1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Ten technický skvost Honda NR 500 (1979-1981) měl cca 130 při cca 20000. Uměl na tom jen Spencer, v 81 na ní jel 5. v Silverstone, ale nedojel...jinak když dojeli, tak za desítkou. Pak to zabalili a udělali 3V 2T.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
imoladu píše: JV> Dík za informace,hlavně NR 500.
NR 500 byla jen další zbytečná konstrukce 4taktu, která už v té době proti dvoutaktům neměla nárok ať už z normálními písty, tak s oválnými písty!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Co se týče Hailwoodovi 500 Hondy RC181, tak tam mám přesné informace z knihy udávané přímo Hondou. Výkon v roce 1967 byl 84,5K/12000
6-ti válec RC166B v roce 1967 měl 59,2/18500
Honda chtěla 4T. U NR500 aby stačila dvoutaktům, museli příjít se 120K. K tomu ale museli mít více ventilů a otáček. Proto přišli s oválnými písty a 20tis otáčkami. Motocykl ale neměl takovou lehkost ovládání, a byl poruchový. A tak přichází v roce 82 NS500 - 125K.
V roce 85 měla Spencerova NSR500 147K/11500 a jeho RS250 měla 75K.
V tomtéž roce měla tovární Yamaha OW81 142K. V té době už Suzuki začíná ztrácet, a má "pouhých" 130K
V 70. letech měly 2T 110-120K. V 90. letech měly od 160K až po 190K.
Mám ale hádanku. Vyrobil někdo Turbo závoďáka???
dohledal jsem to vstřikování. Už v roce 89 použila Honda vstřikování u tovární NSR250 v Japonském národním šampionátu. Protože ale pravidla neumožňovala přímé vstřikování do válce, motocykl nebyl rychlejší než karburátorový model. A tak Honda dala tento projekt na chvíli k ledu.
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Zaevidovana prihlaska Giacomo Agostiniho na GP v Brne 1975 do triedy 350tok s podpisom.
to je riadna sleha toto!!
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
se na roadracing nedívaji ani na TT ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
https://www.youtube.com/embed/0niPmkyXzNc
Asi se Ti, Rosho, podařilo dát sem půllitry namísto 250ccm, ale o to větší dík ode mně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Jako by mě "polila voda živá" když si to tam "dávají hustý" Doohan, Gardner, Kevin a Rainey,
i když Kevin při tom jeho "hop anebo trop", tentokrát bral trop ...
Naposledy editováno 29.01.2015 19:01:08
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
AKRO píše: Silvio se tam předvedl jako idiot! On jet chtěl, po havárii ještě dotlačil motorku na start, kdo mu z proražené nádrže všechno palivo vyteklo!
To máš pravdu Akro
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
AKRO píše: knizepekel> Měla být jen jedna, ale kdo ví? Objem byl prý asi 420 ccm a měl se dávat do rámu třistapadesátky, takže asi jen upravený motor na vyšší objem!
Tak to máme skoro stejné informace Akro
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
knizepekel píše: Tak to máme skoro stejné informace Akro Mám na Tebe otázku, protože hodně víš o našich strojích. Máš přehled, kolik bylo vyrobených strojů Čz 125ohc typ 855? Já vlastním kompletní motor, ale nic víc. Pak vím o třech dochovaných strojích ale slyšel jsem až nesmyslné počty údajně vyrobených motorek.
Já jsem slyšel, že ty tovární 125 ccm byly dohromady čtyři! Ale je to bez záruky!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 01.02.2015 21:51:33