Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Retro píše: To s tým prototypom juniora to neviem. V tom ráme na fotke je šupatkovy motor. Ja tiež viem kto má toho Parusoveho Rampoucha
A kolik bylo 350tek Rampouchů? 3?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
AKRO píše: On ten Srna asi opravdu jel s tou 440 ccm! Mám tady Svět motorů z roku 1967, kde na ní startoval v půllitrech v Piešťanech a vedl suverénně až do posledního kola, kdy měl poruchu a závod nedojel! Reportér píše doslova k pollitru nášho Srnu... a vytečený olej 3 kilometry pred cielom.-..atd O Hejmalovi jsem četl, že se mu podařilo získat tovární 125ku 4T dvouválec po Malinovi ze Strakonického muzea, se kterou se stal Mistrem republiky v roce 1968 společně s Bojerem. Myslím, že těch 125 dvouválců mohlo být i víc než jen tři, zřejmě je také jezdili mimo Staši a Hejmaly i Bojer a asi i Žípek.
Díky za info
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
knizepekel píše: Díky za info Nějaký závod na dvouválci Čz 125 ohc prý odjel i Gustav Havel když jezdil pro ČZ. Osobně si myslím, že těchto strojů také bylo vyrobeno víc než 3 kusy a myslím si, že i nějaký motor navíc byl vyroben. Bojer tedy jezdil 125ku 4T ještě v roce 1968?
Určitě, mám program z Hořic 1968, kde se jelo M.ČR kde vyhrál Hejmala, druhý byl Staša, třetí Bojer, všichni na 4T, pak byl Stripačuk na 2T, za ním Krmíček a Žípek na 4Taktech.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Pak se to jely odpoledne znovu 125ky, jako mezinárodní závod, kde vyhrál Němec Koppe na MZ, druhý byl Staša, třetí Hejmala, čtvrtý Žípek, vše 4Takty, atd
Naposledy editováno 25.01.2015 23:06:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Najdi a přečti si něco o tom a netvrď nesmysly! Ravo 250 se na rozdíl od Rampouchu povedlo daleko lépe a bylo rychlejší než 250 ČZ-2x OHC. Úspěšně na něm jezdil Srna!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 25.01.2015 23:14:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
imoladu píše: AKRO> Ravo 350 nikdy nebylo,přenechali JAWĚ dokumentaci 250,ta to předělala na 350.
Pak mi tedy vysvětli, jak mohl v závěru kariéry Helikar jezdit na RAVU 350? Jak to, že to tedy nebyla JAWA?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)