paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Po startu hned chcípne
14.1.2015 v 09:13
Zdar, mám problém na mojí kawě ZX-10R rok 2009.
Jde o to, že když startuji studený motor tak moto hned po zmáčnutí startéru naběhne bez problému, ale po cca 2 vteřinách chcípne jako by mělo malé otáčky. Pak hned nastartuji znova a moto už normálně běží drží krásně otáčky a všechno. Zkoušel jsem při staru i přidat plyn i zvýšit volnoběžné otáčky a nic nepomohlo. Prostě po odstávce delší jak den musím startovat na 2x.
Dělalo mě to už delší dobou na koci sezony, ted se chci na to podívat. Neví někdo čím to může být?
Přemýšlel jsem jestli to můžou být svíčky ty jsou tam iridiové a je na nich najeto něco přes 20000km.

Díky za každou radu.

Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 09:20 | Nahoru | #1
nedrží tlak čerpadlo. to co zůstane v tryskách je tak na ty dvě vteřiny. Po znovu nastartování už čerpadlo dotlačí na tlak.

Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 10:30 | Nahoru | #2
V čerpadle jsem se nikdy nevrtal. Dá se to nějak odstranit?

Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 10:41 | Nahoru | #3
Zatím jsem taky nemel tu čest se v tom vrtat. Doufám že mě to ještě nějakou chvíli vydrží.

1 reakcí na tento příspěvek Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 10:56 | Nahoru | #4
Před startem, dvakrát-třikrát zmáčkni chcípák, čerpadlo to tam natlačí a chytne hned... Ještě bych změřil kolik to čerpadlo tlačí, může být v prdeli pouze tlakový ventil na pal. vedení, který už neudrží tlak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 11:55 | Nahoru | #5

dewwil píše: Před startem, dvakrát-třikrát zmáčkni chcípák, čerpadlo to tam natlačí a chytne hned... Ještě bych změřil kolik to čerpadlo tlačí, může být v prdeli pouze tlakový ventil na pal. vedení, který už neudrží tlak...



jj když tohle uděláš a motor normalně bude běžet, víš že problém je na palivovém čerpadlu. muže to byt klidně jen nečistota ve přepouštěcím ventilu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 12:53 | Nahoru | #6

Zx-10RCarlos píše: jj když tohle uděláš a motor normalně bude běžet, víš že problém je na palivovém čerpadlu. muže to byt klidně jen nečistota ve přepouštěcím ventilu



Ok zkusím.
Ten přepouštěcí ventil je ještě kde prosím, že bych ko kdyžtak vyčistil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 13:06 | Nahoru | #7

Norous123 píše: Ok zkusím.
Ten přepouštěcí ventil je ještě kde prosím, že bych ko kdyžtak vyčistil.



V pumpě, nešťourej do něj, tím to na tuty není.

Spíš bude špatně něco stran vstřikování/ automatickýho sytiče, někde něco rozhozenýho, ucpanýho nebo naopak falešnej luft nebo tak něco.

Jak je na tom vzducháč, sání máš origo, vejfuk? Přívěra je? Kolik máš volnoběh za tepla, je pravidelnej nebo houpe?

A jinak jo, může to bejt i svíčkama, 08/09 jsou na ně prej dost háklivý....

Naposledy editováno 14.01.2015 13:08:42

Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 13:10 | Nahoru | #8
... a ještě mě napadá náklonový čidlo

(reakce na) Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 13:16 | Nahoru | #9

FiZzeR píše: V pumpě, nešťourej do něj, tím to na tuty není.

Spíš bude špatně něco stran vstřikování/ automatickýho sytiče, někde něco rozhozenýho, ucpanýho nebo naopak falešnej luft nebo tak něco.

Jak je na tom vzducháč, sání máš origo, vejfuk? Přívěra je? Kolik máš volnoběh za tepla, je pravidelnej nebo houpe?



Vzducháč je KN a ten jsem ted čistil, dělá to i po vyčištění. Lauf je otevřenej a přívěra není. Ale to tam mám už od začátku a nikdy problém nebyl.
Moto jede uplně super točí do max. otáček vše je ok. Volnoběh je uplně ok. Jen prostě musím po delší odstávce startovat na 2x. Moto chytne na brnk a po cca 2 vteřinách chcípne, pak hned natočím podruhé a vše je ok.

Zkusím to s tím 2x nechat projet čerpadlo než nastartuji a uvidíme jestli je chyba v něm.

Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 13:18 | Nahoru | #10
Svíčky jsou vyměněny za iridiovky, ale mají už najeto přes 20tis.

Náklonový čidlo mužu taky nechat proměřit.

1 reakcí na tento příspěvek Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 13:24 | Nahoru | #11
jak je napsáno výše, bude problém v dodávce paliva. po otočení klíčku čerpadlo natlakuje, ale je tam časovač. V tvém případě nejspíš vypne čerpadlo dřív časovačem, než plným natlakováním. Když to uděláš víckrát tak by se to mělo natlakovat na max a vytěsnit vzduch. Pak chytne na drc. Jestli je to tak, tak je někde mezi čerpadlem a vstřikama netěsnost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 13:32 | Nahoru | #12

los-fazeros píše: jak je napsáno výše, bude problém v dodávce paliva. po otočení klíčku čerpadlo natlakuje, ale je tam časovač. V tvém případě nejspíš vypne čerpadlo dřív časovačem, než plným natlakováním. Když to uděláš víckrát tak by se to mělo natlakovat na max a vytěsnit vzduch. Pak chytne na drc. Jestli je to tak, tak je někde mezi čerpadlem a vstřikama netěsnost.



To by z toho chcal benzín jak z prostřelenýho prasete, jsou tam tři bary

Spíš si myslím, že to bude nějakej sw zádrhel, pokud to ty dvě vteřiny bublá normálně. Buď immo nebo nějakej jinej důvod, proč jednotka utne benzín, jako třeba to čidlo nebo nějaká jiná nesrovnalost...

Dá se to jednoduše ověřit, vytáhni si z konektoru čerpadla dva drátky a připoj je na žárovičku, pokud před vypnutím motoru zhasne, je jasný že jednotka típla pumpu. (Která by měla být jinak slyšet i krátce po tom samovolným zhasnutí motoru)

Naposledy editováno 14.01.2015 13:33:30

(reakce na) Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 13:47 | Nahoru | #13

FiZzeR píše: To by z toho chcal benzín jak z prostřelenýho prasete, jsou tam tři bary

Spíš si myslím, že to bude nějakej sw zádrhel, pokud to ty dvě vteřiny bublá normálně. Buď immo nebo nějakej jinej důvod, proč jednotka utne benzín, jako třeba to čidlo nebo nějaká jiná nesrovnalost...

Dá se to jednoduše ověřit, vytáhni si z konektoru čerpadla dva drátky a připoj je na žárovičku, pokud před vypnutím motoru zhasne, je jasný že jednotka típla pumpu. (Která by měla být jinak slyšet i krátce po tom samovolným zhasnutí motoru)



Ok to taky můžu zkusit. Ono to není, že by to zdechnulo jak když vypneš zapalovaní, ale prostě padá volnoběh až to neudrží a zdechne.

Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 13:49 | Nahoru | #14
Moto normálně funguje jezdil jsem tak asi 2 měsíce. Jenom jsem musel startovat po dlouhé době na 2x. Pokud moto stojí jen třeba 8 hodin chytne hned. Chci to dát dokopy, nebo se bojím že jednou uleju svíce a už nenastartuji.

Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 13:56 | Nahoru | #15
hele neco podobmyho se stava manzelce na vw polo, jak to stoji nekolik hodin,vetsinou pres noc tak startuje na 2x vpodstate co to auto mame. otoci klickem,slysis cerpadlo,nastartujes motor chvilku bezi a pomalu zacnou padat otacky az to zdechne,nekdy pomuze ho proturnout,ale spis ne, spis zdechne,ale nejak sme se v tom nestourali,na Vag nic nehlasi,tak hold startuje na dvakrat...

Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 14:16 | Nahoru | #16
A co klapka sání sekundární (otevírá elektronika). nezůstane ti po dlouhé odstávce zavřená - přivřená. Potom to nemá vzduch a zdechne. Následně se otevře a je vše ok. Nyní se to řešilo u tchánova Oplu. Nastartoval a za cca 1-2s zdechlo. Stačilo prostříkat uložení sekundární klapky sání a už to bylo v cajku. Prostě občas zůstala zavřená (nečistota nebo oxidace v uložení a elektronika už to nedokázala otevřít včas) Po otřesu motoru to zas na druhej pokus šlo.
Je to jen rada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne

14.1.2015 v 14:17 | Nahoru | #17
FiZzeR> za 10 hodin je ze 3 barů hovno a stačí málo. ani to nemusí téct.
jednoduché ověření, pokud 2x natlakuje čerpadlo než nastartuje, a pak pohoda, tak je problém v nízkym tlaku paliva v systému.A docela mne to zajímá, jestli tu melu sračky, nebo ne

jo a čerpadlo se po nastavenym čase vypne, ať je nebo není natlakováno.

Naposledy editováno 14.01.2015 14:18:49

Po startu hned chcípne

15.1.2015 v 08:25 | Nahoru | #18
Díky všem za radu. O víkendu se na to mrknu a zkusím zjistit kde je problém.

1 reakcí na tento příspěvek Po startu hned chcípne

15.1.2015 v 15:47 | Nahoru | #19
pak jsem šoupni příčinu

(reakce na) Po startu hned chcípne

15.1.2015 v 16:07 | Nahoru | #20

los-fazeros píše: FiZzeR> za 10 hodin je ze 3 barů hovno a stačí málo. ani to nemusí téct.
jednoduché ověření, pokud 2x natlakuje čerpadlo než nastartuje, a pak pohoda, tak je problém v nízkym tlaku paliva v systému.A docela mne to zajímá, jestli tu melu sračky, nebo ne

jo a čerpadlo se po nastavenym čase vypne, ať je nebo není natlakováno.



Nojo, ale to čerpadlo po zapnutí zapalovaní naprimuje okruh, za těch 5 vteřin to na dostatečný natlakování musí stačit i kdyby byly hadice uplně prázdný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po startu hned chcípne

15.1.2015 v 16:08 | Nahoru | #21

Zx-10RCarlos píše: pak jsem šoupni příčinu



Taky jsem zvědav, doufám že to nebude jako většina témat detektivní román s vytrženou poslední stránkou

(reakce na) Po startu hned chcípne

16.1.2015 v 07:26 | Nahoru | #22

FiZzeR píše: Taky jsem zvědav, doufám že to nebude jako většina témat detektivní román s vytrženou poslední stránkou



Jasně snad se na to o vikendu dostanu a vše vyzkouším. Pak dám určitě info.

1 reakcí na tento příspěvek Po startu hned chcípne

19.1.2015 v 12:52 | Nahoru | #23
Zdar, tak jsem se k tomu tento víkend nedostal. Něco mě do toho vlezlo a ted jsem celý týden v práci. Takže info dám až po tomhle víkendu.

(reakce na) Po startu hned chcípne

23.1.2015 v 13:30 | Nahoru | #24
Norous123> cus clape vyresils ten problem se startovanim na 2x? asi mam stejnej problem a hodila by se mi rada :) díky

Po startu hned chcípne

25.1.2015 v 09:46 | Nahoru | #25
Zdar, tak jsem to zkoušel a pak i konstatoval s odborníkem a je opravdu problém v tlaku paliva. Stává se to prej celkem často. Zůstane tam někde vzduchová kapsa a jak poklesne tlak tak motor zhasne. Když před startem nechám 3x protočit čerpadlo tak je to ok.

1 reakcí na tento příspěvek Po startu hned chcípne

25.1.2015 v 22:22 | Nahoru | #26
Takže jsem rád že jen nemelu sračky Ale stejně mne zajímá kde se může ten tlak ztratit. jestli má čerpadlo nějakej konstrukční nedostatek, nebo vstřiky... zkusil bych přetěsnit palivovou cestu, ale tohle není v podstatě žádnej problém, dá se stím žít

(reakce na) Po startu hned chcípne

26.1.2015 v 10:10 | Nahoru | #27

los-fazeros píše: Takže jsem rád že jen nemelu sračky Ale stejně mne zajímá kde se může ten tlak ztratit. jestli má čerpadlo nějakej konstrukční nedostatek, nebo vstřiky... zkusil bych přetěsnit palivovou cestu, ale tohle není v podstatě žádnej problém, dá se stím žít



Ja jsem to řešil a mechanikem a prej se to težce hledá. Takže asi se na to vykašlu. Bud budu po delší odstávce startovat na 2x nebo vždy před startem nechám 3x protočit čerpadlo. Na jízdu ani výkon to vliv nemá.

Po startu hned chcípne

26.1.2015 v 10:17 | Nahoru | #28
Tak a co zkusit vyměnit regulátor tlaku paliva. Přes ten to ztrácí tlak ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 7 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja ab 21 13.10.2024 v 10:25 combust
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja ..Roko.. 58 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja Edye 0 24.9.2024 v 15:43 Edye
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Admire 1 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X

TOPlist