Nahoru | #7512
Taky myslím, že jsou to Bosonohy . Ti diváci jsou super

1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

27.1.2015 v 20:41 | Nahoru | #7513
Bosonožský "publikum" bylo vždycky super - z výšky cca pěti metrů
se na roadracing nedívaji ani na TT ...

Masarykův okruh a jeho okolí

29.1.2015 v 18:31 | Nahoru | #7514
Incident z roku 1988 na GP Belgicka v triede 250 ccm - Martin Wimmer a Loris Reggiani

https://www.youtube.com/embed/0niPmkyXzNc

Masarykův okruh a jeho okolí

29.1.2015 v 18:58 | Nahoru | #7515
https://www.youtube.com/embed/0niPmkyXzNc
Asi se Ti, Rosho, podařilo dát sem půllitry namísto 250ccm, ale o to větší dík ode mně
Jako by mě "polila voda živá" když si to tam "dávají hustý" Doohan, Gardner, Kevin a Rainey,
i když Kevin při tom jeho "hop anebo trop", tentokrát bral trop ...

Naposledy editováno 29.01.2015 19:01:08

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

29.1.2015 v 21:30 | Nahoru | #7516
IvanDvoutakťák> Tady je to to myslím ještě míň jak 5 metrů



Naposledy editováno 01.02.2015 13:44:53

Masarykův okruh a jeho okolí

29.1.2015 v 22:36 | Nahoru | #7517
Ospravedlňujem sa za preklep,už by to malo byť v poriadku.



Má to názov Bike Grand Prix of Belgium 1988

Motorky Martina a Lorisa boli zrelé akurát tak do kovošrotu ...

Masarykův okruh a jeho okolí

30.1.2015 v 09:15 | Nahoru | #7518
Na trati TT je to na mnoha(!)místech míň jak 5 metrů, Kunovjane
Zkusíš dát ten odkaz znovu ?

Masarykův okruh a jeho okolí

30.1.2015 v 13:03 | Nahoru | #7519
vsechno je jinak

Naposledy editováno 30.01.2015 13:06:57

Masarykův okruh a jeho okolí

30.1.2015 v 13:12 | Nahoru | #7520
Slovy klasika : Svět chce být klamán . A TAKY JE .

Naposledy editováno 30.01.2015 13:13:56

Masarykův okruh a jeho okolí

31.1.2015 v 20:36 | Nahoru | #7521

Masarykův okruh a jeho okolí

1.2.2015 v 18:19 | Nahoru | #7522
Brno 1968 a legendární pád Silvia na Jawě, kvůli kterému byl závod odložen a Silvio už do něho pak nenastoupil ( dodnes se prý neví, jestli s tím nepraštil schválně aby na tom nemusel jet ):




1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

1.2.2015 v 19:34 | Nahoru | #7523
Silvio se tam předvedl jako idiot! On jet chtěl, po havárii ještě dotlačil motorku na start, kdo mu z proražené nádrže všechno palivo vyteklo!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

1.2.2015 v 19:57 | Nahoru | #7524

AKRO píše: Silvio se tam předvedl jako idiot! On jet chtěl, po havárii ještě dotlačil motorku na start, kdo mu z proražené nádrže všechno palivo vyteklo!



To máš pravdu Akro Já jsem Silvia poznal již jako staršího pána na závodech veteránů v mnoha zemích Evropy. A byla s ním docela sranda. Byl vždycky velice společenský, a když startoval u nás v Česku, tak se mu moc líbily naše český holky. Když odbočím od Silvia. Jawa V4 byla vyrobena, nebo lépe řečeno převrtána i pro třídu 500ccm. Startoval na tom Šťastný v Brně. Ví někdo z vás na kolik kubíků byl motor z 350tky převrtán? Já to dodnes nezjistil. Slyšel jsem, že snad 420ccm pak zase že 460ccm. Byl vyroben celý stroj, nebo jen motor?

1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

1.2.2015 v 20:14 | Nahoru | #7525
Někde jsem četl že to bylo 420, ale kdo ví?
Tak aspoň pár foto:



















1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

1.2.2015 v 20:21 | Nahoru | #7526

Darmah píše: Někde jsem četl že to bylo 420, ale kdo ví?
Tak aspoň pár foto:





















420ccm se mi zdá reálné. Nevíš, jestli byl vyroben jen motor, nebo celý stroj? Kolem Jaw V4 je také plno záhad. Léta pátrám po počtu vyrobených kusů 350tek a vždycky narazím na něco nového...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

1.2.2015 v 20:24 | Nahoru | #7527
knizepekel> Měla být jen jedna, ale kdo ví? Objem byl prý asi 420 ccm a měl se dávat do rámu třistapadesátky, takže asi jen upravený motor na vyšší objem!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

1.2.2015 v 20:31 | Nahoru | #7528

AKRO píše: knizepekel> Měla být jen jedna, ale kdo ví? Objem byl prý asi 420 ccm a měl se dávat do rámu třistapadesátky, takže asi jen upravený motor na vyšší objem!



Tak to máme skoro stejné informace Akro Mám na Tebe otázku, protože hodně víš o našich strojích. Máš přehled, kolik bylo vyrobených strojů Čz 125ohc typ 855? Já vlastním kompletní motor, ale nic víc. Pak vím o třech dochovaných strojích ale slyšel jsem až nesmyslné počty údajně vyrobených motorek.

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

1.2.2015 v 21:23 | Nahoru | #7529

knizepekel píše: Tak to máme skoro stejné informace Akro Mám na Tebe otázku, protože hodně víš o našich strojích. Máš přehled, kolik bylo vyrobených strojů Čz 125ohc typ 855? Já vlastním kompletní motor, ale nic víc. Pak vím o třech dochovaných strojích ale slyšel jsem až nesmyslné počty údajně vyrobených motorek.



Já jsem slyšel, že ty tovární 125 ccm byly dohromady čtyři! Ale je to bez záruky! Podle výkresů dodaných z ČZ se pak údajně stavěly další motorky, dělali je jednotlivci i Svazarm a prý jich nakonec bylo dohromady okolo 20 kusů, možná prý i o něco víc! Také bez záruky! Zdá se mi to nějak moc, ale kdo ví? Ve starých programech jich bylo docela dost!

Naposledy editováno 01.02.2015 21:51:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 16:08 | Nahoru | #7530
knizepekel>Tady máš obě z Brna 1968.
Objem "půllitra" byl těsně pod 370 ccm (350 měla 345 ccm). Podle BS bylo cca 12 motorů + 6 rámů.





Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist