Po loňském Nordkappu jsem usoudil, že není extra příjemné jezdit sám, tak se ptám .
Je mi 21, ale asi není problém jet s někým starším , teda jestli ten starší nebude mít problém se mnou.
Na trajekt bych se vykašlal... zbytečnost, ikdyž Turecko profrčíš tak to stojí za to..
http://naprc.rajce.idnes.cz/KavKaz_trip_2013/
1 reakcí na tento příspěvek Gruzie - Kavkaz 2015
4 dny na cestu do Batumi je docela peklo. Asi to byl pěknej zápřah...
Na tvoje videa jsem koukal Naprcccsi Moc pěkný, je vidět, že jste tomu natáčení alespoň něco obětovali. No a moc rád se na to mrknu znovu
Já jenom tak sonduju kdo by jel.. Možná, že na to ani nedojde, ale když se nějak dáme dohromady tak proč ne.
Prachy píše: Tak já ty nezpevněný cesty jen tak lehce zmínil, aby tu někdo nemoralizoval, že na Transalpu to vůbec nemá cenu zkoušet... .
4 dny na cestu do Batumi je docela peklo. Asi to byl pěknej zápřah...
Na tvoje videa jsem koukal Naprcccsi Moc pěkný, je vidět, že jste tomu natáčení alespoň něco obětovali. No a moc rád se na to mrknu znovu
Já jenom tak sonduju kdo by jel.. Možná, že na to ani nedojde, ale když se nějak dáme dohromady tak proč ne.
na TA projedeš to samé co s GS apod jako... když pojedeš sám, tak bych se nepouštěl úplně do nějakých větších akcí - ikdyž tam všude potkáš gruzince s jeepy apod.. ale může se stát
ale zase, než abych jel s někým, koho neznám a zkazil mi dovolenou (navíc Gruzii) tak pojedu radši sám
1 reakcí na tento příspěvek Gruzie - Kavkaz 2015
naprcccsi, jak ta afrika vs GS, na silnici zaostává to je jasný, ale jak na nezpevněnejch cestách, byl tam nějkej deficit?Nebo je obratnější? Zvažuju nějaký větší endurko na drátech
Ale nechci v tom bejt za víc jak 150k.
Naposledy editováno 21.01.2015 07:54:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gruzie - Kavkaz 2015
los-fazeros píše: jen tak mimo,takovej malej dotaz.
naprcccsi, jak ta afrika vs GS, na silnici zaostává to je jasný, ale jak na nezpevněnejch cestách, byl tam nějkej deficit?Nebo je obratnější? Zvažuju nějaký větší endurko na drátech
Ale nechci v tom bejt za víc jak 150k.
Ta Afra byla moje, až pak jsem koupil opět ADV, takže ti to porovnat můžu :)
Afra samozrejmě ztrácí na cestě - hlavně dálnice, když jsi naložený a snažíš se udržovat pořád 140kmh tak je to samozřejmě méně pohodlné, než na GS, která má 6ku a dost koní navíc.
Když sjedeš ze silnice tak má samozřejmě navrch Afra - díky větším zvihům (oproti normál GS) většímu a užšímu přednímu kolu. Já měl afru postavenou fakt do terénu a pro jízdu ve stoje,takže já jezdil radši ve stoje než v sedě :) Ale hlavně je to o rukou...vojta to dával v pohodě, jen ho limitoval zadní tlumič - dřel držáky kufrů o pneumatiku, když to s ním houplo..
naprcccs píše: Ta Afra byla moje, až pak jsem koupil opět ADV, takže ti to porovnat můžu :)
Afra samozrejmě ztrácí na cestě - hlavně dálnice, když jsi naložený a snažíš se udržovat pořád 140kmh tak je to samozřejmě méně pohodlné, než na GS, která má 6ku a dost koní navíc.
Když sjedeš ze silnice tak má samozřejmě navrch Afra - díky větším zvihům (oproti normál GS) většímu a užšímu přednímu kolu. Já měl afru postavenou fakt do terénu a pro jízdu ve stoje,takže já jezdil radši ve stoje než v sedě :) Ale hlavně je to o rukou...vojta to dával v pohodě, jen ho limitoval zadní tlumič - dřel držáky kufrů o pneumatiku, když to s ním houplo..
kdybych se měl rozhodnovat, jestli GS nebo AFRU tak koupím GS ADV :) ale za 150 už je těžko seženeš... vůbec se už neprodávají, lidi si je drží... mrkni tady na bazar, je tam snad 40x 1200adv a 1150adv ani jednou
Naposledy editováno 21.01.2015 11:35:25
Jet sám je naopak velmi příjemné, ale případné problémy musíš potom řešit také sám, tak si člověk netroufne tolik. Když ale pojedeš s někým kdo se bojí tak jsi na tom stejně.
Já to jel na 1150 ADV, jet ve stoje je nutnost, kdyžtak doporučuji zvýšit řidítka aby tě nebolely záda. BMW je sice těžké, ale těžiště má nízko takže se s ním dá dobře pracovat. Cítím se s ním daleko lépe než s předchozí XTZ 660 Tenere (1992). Navíc když se naučíš jezdit na BMW bez kufrů tak s kuframa to je skoro stejný. Když jsem naložil Tenere tak to hned byla jiná motorka.
Gumy jsme měli Mitas E07 a až ojedu současné Continental TKC 80 tak jdu znovu do E07. V blátě nic moc, ale jinak super výdrž a přijatelná trakce.
Jinak ADVík je snad jediná motorka co mám a její cena se drží nebo i roste. Taky ho nedám, takové už nebudou. (R.V. 2002 bez ABS, posilovače brzd, jednosvíčka, krátká 1 a 6, velká nádrž).
Spousta lidí, ale prodává 1100 a ty jsou možná ještě lepší. Mají sice 5 kvaltů, ale na rychlost je to skoro stejné. Smozřejmě když koupíš holou 1100 chce to ještě poladit - Padáky, větší nádrž, popř jiná maska, aby bylo více světla, Y svod a laďák ale spíš kvůli místu a hmotnosti. 5 Kvaltů = masivnější kolečka.
Naposledy editováno 21.01.2015 12:29:52
Právě mne trochu zajímalo to srovnání, když jsem shlédnul videa. Jsou fakt dobrý
Po tom východu už pokukuju dlouho, ale zatím není na čem a měsíc dovolený jsem ani nikdy neměl.
Klidně bych tady s Prachym vyrazil, ale já si musim počkat minimálně do 2016. Nicméně věřim že si snad sen splnim.
PS: Nechci to tu Prachymu moc zasírat...
Naposledy editováno 21.01.2015 16:42:06
www.sakartvelo.cz/