Jde o to, že když startuji studený motor tak moto hned po zmáčnutí startéru naběhne bez problému, ale po cca 2 vteřinách chcípne jako by mělo malé otáčky. Pak hned nastartuji znova a moto už normálně běží drží krásně otáčky a všechno. Zkoušel jsem při staru i přidat plyn i zvýšit volnoběžné otáčky a nic nepomohlo. Prostě po odstávce delší jak den musím startovat na 2x.
Dělalo mě to už delší dobou na koci sezony, ted se chci na to podívat. Neví někdo čím to může být?
Přemýšlel jsem jestli to můžou být svíčky ty jsou tam iridiové a je na nich najeto něco přes 20000km.
Díky za každou radu.
1 reakcí na tento příspěvek Po startu hned chcípne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne
dewwil píše: Před startem, dvakrát-třikrát zmáčkni chcípák, čerpadlo to tam natlačí a chytne hned... Ještě bych změřil kolik to čerpadlo tlačí, může být v prdeli pouze tlakový ventil na pal. vedení, který už neudrží tlak...
jj když tohle uděláš a motor normalně bude běžet, víš že problém je na palivovém čerpadlu. muže to byt klidně jen nečistota ve přepouštěcím ventilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne
Zx-10RCarlos píše: jj když tohle uděláš a motor normalně bude běžet, víš že problém je na palivovém čerpadlu. muže to byt klidně jen nečistota ve přepouštěcím ventilu
Ok zkusím.
Ten přepouštěcí ventil je ještě kde prosím, že bych ko kdyžtak vyčistil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne
Norous123 píše: Ok zkusím.
Ten přepouštěcí ventil je ještě kde prosím, že bych ko kdyžtak vyčistil.
V pumpě, nešťourej do něj, tím to na tuty není.
Spíš bude špatně něco stran vstřikování/ automatickýho sytiče, někde něco rozhozenýho, ucpanýho nebo naopak falešnej luft nebo tak něco.
Jak je na tom vzducháč, sání máš origo, vejfuk? Přívěra je? Kolik máš volnoběh za tepla, je pravidelnej nebo houpe?
A jinak jo, může to bejt i svíčkama, 08/09 jsou na ně prej dost háklivý....
Naposledy editováno 14.01.2015 13:08:42
FiZzeR píše: V pumpě, nešťourej do něj, tím to na tuty není.
Spíš bude špatně něco stran vstřikování/ automatickýho sytiče, někde něco rozhozenýho, ucpanýho nebo naopak falešnej luft nebo tak něco.
Jak je na tom vzducháč, sání máš origo, vejfuk? Přívěra je? Kolik máš volnoběh za tepla, je pravidelnej nebo houpe?
Vzducháč je KN a ten jsem ted čistil, dělá to i po vyčištění. Lauf je otevřenej a přívěra není. Ale to tam mám už od začátku a nikdy problém nebyl.
Moto jede uplně super točí do max. otáček vše je ok. Volnoběh je uplně ok. Jen prostě musím po delší odstávce startovat na 2x. Moto chytne na brnk a po cca 2 vteřinách chcípne, pak hned natočím podruhé a vše je ok.
Zkusím to s tím 2x nechat projet čerpadlo než nastartuji a uvidíme jestli je chyba v něm.
1 reakcí na tento příspěvek Po startu hned chcípne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne
los-fazeros píše: jak je napsáno výše, bude problém v dodávce paliva. po otočení klíčku čerpadlo natlakuje, ale je tam časovač. V tvém případě nejspíš vypne čerpadlo dřív časovačem, než plným natlakováním. Když to uděláš víckrát tak by se to mělo natlakovat na max a vytěsnit vzduch. Pak chytne na drc. Jestli je to tak, tak je někde mezi čerpadlem a vstřikama netěsnost.
To by z toho chcal benzín jak z prostřelenýho prasete, jsou tam tři bary
Spíš si myslím, že to bude nějakej sw zádrhel, pokud to ty dvě vteřiny bublá normálně. Buď immo nebo nějakej jinej důvod, proč jednotka utne benzín, jako třeba to čidlo nebo nějaká jiná nesrovnalost...
Dá se to jednoduše ověřit, vytáhni si z konektoru čerpadla dva drátky a připoj je na žárovičku, pokud před vypnutím motoru zhasne, je jasný že jednotka típla pumpu. (Která by měla být jinak slyšet i krátce po tom samovolným zhasnutí motoru)
Naposledy editováno 14.01.2015 13:33:30
FiZzeR píše: To by z toho chcal benzín jak z prostřelenýho prasete, jsou tam tři bary
Spíš si myslím, že to bude nějakej sw zádrhel, pokud to ty dvě vteřiny bublá normálně. Buď immo nebo nějakej jinej důvod, proč jednotka utne benzín, jako třeba to čidlo nebo nějaká jiná nesrovnalost...
Dá se to jednoduše ověřit, vytáhni si z konektoru čerpadla dva drátky a připoj je na žárovičku, pokud před vypnutím motoru zhasne, je jasný že jednotka típla pumpu. (Která by měla být jinak slyšet i krátce po tom samovolným zhasnutí motoru)
Ok to taky můžu zkusit. Ono to není, že by to zdechnulo jak když vypneš zapalovaní, ale prostě padá volnoběh až to neudrží a zdechne.
Je to jen rada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne
jednoduché ověření, pokud 2x natlakuje čerpadlo než nastartuje, a pak pohoda, tak je problém v nízkym tlaku paliva v systému.A docela mne to zajímá, jestli tu melu sračky, nebo ne
jo a čerpadlo se po nastavenym čase vypne, ať je nebo není natlakováno.
Naposledy editováno 14.01.2015 14:18:49
1 reakcí na tento příspěvek Po startu hned chcípne
los-fazeros píše: FiZzeR> za 10 hodin je ze 3 barů hovno a stačí málo. ani to nemusí téct.
jednoduché ověření, pokud 2x natlakuje čerpadlo než nastartuje, a pak pohoda, tak je problém v nízkym tlaku paliva v systému.A docela mne to zajímá, jestli tu melu sračky, nebo ne
jo a čerpadlo se po nastavenym čase vypne, ať je nebo není natlakováno.
Nojo, ale to čerpadlo po zapnutí zapalovaní naprimuje okruh, za těch 5 vteřin to na dostatečný natlakování musí stačit i kdyby byly hadice uplně prázdný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne
Zx-10RCarlos píše: pak jsem šoupni příčinu
Taky jsem zvědav, doufám že to nebude jako většina témat detektivní román s vytrženou poslední stránkou
1 reakcí na tento příspěvek Po startu hned chcípne
1 reakcí na tento příspěvek Po startu hned chcípne
los-fazeros píše: Takže jsem rád že jen nemelu sračky Ale stejně mne zajímá kde se může ten tlak ztratit. jestli má čerpadlo nějakej konstrukční nedostatek, nebo vstřiky... zkusil bych přetěsnit palivovou cestu, ale tohle není v podstatě žádnej problém, dá se stím žít
Ja jsem to řešil a mechanikem a prej se to težce hledá. Takže asi se na to vykašlu. Bud budu po delší odstávce startovat na 2x nebo vždy před startem nechám 3x protočit čerpadlo. Na jízdu ani výkon to vliv nemá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |