Volvo a Superb jsou za milion.
Prodával jsem v bazaru, takže něco málo vím, ale to je už deset let..
Naftu už nechci nejen kvůli nájezdu, už toho tolik nenajezdím. Klidně vezmu 1.2 turbo.
120 až 130 koní stačí. Všechny auta jsem měl snížený a na velkých kolech, ale na to už
kašlu, chci něco pohodlnějšího. Klidně bych vzal i crossovera, kdyby měl větší kufr.
Ano, DSG je ta nejlepší věc, kterou znám, ale s tou cenou plus nějaká výbava, to se do
500 tis. nevejdu. Na tu 308 jsem dostal 11% slevu, takže tam se vejdu..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Ale za 500 se dá 3 roky stará V70 koupit... stará nová XC90 se dá teď sehnat dost pod mega.
Dneska těžko radit. Všichni to dělaj se všema...BMW. ..AUDI i některý Francouzi maj stejný komponenty. SUV Mitsubishi a SUV Pazout jsou jedno auto... babo raď
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
A za 490 ho mám v plný náloži. Octa se stejnou výbavou stojí 700 tis, Yeti 680 tis.
Lazyf: právě mě to hrozně láká, nikdy jsem francouze neměl, ale začli se mi líbit.
Citroen, DS a Peugeot..
MM: jo, dozadu autosedačku dám, ale s kočárkem to bude horší..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Jinak vzhled Peugeotů jak zvenku, tak interiér je
PS: pokud budeš chtít, můžu ti pro porovnání dát kontakt na paní co prodává Peugeoty v Brně ,brali jsme od ní kdysi několik Hyundaiů do firmy (na Peugeoty jsme neměli odvahu ) uměla dost dobrý ceny
Já měl možnost jezdit chvilku s 307 a jak tu někdo psal...po 55tkm tomu na podvozku klepalo všechno.
Ale dnes si fakt nevybereš. V40/50 je na platformě Galanta s motorem Ford, jenž byl dělanej dřív do Francouzů. To samý co najdeš jako 1.6 a 2.0 HDCI v Peugeotu a Citroënu. Jinak C5 DS je taky nádherná
další věc, že dnes za půl míče dostaneš auto co jinde za 700 (neříkám, že toto bude kvalitnější) a dřív za mega, někde se ta váha+cena dolů udělat musí. když výdrž, berte defendera (toho mám jednou v plánu já
Naposledy editováno 07.01.2015 07:57:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ivos píše: A ty to chceš nové??Protože já bych šel do toho Yetiho
Je pěknej ale má hovno kufr
Spolehlivost u novejch aut je velkej otazník, už se nedá spolehnout na nic (prověřená značka ...). Snad jen nevybrat nějakou průserovou technologii napříč značkama.
Lazyfucker> jak píšeš... já mám rád punc klasiky, nejsem na moderní vychytávky...a to je prostě čím dál větší problém. Mám poslední V70 bez DPF. V autě nemám nic proti stabilizaci, ale chci to všechno vypínatelný - no a teď jsem si hrál na sněhu a už i ten můj vozejk to začne používat, ikdyž to vypneš a jsi ve skluzu - mě to hrozně sere. Proč tam daj čudlík na vypínání, když ti tam stejně v řízeným smyku začne hrabat elektronika.
Lidi ze sebe nechaj dělat čím dál větší debily. Nikdo už nevěří na to, že se něco prostě musíš naučit. Všichni chtěj všechno a hned. Auta i motorky začínaj bejt jak vánoční stromečky navěšený zbytečnostmi, který sic nepotřebuješ, ale automotiv na nich staví masáž, kvůli který platíš a hodně lidí to dokonce bez toho ani nechce. Neříkám, že je to špatně - jinak furt jezdíme v šestiválcových řadách 6,5l s výkonem 120BHP, ale mě osobně už to začíná jít na nervy. ECO snahy, který ve finále produkujou víc plastu a toxickýho lithia, než by auta vyprodukovala uhlovodíků a CO/CO2. Řešíme CO2 z aut, který v celý Evropě nevyprodukujou tolik spalin jako cca.3-4 naplno rozjetý německý konvenční elektrárny po tom, co zastavili jádro. Většina "uživatelů" ani neví co maj za "stroj" a jak pracuje ...je to jen "kabelka" pro pracháče ve správný barvě.
