Téma: suzuki 250 4T + výběr
 
3.1.2015 v 00:35
Dobrý den,chtěl bych se zeptat proč se říká že suzuki se serou převodovky,případně od jakého roku to je jestli je na tom apoň nějaký kousek pravdy.Hodně lidí to omýva,ale myslím si že když to někdě slyšeli tak se opakujou a odsuzujou suzuki jako například u nového iphone 6 plus když se z 10 milionu 4 kusy ohnuly a všichni najednou jí také odsuzujou že se ohýbá každý.Již sem také něco četl ale nic moc jsem se nedozvěděl,když jsme u toho chci koupit 250 4T do 60 +-,vím že se to už tady několikrát řešilo ale hodně lidí napíšou jen značku a neřeknou proč už je nejlepší tak se ptám já Vás.Vím že to není mnoho a že budu koukat podle stavu.Proč je suzuki postavená tak,že dobrej rok relativně za málo peněz oproti konkurentům,mám se něčeho bát?Slyšel jsem i dobré ohlasy u kawasaki a hondě,yamaha má dobrou kvalitu ale drží si svojí cenu,do čeho byste šli vy a proč? Předem děkuji
Předchozí
1 2
Následující

suzuki 250 4T + výběr

3.1.2015 v 11:28 | Nahoru | #1
zalezi kdo s ni jezdil pred tebou. Pak se motorka sere nebo nesere.

Naposledy editováno 03.01.2015 11:29:01

1 reakcí na tento příspěvek suzuki 250 4T + výběr

3.1.2015 v 11:30 | Nahoru | #2
suzu nekupuj,serou se převodovky

2 reakcí na tento příspěvek suzuki 250 4T + výběr

3.1.2015 v 11:34 | Nahoru | #3
Pokud to nebude pondělní,nebo páteční výroba,neměl by bejt problém
A pokud to bude novota,tak máš 2 roky na řádný otestování no ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

3.1.2015 v 11:36 | Nahoru | #4

Haesty píše: Pokud to nebude pondělní,nebo páteční výroba,neměl by bejt problém
A pokud to bude novota,tak máš 2 roky na řádný otestování no ne?



...případně dokoupit prodlouženou pětiletou záruku

1 reakcí na tento příspěvek suzuki 250 4T + výběr

3.1.2015 v 12:25 | Nahoru | #5
Dceři jsem koupil 14, ale novou a ta má už najeto cca 40mh (já na ní odlítal 30mh, zbytek ona) a vše ok, v okolí kdo má tak je spokojen. Já co se na ní vozil tak také dobte, ale byla to nová motorka.
Je to o tom jak se k ní předchůdce choval.
Koukni i na: offmoto, tam se to taky řešilo.

přeji dobrý kup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

3.1.2015 v 13:24 | Nahoru | #6

Dolph-cz píše: ...případně dokoupit prodlouženou pětiletou záruku

ovšem ta se vztahuje jen na vanu a buben a programátor.

1 reakcí na tento příspěvek suzuki 250 4T + výběr

3.1.2015 v 13:31 | Nahoru | #7
U krosky za 60 je to loterie at je to co chce. Za mě Kawa nebo Suza, Yamaha je draha, Honda nestartuje. Hotovo vyřízeno

(reakce na) suzuki 250 4T + výběr

3.1.2015 v 13:32 | Nahoru | #8

prackarr píše: ovšem ta se vztahuje jen na vanu a buben a programátor.



však to se nekazí...

(reakce na) suzuki 250 4T + výběr

3.1.2015 v 14:25 | Nahoru | #9

Dolph-cz píše: ...případně dokoupit prodlouženou pětiletou záruku



Máš s tím zkušenosti?

(reakce na) suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 02:18 | Nahoru | #10

Dolph-cz píše: suzu nekupuj,serou se převodovky

mužu se zeptat na oduvodnění?Tohle mi připadá směšné

(reakce na) suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 02:21 | Nahoru | #11

Haesty píše: Pokud to nebude pondělní,nebo páteční výroba,neměl by bejt problém
A pokud to bude novota,tak máš 2 roky na řádný otestování no ne?

néé novota opravdu néé,ale rád bych

(reakce na) suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 02:28 | Nahoru | #12

VencaM666 píše: Dceři jsem koupil 14, ale novou a ta má už najeto cca 40mh (já na ní odlítal 30mh, zbytek ona) a vše ok, v okolí kdo má tak je spokojen. Já co se na ní vozil tak také dobte, ale byla to nová motorka.
Je to o tom jak se k ní předchůdce choval.
Koukni i na: offmoto, tam se to taky řešilo.

přeji dobrý kup

Nová nebude,ale nějaká 09 10 by to mohla být,no to je jasný,ale to nepoznám když tam přijedu(motorově),na offmoto se podívat,ještě bych se zeptal jestli jste neslyšel něco o těch převodovkách nebo neznáte konkrétná případ? hodně lidí mi to předhazují s tím i když jen málokdo by znal takovýto problém konkrétně a né někde četl na internetu.Díky,snad bude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 02:30 | Nahoru | #13

Everts72 píše: U krosky za 60 je to loterie at je to co chce. Za mě Kawa nebo Suza, Yamaha je draha, Honda nestartuje. Hotovo vyřízeno

No říkal sem za 60 +- uvidíme co se naskytne dobrý názor,trochu podobný mám až na tu hondu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 04:41 | Nahoru | #14
lovec2996> O těch suzuki převodovkách sem to taky slyšel ale od profíka (zavodni nasazeni), jestli si hobík tak tě to čeka max jednou po koupi vraku a pak tě ta převodovka přežije (kamoš koupil hondu za 60 a taky tam byla převodovka KO) a jestli se děsíš investice do převodovky tak nekupuj krosku za 60 a šetři na novou nebo měj sakra dobré rádce při koupi, i tak je to loterie. Motocross neni levny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 08:20 | Nahoru | #15
Everts72> presne tak. Navíc tu nezaznělo, jestli chceš jezdit motocross, nebo za barákem po cestě. Pokud to druhy,tak si vůbec krosku nekupuj. Vyhozene prachy.

Naposledy editováno 04.01.2015 08:23:51

(reakce na) suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 12:02 | Nahoru | #16

prackarr píše: Everts72> presne tak. Navíc tu nezaznělo, jestli chceš jezdit motocross, nebo za barákem po cestě. Pokud to druhy,tak si vůbec krosku nekupuj. Vyhozene prachy.



proč?kroska je levnější....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 12:20 | Nahoru | #17

prackarr píše: Everts72> presne tak. Navíc tu nezaznělo, jestli chceš jezdit motocross, nebo za barákem po cestě. Pokud to druhy,tak si vůbec krosku nekupuj. Vyhozene prachy.

Néne za barákem fakt né motokros,už mám něco odjeto na kawě 125 2002

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 12:51 | Nahoru | #18

lovec2996 píše: Néne za barákem fakt né motokros,už mám něco odjeto na kawě 125 2002

Pokud máš odježděno na 125 2T,a nejezdíš vyloženě závody, tak si kup v 450 4T, ne 250.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 15:52 | Nahoru | #19

prackarr píše: Pokud máš odježděno na 125 2T,a nejezdíš vyloženě závody, tak si kup v 450 4T, ne 250.



To nesouhlasim. Dá se říct že na 4T 250 mám už něco odjeto ale o přestupu na 450 neuvažuju a nejspíš nikdy nebudu. Ten potenciál 450 využije jen málokdo a většina amatéru jede na trati rychlej na 250.

(reakce na) suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 16:32 | Nahoru | #20

Everts72 píše: To nesouhlasim. Dá se říct že na 4T 250 mám už něco odjeto ale o přestupu na 450 neuvažuju a nejspíš nikdy nebudu. Ten potenciál 450 využije jen málokdo a většina amatéru jede na trati rychlej na 250.


Víš, to nejde tak univerzálně říct. Záleží na spoustě faktorů. Jeho hmotnost, výška,i druh tratí, kam jezdí.
Pro 250 hovoří to, že tolik netahá,ale proti to, že se musí více točit a více řadit. Pokud nezávodí, jak jsem psal, vteřina sem či tam není rozhodující. Těžko říct. Můj syn v 14ti letech zkoušel přejít na 125/250 a nesedla mu. Skončil u 450 a zvládl ji perfektně. A to měl 14 ket, vážil 60 kg a měřil 158 cm.

1 reakcí na tento příspěvek suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 19:30 | Nahoru | #21
mám čtvrtou RMZ250 a nikdy jsem převodovku neřešil, ani vadnou nepotkal
250 vers. 450 - 250 má jednodušší ovladatelnost - váha + setrvačné síly a hodnější motor, speciálně RMZ250/07-09 má silnější spodek než jiné 250/4T - nechá se víc podtočit, ale hůř se vytáčí - má slabší střed, 450 odpustí chyby v řazení a nemusí se tolik točit, ale potřebuje pevnou a přesnou ruku - vždycky je to něco za něco

suzuki 250 4T + výběr

4.1.2015 v 23:42 | Nahoru | #22
první příspěvek k věci. Gratuluju

suzuki 250 4T + výběr

5.1.2015 v 10:18 | Nahoru | #23
250 je jednoznacne univerzalnejsi a amater se na ni treningem dostane dal nez na 450.

(reakce na) suzuki 250 4T + výběr

7.1.2015 v 21:03 | Nahoru | #24

Everts72 píše: To nesouhlasim. Dá se říct že na 4T 250 mám už něco odjeto ale o přestupu na 450 neuvažuju a nejspíš nikdy nebudu. Ten potenciál 450 využije jen málokdo a většina amatéru jede na trati rychlej na 250.

určitě budu volit 4t 250 a rozhoduji se mezi suzou nebo kawou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

7.1.2015 v 21:04 | Nahoru | #25

Monix píše: mám čtvrtou RMZ250 a nikdy jsem převodovku neřešil, ani vadnou nepotkal
250 vers. 450 - 250 má jednodušší ovladatelnost - váha + setrvačné síly a hodnější motor, speciálně RMZ250/07-09 má silnější spodek než jiné 250/4T - nechá se víc podtočit, ale hůř se vytáčí - má slabší střed, 450 odpustí chyby v řazení a nemusí se tolik točit, ale potřebuje pevnou a přesnou ruku - vždycky je to něco za něco



Mužu se zeptat to jste měl nové nebo ojeté? Já chci koupit tak 8-10 a jsem pro 250/4t

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

8.1.2015 v 17:28 | Nahoru | #26
lovec2996> RMZ byly vždy nové - 1x 07, 2x 09, 1x 12 - pro mne 09 byla nejlepší, 07-09 je jedna modelová řada - 08-09 se od 07 liší jen v detailech a některých dílech v motoru - asi se dolaďovalo, od 2010 jsou nové RMZ - vstřik, mapy, jiný převod a chování motoru - víc do motokrosu - slabší spodek a silnější vršek otáček, o 1dcl víc oleje v motoru, jinak nastavený podvozek (tvrdší pružiny atd.) - obecně si myslím, že úroveň spolehlivosti u japonců je dána jen dodržováním potřebného servisu a zpravidla nejsou nespolehlivé model. roky - třeba RMZ 07-09 byla citlivá na interval výměny oleje - já měnil i po 4mth. při velké zátěži, potkal jsem člověka, co měnil po 10-16mth a při prodeji se tím asi nechlubil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

8.1.2015 v 17:55 | Nahoru | #27
Monix> docela zajímavé,nevím čemu říkáš velká zátěž,ale představil jsem si,že bych s tím motorem jel 6tidenní a v jedné etapě,což je 8 hodin měnil olej 2x,o Dakaru ani nemluvě.
A nebo máš servis na výměnu olejů a málo zákazníků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

8.1.2015 v 23:13 | Nahoru | #28
klídek52> no zjednodušeně, třeba MX závody se jezdí převážně s vytočeným motorem - zvlášť u 250/4T - tomu říkám velká zátěž - a naopak na enduro projížďce v lese se většinou jezdí blízko volnoběhu - to bych viděl jako menší zátěž. Dvoj nebo trojnásobný interval výměny asi hned motor nezadře, ale podle mě má vliv na dlouhodobou životnost - lovec2996 shání info na moto s nájezdem ve stovkách mth - navíc 250/4T motokrosů na Dakaru asi moc nejezdí - tipoval bych to na větší obsahy a endura .
Servis na oleje nemám - ale to měl být asi vtip - jen mi nedělá problém cca jednou za měsíc v krosce vyměnit olej - i jako prevenci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

9.1.2015 v 20:52 | Nahoru | #29
Monix> Jó,musím tě pochválit,že se snažíš poradit mlad.motorkáři,ale já jsem si to přečetl víc zpátky a pochybuju že rady potřebuje,usuzuji z toho,že dva -tři měsíce zpět chtěl 2T-125,vybíral z více značek a najednou bum a chci 4T.Že je 2T pro začátek lepší a na peníze levnější není žádná novinka.
Jinak souhlas že MX se dá říct velká zátěž a dovolím si říct,že enduro je posledních 30let taky "velká zátěž" protože po změně pravidel se dá mluvit o motokrosu na dlouhé trati. Mě ty 4mth upoutali tak jako na jiném vláknu výměna pístu u YZ po 15 mth.Já vám nikomu ty opravy neplatím,tak mě to nemusí bolet,ale přesto si myslím,že to jsou vyhozené korunky.
A ještě mě zaujalo,jak píšeš "- a naopak na enduro projížďce v lese se většinou jezdí blízko volnoběhu - to bych viděl jako menší zátěž" tak jsem se mrknul,že jsme na vláknu MOTOSPORT-enduro,cross a spojení slov ENDURO projíždka myslím že by víc patřilo do vlákna CESTOVÁNÍ,vyjíždky,oblíbená místa
Výraz" VELKÁ ZÁTĚŽ" :hodně ovlivnuje ten díl,co spojuje řidítka,stupačky a sedlo,ale to asi víš

(reakce na) suzuki 250 4T + výběr

9.1.2015 v 22:30 | Nahoru | #30
klídek52> tipuji, že už nám oběma není dávno dvacet, něco máme za sebou a tak se asi nechceme přetlačovat ve slovíčkaření , pokud je zakladatel vlákna mladej a nadšeně těká z jedné věci k druhé - asi to patří k věku a já mu jen mohu závidět - mě už to znovu nepotká a třeba tohle vlákno pomůže i někomu jinému
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist