Otázka pro vás. Jaké zkušenosti máte ze 4kolkama. Chceme si s ženou koupit nějakou 4kolku.
Mé tipy jsou tyto.
POLARIS RANGER XP900 - 460000kč
POLARIS XP850/EPS Touring - 355000kč
YAMAHA GRIZZLY 700 FI - 26000kč - nenašel jsem pro dvě osoby
ACCESS MOTOR MAX 750i 4x4 LT FOREST - 180000kč
ARCTIC CAT 700 TRV EFI XT PS - 250000kč -
TGB BLADE 550 EFI LT - 170000kč
SUZUKI KINGQUAD 750 AXI EPS LIM - 300000kč
JOURNNEYMAN GLADIATOR X8 V-TWIN EFI EPS - 215000kč
Podmínka je 4kolka pro dva + tažné na vozík. Máme malý mladý lesík a tak to chce čas od času probrat.
Známý mě zrazuje od značky TGB, JOURNNEYMAN. Naše dcerka má TGB 425 TARGET 5 let a létá na tom stále bez větších problémů. Jen ten výkon na TGB je opravdu o hodně menší s porovnáním s jinými značkami. Jak jsem už psal. Potřebuji 4kolku, která si poradí s vozíkem naloženým dřevem a pro dva lidi. Jooo, nejsem žádný milionář, a tak také rozhodují finance za novou 4kolku.
Dalsi kamos ma CAN AM Outlander 800 a 1000, horsi je to s cenou.
Spotreba obou 4 kolek v terenu cca 16 - 20l benzinu/100km podle narocnosti terenu.
Sam jsem zkousek TGB Blade 550 a nebrat, slabe, mrnave. Do 50km/h to jaks taks jede, vic uz tezko.
ARCTIC CAT 700 TRV EFI XT PS - zkousel jsem na UA s pasama a docela dobre, je to trochu slabsi nez CAN AM/Polaris, ale vyhledem k cene akceptovatelne.
JOURNNEYMAN GLADIATOR X8 neslysel jsem nic dobreho
ACCESS MOTOR MAX 750i 4x4 to same
1 reakcí na tento příspěvek 4kolka- která.
Jen k té spotřebě, XP850 jezdí běžně okolo 12ti litrů, na čtyřku v hlubokým sněhu kolem patnácti, určitě není běžných dvacet na sto. Ne že bych to šetřil. A utáhne toho dost, ale to všechny uvedené, rozhodně nebude problém vozík s dřívím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4kolka- která.
athlan píše: Radit ti nebudu, každý ti totiž bude radit dle svých preferencí.
Jen k té spotřebě, XP850 jezdí běžně okolo 12ti litrů, na čtyřku v hlubokým sněhu kolem patnácti, určitě není běžných dvacet na sto. Ne že bych to šetřil. A utáhne toho dost, ale to všechny uvedené, rozhodně nebude problém vozík s dřívím.
No nevim, za 12 na 100 jsme vyjizdku jeste nejeli :-/
na ctyrku myslis se zapnutym 4x4?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4kolka- která.
KubaLC8 píše: No nevim, za 12 na 100 jsme vyjizdku jeste nejeli :-/
na ctyrku myslis se zapnutym 4x4?
Velký rozdíl ve spotřebě dělá jestli to má variátor nebo kvalty.
1 reakcí na tento příspěvek 4kolka- která.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4kolka- která.
sirr píše: Nevim proc to seres sem, jdi na qadmanii atd...
Jasný, začalo to cyklobuznama a už se serou i se čtyrkolkama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4kolka- která.
1 reakcí na tento příspěvek 4kolka- která.
Ma tazny s homologaci, homolagaci pro 2, zapinatelnou 4kolku, zaver predniho diferencialu a redukci..
takze za me Blade na praci
ps: i pekne blbnout se s tim da
1 reakcí na tento příspěvek 4kolka- která.
Jede to moc pomalu a tak bych šel do té silnější 4kolky.
Naposledy editováno 05.01.2015 20:55:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4kolka- která.
Everts72 píše: Velký rozdíl ve spotřebě dělá jestli to má variátor nebo kvalty.
mam takovej dojem, ze se manualni nedela
A co říkáte na Arctic Cat.
Chtěl bych nejméně 700 obsah. Když ji budu mít novou a značkovou a obsah min 700, tak věřím, že mi vydrží dlouhá léta, jestli to bude značková profi užitková 4kolka.
1 reakcí na tento příspěvek 4kolka- která.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|