Každej model a značka má někde nějaký konstrukční chyby a trpí na ně - i Volvo, jinak to nejde. Ale jsem přesvědčenej, že za většinu fatálních posrání strojů si stejně můžou většinou majitelé sami svojí nevědomostí, někdy tupostí a nezájmem - pak hledaj chyby vždy jinde.
Naposledy editováno 07.01.2015 09:04:22
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Jako nebejt ty slevy, tak bych se na tu 308 taky vykaslal.
C5 je pekna, moc a DS5 to je vrchol, ale pujcovat si na auto nebudu.
Jo a prej ten automat od pezota je srovnatelnej s dsg, ale na automat nezbyde.
Ivosi, uz jsem se zarekl, ze ojetinu nekoupim, dostanu k tomu 5 let plny zaruky, ale yetiho jsem vzdycky chtel, ale nedam jim ty prachy, ani je nemam..
Frennky, skoro jsem rozhodnutej, zitra jizda, to rozhodne, ale zajimalo me, co by vybrali ostatni..
Palo, urcite mi ten kontakt muzes poslat, porovnam to. Diky
Tifone, prave, ze pezota mam tady za rohem, coz je taky vyhoda..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
myslím, že je rozumná volba ten benzín. zrovna včera jsem zas vykuřoval v servisu u tchána a přijel mégane 1.5dci, hodnota tak 70tisíc a de na turbo, spojku, dvouhmotu. sakum prdum bude rád, když mu bude 50 stačit. než projedeš 50 hadrů na spotřebě o 2-3 litry vyšší, tak už budeš očumovat nový kár.
a co Seat Leon ST
A taky vůbec nevím, kde ho tady hledat, schválně ještě kouknu.
Někdo tu zmínil Opla astru, ta se mi jako líbí a prodejce mám tady opravdu za rohem.
Ale cenový srovnání nevyšlo zrovna pro ní. A prodejce mi dal asi desítku slevu.
Nejhorší je, že teď si toho Hypermotarda budu muset nechat opravdu dlouho..
Už nechci ojetinu a než dám zase dohromady prachy na novou mašinu, tak to budou
roky..
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: Petta> jinak ještě bych omrknul FIATa ... za posledních 5-7 let šel velmi nahoru. I s anitkorozní ochranou. V dnešní době maj i supr diessely srovnatelný, ba možná lepší než VW.
ve všech parametrech jsou srovnatelný a i lepší než Vw diesely jen v jednom né - životnost - bohužel jináč proti Fiatu nic nemám .
Pokud mám něco proti nějakému autu tak to je(vlastníci prominou) OPEL.
Jelikož pro automobilový průmysl i vyrábím tak vidím požadavky na přesnost a kvalitu ostatních značek ,ovšem Opel to je jiná tam kde jiní chtějí +/-0,05mm jim stačí +/- 0,2mm.Peklo hlavně že to je levné.Navíc bydlím a pracuji přímo naproti servisu Opel a dost často chtěj kluci z dílny něco proměřit a tak to vidím. Nedávno potřebovali změřit ovalitu a průměr vložek aby objednali správný písty a kruhy.To auto mělo najeto necelejch 120tis. a motor vyběhanej jak kdyby měl 500 nebo víc. A navíc se jednotlivý válce lišily. Každej jinak vyběhanej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
sejrac píše: Frennky aktualizoval inzerát
nooo asi chce hodně prodat !!!!! ... Franco se Stevem už volá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Já vím o astrách co odjezdily 200 a víc bez jedinýho zásadního problému. A vím o 2.0TDI VW co měnily do 150tkm turbo a čerpadla... majitel je podle mě alfa a omega ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |