vedle něj dlouholetý ředitel VC Československa Kunc,
v červeno-černo-bílém Gianfrancesco Bonera(?) a vedle něj pan Holčák(?),
myslím že tehdy šéf tech.komisařů .
Naposledy editováno 22.01.2015 20:53:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
Naposledy editováno 22.01.2015 22:43:59
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Ovšem poměry 500 2T proti 990 4T nebo 250 2T proti 600 4T, byly pro dvoutakty likvidační!
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
AKRO píše: Ty pětistovky MV 4T a Yamahya Suzuki 2T, měly ještě začátkem 70 let podobný výkon, okolo 125 koní. Postupně 2t zvyšovaly výkon a 4T už nestačily!
Ovšem poměry 500 2T proti 990 4T nebo 250 2T proti 600 4T, byly pro dvoutakty likvidační!
Naposledy editováno 23.01.2015 20:33:35
2 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Naposledy editováno 23.01.2015 22:10:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
1967 - Honda 90-těsně pod 100,dle různých zdrojů
1972 - MV 3V...78-83
1973 - nástup Yamahy se Saarinenem...90
1974 - nástup Suzuki se Sheenem...90
1975 - Yamaha, Suzuki, MV...cca ±100
1976 - omezení hluku na 110 dB, poškození 4T,
Suzuki 110-115, poslední závody MV s Agem...98-108
1979 - Suzuki...130
1983 - ME v Brně, Stašova Suzuki 125
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
Naposledy editováno 24.01.2015 21:42:52
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Jako řada dalších záběrů půllitrů té doby, i tento jasně dokumentuje, že tehdejší piloti
jejich lokty a ramena, oproti dnešnímu stylu jízdy, zas o moc výše nad tratí nemívali
A to tehdy měli jezdci hlavu ZA plexi, ne vedle něho jako teď ...
imoladu píše: JV> O HONDĚ 500 -1967 vím-100 koní,ale psali blbý podvozek,těch 108 koní u MV- chlazení vzduchem nevím,asi historická pohádka.Kolik měla potom HONDA 500-s oválnými písty atd....poslední500čtyřtakt od Hondy,když ani s F.Spencerem nestačil.Jinak já ty parametry nikde nehledám,jen co si pamatuji .
Někde jsem četl, že ta Honda 500 s oválnými písty měla okolo 130 koní, při závratných otáčkách, ale v té době už vůbec nestačila, sice jeden závod jela na 8 místě, ale nedojela!