paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dotaz na výměnu
 
27.2.2008 v 20:06
čau -- koupil jsem monstra 600 loni na podzim a chystám se na výměnu oleje svíček a filtru. svíčky vím jaký ale olej a filtrne můžete mi něco doporučit -- dík za radu

Dotaz na výměnu

28.2.2008 v 18:54 | Nahoru | #1
Filtr objednaš normálně kde prodávají autodíly UFI nebo CHAPION.Olej klidně mužeš od Motulu.15W40 syntetiku nebo jinou značku.

Dotaz na výměnu

28.2.2008 v 18:54 | Nahoru | #2
Nezapomeň, že u Ducati si máš dávat majzla na ventily a řemeny!

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na výměnu

28.2.2008 v 19:57 | Nahoru | #3
a jak se pozna ze remen uz potrebuje vymenit pokud nemas info od predchoziho majitele

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na výměnu

28.2.2008 v 21:19 | Nahoru | #4
Shell Advance ultra 15W-50
Agip Racing 4T 20W-50
Silkolene race pro 4 15W-50

výběr asi toho nejlepšího, co patří do Dukáren

I když teďka koukám, že jde o mokrospojkáče :\ To co jsem vypsal platí pro suchou spojku, takže si nejsem úplně jistý, co na to spojka. Ale on se snad ještě někdo ozve

Naposledy editováno 28.02.2008 21:34:28

(reakce na) Dotaz na výměnu

28.2.2008 v 21:20 | Nahoru | #5

kadll>a jak se pozna ze remen uz potrebuje vymenit pokud nemas info od predchoziho majitele


Zajeď s tím do ofika servisu a nech to vyměnit a seřídit.
A nepodceňuj to.

Naposledy editováno 28.02.2008 21:28:06

Dotaz na výměnu

29.2.2008 v 10:48 | Nahoru | #6
U rčitě si nech radši řemeny vyměnit a sřidit ventyly.
Neni to taková stšná cena oproti tomu co by tě čekalo
po rotržení řemene.

Dotaz na výměnu

29.2.2008 v 11:40 | Nahoru | #7
Nic neřeš,filtrKN,motoservis Travníček a olej Schel Advence.To nejlepši co tam dát.Dej na kluky, ty řemeny a vent.nezanedbej.

(reakce na) Dotaz na výměnu

29.2.2008 v 11:57 | Nahoru | #8
Droppi> u mojeho monstříka 600 liju shell advance ultra 4t, ten má kapku jinou viskozitu, tuším že 20w50, ale nerad bych kecal...

Dotaz na výměnu

29.2.2008 v 11:59 | Nahoru | #9
jo a řemeny a ventily si rozhodně nech zkontrolovat, garanční prohlídka po 20 tis. km (výměna řemenů, půlkroužků, seřízení ventilů, oleje, ol. filtru, náplní, vzd. filtru) tě ve značkovém servise přijde na cca 8 tisíc. a máš pak na 10 tkm klid

Dotaz na výměnu

29.2.2008 v 12:22 | Nahoru | #10
vsak se na to uz chystam asi 14dni ale porad neni cas... :o

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na výměnu

29.2.2008 v 18:06 | Nahoru | #11
DÍKY ZA RADY DÁM TO DO CAJKU ASI V ORIGO SERVISU

(reakce na) Dotaz na výměnu

2.3.2008 v 12:31 | Nahoru | #12
Olej si kup podle manualu, jelikoz mas M600 v manualu bude asi 20W-50, aspon v roce 2000 to udavali, nicmene bych koupil spis viskozitu 10W-40, mnohem vhodnejsi pro Ducati. (20W-50 je vhodnejsi do nejakych Yamaha cruiseru a John Deere traktoru lol ). Ohledne svicek, nekupuj Champion a kup alternativu od NGK nebo Denso. A filtr muzes koupit original od Ducati, nebo jit do K&N (s.cislo tusim KN 153) - K&N je kvalitni filtr a jeho vyhoda je, ze je pro 17mm klic a nemusis kupovat specialni klic na filtr. Jinak dotazeni olejoveho filtru je silou 17Nm coz by melo byt po jemnem dotyku asi o 7/8 otocky. Snad ti to pomohlo

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na výměnu

2.3.2008 v 15:42 | Nahoru | #13
Hele a proc ne svicky Champion....koupil jsem je v dmotu a zatim nemam problem

(reakce na) Dotaz na výměnu

2.3.2008 v 16:42 | Nahoru | #14
kadll> Ducati je sponzorovana firmou Champion, proto doporucuji tyto svicky (stejne jako oleje Shell, driv to bylo myslim Agip). To ale neznamena, ze jsou nejlepsi. Navic byvaji casto drazsi jak od NGK ci Denso. Podle zkusenosti pri zakoupeni vhodne NGK ci Denso by jsi mohl docilit snazsiho startovani a plynulejsiho chodu motoru v nizsich otackach. Tyto informace jsou prevzate od uzivatelu a jejich zkusenosti. Ale nechci timto tvrdit, ze kdyz si koupil Championky, mas je hodit do kose - to ne. Ale az priste budes menit, vyzkousej alternativu od NGK ci Denso. Ja myslim, ze budes mile prekvapen. Aspon ja byl, konkretne u prechodu z Champion RA59GC na DensoIXU27 u Ducati MS4.

Naposledy editováno 02.03.2008 16:59:19

Dotaz na výměnu

3.3.2008 v 08:45 | Nahoru | #15
no neco na tom asi bude, pred tim jsem tam mel ty NGK a ted mam pocit ze na volnobeh to neni jako pred tim ale uvidim jak se to bude chovat po serizeni v servisu.

Dotaz na výměnu

3.3.2008 v 11:37 | Nahoru | #16
díky všem za radu svíčky jsem koupil dcp 8ea9 -- olej motul 15w50 plná syntetika a filtr hf 153 -- jen mě překvapilo že tři litry oleje jsou málo. -- ještě to nechám prohlídnout v servisu na ventily.

jinak vše ok

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na výměnu

3.3.2008 v 18:24 | Nahoru | #17
albit> na kolik te to vyslo?

(reakce na) Dotaz na výměnu

3.3.2008 v 20:52 | Nahoru | #18
kadll> me vysel olej 4l, iridiove svicky a filtr na 2litry...a ted nemam ani na rohlik a mliko lol

Dotaz na výměnu

3.3.2008 v 21:57 | Nahoru | #19
dedko> no tak to bohuzel taky znam lol pak odpocitavam hodiny do vyplaty

Dotaz na výměnu

4.3.2008 v 11:43 | Nahoru | #20
já dal za svíčky 260 --- filtr 290 a litr oleje 430 takže asi 2270,- musím ale ještě do servisu na ventily a a celkově poštelovat. což nevím co bude stát -- už aby se začalo jezdit tohle cpaní pěněz bez jízdy mě moc nebaví lol
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist