globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha XV 1600 WildStar
21.6.2011 v 09:56
Po delší úvaze jsem se rozhodl založit téma pro všechny bývalé, současné a třeba i budoucí majitele (dle mého názoru) velmi osobitého stroje Yamaha XV 1600 WildStar.

Proč?
1) není nás moc. Na majitele tohoto kladiva narážím spíše sporadicky, čímž se dostávám k druhému bodu -
2) Wild je svou koncepcí (mohutný motor v trubkovém rámu s minimem plastů) jako dělán na přestavby a úpravy všeho druhu, od radikální přestavby po decentní customizace, čímž volně přecházím k dalšímu bodu
3) zkušenosti. Sdílení, nadávání, chválení, stěžování, chlubení, doporučení, rady a zkušenosti všeho druhu dle hesla "Wildstaristi všech zemí, pokecejme si!".
4) přestavovali jste? Překopávali? Máte díly na Wilda, ať koupené či vyrobené, a válí se vám doma? Sháníte naopak něco? Nebo jste s tím nedejbože švihli a nějaké originál díly by se vám náramně šikly? Sem s tím!
5) máte dobrou zkušenost se servisem? Nebo naopak, Servis NEVER MORE? Podělte se!

Záhlaví budu pravidělně updatovat, jak mi vletí pod ruku cokoli, co by majitelům tohoto osobitého stroje mohlo pomoci.



WildStar webovky
wildstar.cz - mrtě a mrtě opravdu dobrých rad stran XV 1600
galerie Custom staveb - přestaveb Wildstar tamtéž, skvělá inpirace
manuál ke stažení pro US verzi, pdf

WildStar customizace, díly
hellriser customs - asi největší databáze a prodej custom dílů na WildStar, US shop
němečtí ThunderBike dobrá dostupnost, vysoká kvalita materiálů i provedení
Erik Zeman Cycles, zakázkové stavby a přestavby motocyklů, s WildStary mraky zkušeností

Kam se nemusíte bát dát vašeho mazlíka servisovat?
Praha MV2
Olomoucko AngelRacing
Ostravsko pan Jiří Ježek, telefon 602 569 724; dále Moto AV Bílovec, Petr Vavrečka 774 893 120



Naposledy editováno 29.06.2011 20:20:58

Yamaha XV 1600 WildStar

3.7.2012 v 10:55 | Nahoru | #91
Nazdar lidi. Chystám se ke koupi Wildstara. Je mi nabídnuta motorka dovezená z USA, tak se chci zeptat, jestli s tím nebude nějakej servisní problém dobudoucna. Nebo je lepší přišetřit a koupit českou potažmo evropskou verzi? Díky za odpovědi, či zkušenosti.

Yamaha XV 1600 WildStar

3.7.2012 v 16:01 | Nahoru | #92
Servisní ne pouze legislativní

Yamaha XV 1600 WildStar

4.7.2012 v 08:10 | Nahoru | #93
Rozdíl je v tomu jestli koupíš XV 1600, nebo XV 1700. Šestnáctka je defacto stejná, se sedmnáctkou bys mohl mít eventuelně tady u nás problém s náhradníma dílama, které ale XV potřebuje jen výjmečně. Na druhou stranu ze států na to seženeš všechno. Já osobně bych to neřešil, hlavně si vyber tu co se ti bude líbit nejvíc a bude v nejlepším stavu.

Yamaha XV 1600 WildStar

17.7.2012 v 08:20 | Nahoru | #94
Trošku jsem si pohrál na síti a nainstaloval jsem pro nás Wildstar fórum
Pomozte ho rozjet!

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

3.9.2012 v 17:11 | Nahoru | #95
Nazdárek český bratri čítal som rôzne návrhy,vyjadrenia,članky k tejto motorke.Skoro každý potvrdil fakt že motorka sa vlní,nebrzdí to,hrozne to trase..Nikdy som Wilda nevlastnil ale aj ked to má svoje velké aj malé mínusi KUPUJEM tohto stroja.Čoskoro budem majitelom tohoto unikátneho stroja.Vôbec mi nevadí že sa vlní,a že slabo brzdí a aj tak kto vie či to je pravda ale ked si WIldu pozriem na fotkách nemôžem z neho strhnúť oči . Takže chlapi čoskoro som na vašej strane ! Vela štastních kilometrov bez porúch vám prajem!

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

3.9.2012 v 18:29 | Nahoru | #96
tomass715> pak se pochlub, co jsi koupil za železo. Držím palce s výběrem

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

4.9.2012 v 08:51 | Nahoru | #97
tomass715> na Wildovi jsem do teď ujel cca 30tis km a že by se vlnil mi nepřijde. Jezdíme pořád ve dvou, někdy mu dávám sodu a pořád v pohodě. Mojí oblíbenou zábavou je dřít v zatáčkách(kde to jde) plotnama nebo padákama(pravda, ty mám dost blbý), ale stále je to bez známek vlnění. I při rychlý jízdě na dálnici mi přijde dostatčně stabilní. Základem jsou asi správně nahuštěný gumy. Co se brzd týká, tak to je pravda na půl. Já jsem dal na Wildu panceřový hadice a když za to pořádně vezmu včetně zadku, tak stojim skoro na fleku. Obložení používám standartní.

Yamaha XV 1600 WildStar

4.9.2012 v 12:56 | Nahoru | #98
No tak teraz mám nervy na jedného ochotného pána.sluboval mi toho wildstara..povedal že mi zobere môjho shadowa ako protiúčet + môj doplatok (30 000kč)a zrazu zmení názor tak že ja mu dám moju motorku a doplatok 2300 eur ? On si myslí že moja motorka má hodnotu 30 000kč. a to kde videl.No nič musím rýchlo predať tú svoju a čo najskôr zbehnúť pre wilda.Musím ho mať za každú cenu!

PetrXX díki už mám vybranú
Mašer ja netvrdím že sa vlní ja som sa to len dočítal.Ak hovoríš že je to v pohode tak to je len +

Yamaha XV 1600 WildStar

5.9.2012 v 08:26 | Nahoru | #99
Tak se pak pochlub co jsi pořídil

Yamaha XV 1600 WildStar

5.9.2012 v 15:29 | Nahoru | #100
dobre ja sa vám tu potom vyspovedám čo všetko som pre nu musel ešte urobiť

Yamaha XV 1600 WildStar

9.9.2012 v 09:34 | Nahoru | #101
Zdar chlapi, může mi někdo poradit? Sháním na Wildu plégo Silverádo a už jsem docela bezradnej. Dá se sehnat někde u nás? Díky

Yamaha XV 1600 WildStar

9.9.2012 v 10:40 | Nahoru | #102
Nazdarek pozrite si toto video

čo hovoríte na ten zvuk ?
Hned na začiatku dajte pauzu a všimnite si že na tachometri ukazuje 20míl/h.Je to vadné však?
Ani ten tacháč sa mi nezdá wildy mali taký biely podklad.. A nie tú hviezdu.

Naposledy editováno 09.09.2012 19:07:26

Yamaha XV 1600 WildStar

13.9.2012 v 18:06 | Nahoru | #103
Nemáte prosím někdo doma plonkovní blinkry??? potřebuji na předek dva kousky, díky

Yamaha XV 1600 WildStar

17.10.2012 v 07:49 | Nahoru | #104
Dají se normálně koupit, ale ty asi nejdřív zkoušíš, jestli bys neušetřil, viď

Yamaha XV 1600 WildStar

17.10.2012 v 17:18 | Nahoru | #105
Tak třeba mně z přestavby zůstalo takových dílů, že bych pomalu poskládal druhou motorku. Přední blinkry se taky někde válí.

Yamaha XV 1600 WildStar

14.4.2013 v 21:07 | Nahoru | #106
Zdravím ALL,
prosím nemáte někdo čistě náhodou u svého Wildy ve velkém TP uvedenou spotřebu?
Vím, že se to dnes již do TP neuvádí, ale kdyby zcela náhodou někdo měl potřeboval bych HELP.
Předem díky moc....

Yamaha XV 1600 WildStar

27.5.2013 v 09:35 | Nahoru | #107
Prodám zachovalý ochranný rám motoru xv 1600. Cena 1000kc



prodano!!

Naposledy editováno 15.03.2016 14:08:12

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

27.6.2013 v 14:52 | Nahoru | #108
Akce pro majitele WILDSTAR -

1. WildStar slet

Termín: 20.července 2013
Čas : 13:00
Místo: Skuteč, Restaurace U Kamenné studny

Přihlášení:
War22 - Neratovice
WVigo - Moravská Nová Ves
Mašer - Praha
Liborwrc - Česká Lípa
vahon-láďa - Čestice
grgatchen - Praha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

1.7.2013 v 21:43 | Nahoru | #109
Tak jsem se trochu nudil, a v rámci nudy jsem se rozhodl spáchat přemístění palivového čerpadla na Wild Staru, poněvadž dle mého názoru hyzdí jinak velmi podařený motor. A protože CUSTOM znamená "krása i za cenu nepraktičnosti", zkoumal jsem, až jsem vyzkoumal:

Možnosti jsou v zásadě tři, z čehož jsem dvě osobně vyzkoušel:
1) úplně jej odstranit a karburátor napojit natvrdo na nádrž - jede to zcela bez problémů, jediné, co jsem zpozoroval, byl nerovnoměrný chod motoru na bočním stojánku, kdy náklon bere hladinu benzínu útokem (aneb Newton v praxi);
2) přemístění čerpadla do pravého zadního kastlíku (nepraktikoval jsem, protože mám mírnou obavu z umístění čerpadla vedle relátek);
3) umístění čerpadla pod nádrž ke krku řízení.

Jak na to?
Shoďte nádrž a sedlo. Na levé straně motoru shoďte celý bazmek, držící čerpadlo a průtokový filtr. Sundejte i kovovou trubici, sloužící coby mezikus mezi čerpadlem a karburátorem (bacha na dva kablíky, které jsou k němu fixovány).
Gumový nesmysl, držící čerpadlo a filtr u sebe, shoďte z kovového držáku, který jste úspěšně demontovali, a gumu úhledně ořežte kolem čerpadla. To, co vám zbyde, už nebudete potřebovat (tedy mimo filtr a pružinové kryty hadic).
Hned pod krabičkou na klíček u krku řízení je plácek, kam čerpadlo hezky vejde pod nádrž. Pokud jste customáři a nemáte origo přední světlo, máte mrťě kabelů právě v onom prostoru, takže to je chvíle boje o lébensraum pro čerpadlo.







Čerpadlo umístěte (z pohledu jezdce) vývody na pravou stranu; levou část tlačte mírně na levou stranu, ať máte napravo prostor pro hadice.







Jakmile máte kýženou polohu, doporučuji čerpadýlko fixnout obyč drátkem a vyzkoušet si, že při nasazení nádrže je vše OK a máte napravo dostatek prostoru pro palivové hadice.
Poté spácháme připevnění čerpadla jednorázovými stahováky (věřím, že lze i vyrobit - dejme tomu z původního držáku - kvalitní držák, ale hodil jsem na to bobek.)













Jakmile máme zafixováno, přichází nasazení hadic a filtru. Použil jsem 8mm hadice od Good Year. Padl celkem cca 1m.







Začal jsem napojením hadice od čerpadla ke karburátoru, poté napojení kratšího kusu hadice na vstup k čerpadlu s filtrem (bacha na směr filtru, je tam šipka). Tuto hadici coby vnější jsem opatřil pružinovým opletem, a opět fixace kabelu i filtru pomocí jednorázovek.







Poté natažení hadice od filtru naskrz na vstup od nádrže - opět druhý pružinový oplet, ať se hadice neomlátí o rám či hlavu motoru (moc místa tam není).
Při nasazování nádrže jsem zjistil, že mám příliš málo místa pro spojky kabelových svazků, vedoucích k rychloměru, takže vedení jsem svedl na druhou (levou) stranu. S tím ale nemusíte mít v origo stavu elektriky problém.







Zbytky z operace jsou zhruba toto - pokud vám toho zůstane výrazně více, něco je špatně







Složení zpět - tedy kontrola kabeláže, spojení vedení, umístění hadic, aby někde něco nemlátilo o sebe (Wild vibruje jak stará vydra), ideálně vést jednou stranou rámu kabely (u mne nalevo) a druhou stranou palivové hadice (pro sichr), případně opět jednorázovkami zajistit proti pohybu (padlo jich docela dost). Nasadit nádrž, opět kontrola, že nic není skřípnuté (tady bacha na nasazování versus hadice od čerpadla!), nasadit sedlo, spojit palivovou hadici s výpustným kohoutem nádrže - jste Good To Go
(upozornění - čerpadlo při spuštění (otočení klíčkem) zlehka rezonuje o nádrž, takže je mírně více slyšet. Tohle se týká ale jen startu, za jízdy jsem neslyšel jakýkoli jiný zvukový projev.)

Výsledný efekt - krásné véčko motoru:





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

1.7.2013 v 21:52 | Nahoru | #110
PetrXX> kutis v novym jo? hezky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

1.7.2013 v 21:56 | Nahoru | #111
MedWed> njn.. už mám pohromadě dva šroubováky, kombinačky a pár klíčů, tak mě svrbí ruce (: WR už mám skoro po GO, takže je na řadě Wilík.. poté asi začnu skládat za starého harampádí bobbera nebo co :D

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

1.7.2013 v 21:58 | Nahoru | #112

PetrXX píše: MedWed> njn.. už mám pohromadě dva šroubováky, kombinačky a pár klíčů, tak mě svrbí ruce (: WR už mám skoro po GO, takže je na řadě Wilík.. poté asi začnu skládat za starého harampádí bobbera nebo co :D



mazej radsi k planovacimu stolu :D :D

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

2.7.2013 v 08:29 | Nahoru | #113
Dobrá práce! Už jsem o tom taky přemýšlel při brouzdání na Wildstar Toolbox , ale byl jsem nějak línej Podle toho jak to popisuješ ty se to zdá být jednoduché a snadné.
Co ty to máš za ročník? Ten černej motor mě mate.
A jak to bude s táhlem sytiče?
Přijedeš nám to ukázat do Skutče?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

