2 reakcí na tento příspěvek stomp 140
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek stomp 140
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stomp 140
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stomp 140
fafo píše: Chladic je na to, aby chladil. Kdyz tam nebude, tak nebude chladit a zakonite se neco prehreje.
Hlavne kdyz to zaslepi tak ten olej vubec nebude kolovat ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stomp 140
spacy píše: SirIndy> ty jsi měl někdy pitbika? 140ka se dělala i bez chladiče, teoreticky by to zaslepit šlo.
Mel, 160 s chladicem. A nema ten bez chladice misto toho propojovaci hadici? Nezda se mi, ze by byl chladic na nejakem vedlejsim okruhu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stomp 140
Radim1991 píše: SirIndy> a když propojím oba otvory tak koovat bude.
Jo, tak by to podle me melo jit, jen bych se bal toho prehrivani.
Motáte tady 140tku Lifana a 140tku YX. To jsou, co se týká olejového výstupu na chladič, dvě zcela rozdílné technologie. Lifan to má z bloku přímo od čerpadla a musí to mít propojené. YX využívá možnosti výměny víčka hlavy s výstupem na olejové chlazení.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/22/353532_screenshot20160604110916.png)
Je to vyznacene tou sipkou vpravo
Naposledy editováno 04.06.2016 11:11:22