2.7.2013 v 09:44 | Nahoru | #114
Mašer.> ahoj, jednoduché to opravdu je, potřebuješ jen desítku klíč, štípačky, izolačku, mrtě jednorázových stahovaček a cca metr hadice. Táhlo sytiče mám zatím narychlo fixnuté na držáku hyperchargeru na pravé straně.
Černý motor proběhl v rámci úprav, původně byl matně stříbrný a mě se to nelíbilo, no jinak je to ročník 1999.
No a vzhledem k tomu, jak mám Skuteč hrozně daleko, se tam možná přijedu mrknout

Yamaha XV 1600 WildStar

2.7.2013 v 09:52 | Nahoru | #115
Ahoj, už jsem psal Mašerovi. Pokud chvilka času klapne přifičím na vás kouknout z Bohumína.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

2.7.2013 v 10:51 | Nahoru | #116

PetrXX píše: Táhlo sytiče mám zatím narychlo fixnuté na držáku hyperchargeru na pravé straně.



To táhlo jde otočit na pravou stranu bez újmy na funkčnosti?

(reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar

2.7.2013 v 11:26 | Nahoru | #117

Mašer. píše: To táhlo jde otočit na pravou stranu bez újmy na funkčnosti?



Zcela bez problémů. Lanko je v bovdenu a úhlování vstupu do karburátoru (přes kovové kolínko) směrem dolů to umožňuje bez vzniku nežádoucího lomu, jinými slovy to je ve finále téměř stejně prohlý bovden jako když to je vytáhlé na levou stranu.

Yamaha XV 1600 WildStar

2.7.2013 v 13:07 | Nahoru | #118
Díky za info

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

28.1.2015 v 17:30 | Nahoru | #119
Zdar, rozhodl jsem se vyměnit Yamahu XVS 650 Drag Star Classic za něco s větším obsahem.
Po dlouhém vybírání značky jsem zjistil že zůstanu u Yamahy, teď vybírám mezi XV 1600 Wild Star a XV 1700 Road Star, a rád bych zjistil pár věcí.
Od kdy do kdy se vyráběli, jaký je rozdíl servisu, je lepší karburátor nebo stříkačka, je nějaký "špatný" ročník no prostě na co se zaměřit..

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

29.1.2015 v 07:45 | Nahoru | #120
Cituji: "Yamaha XV1600A je motocykl stylu cruiser. V Evropě byl prodáván pod obchodním názvem Yamaha Wildstar, v Americe se pak i nadále prodává jako Yamaha RoadStar. První stroj sjel z výrobní linky v roce 1999 a vyrábí se do současného modelového roku. V Evropě se však od počátku roku 2007 oficialně neprodává, v letech 2005 a 6 probíhal defakto doprodej. Modely 99‘ až 05’ měly stejný zdvihový obsah 1602cc. Motocykly RoadStar mají od modelového roku 2005 zdvihový objem zvýšený na 1670cc, užší řemen sekundárního pohonu, přibyla volitelně hliníková kola a černá leštěná skříň motoru, upravený systém rozvodů, upravené sání, posílenou spojku, jiné brzdy(z R1)... Od modelového roku 2008 byl RoadStar vybaven elektronickým vstřikováním. Také byl a je k dostání v různých variantách jako například Silverado, který obsahoval boční cestovní brašny, opěrku, zdobené sedlo řidiče i spolujezdce a čelní “pelxištít”. Dále byla k dostání verze Roadstar S, která obsahovala bohatší chromování. S přídomkem Midnight dostala skříň motoru černou barvu."

Já osobně bych se zaměřil na celkový stav motorky. Ruce pryč od kusů napadených garážovými tunery. Jinak těžko říct, co je lepší jestli 16 nebo 17, jestli karbec nebo stříkačka, každýmu vyhovuje něco jinýho,to už musíš sám podle sebe.Hlavně, že je z čeho vybírat.

Naposledy editováno 29.01.2015 07:47:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Držák origo výfuků Yamaha XV 1600 WildStar georges63 0 Dnes v 20:28 georges63
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar čáslava 2 11.4.2024 v 17:58 ja1
Manual na yamaha xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar jurysek 11 9.2.2024 v 09:13 ZaFr
znak na nadrz xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar panbuhpupek 12 2.1.2024 v 19:29 LuckerD
Zadní stupačky spolujezdce, přední ... Yamaha XV 1600 WildStar LuckerD 4 2.1.2024 v 19:15 LuckerD


TOPlist