paolo_novy Přidat reklamu

Téma: stomp 140
 
23.12.2014 v 21:32
zdravím na pitbiku s motorem 140 stomp mi praskl olejový chladič.Co se stane když zaslepím diry na motoru kde byly hadice(prostě to bude bez chladiču bude to mít nějaké velké následky?)Děkuj za odpovědi.

2 reakcí na tento příspěvek stomp 140

23.12.2014 v 21:35 | Nahoru | #1

(reakce na) stomp 140

23.12.2014 v 21:37 | Nahoru | #2

SirIndy píše:

Nesmej se. Ach jo

1 reakcí na tento příspěvek stomp 140

23.12.2014 v 21:39 | Nahoru | #3
Chladic je na to, aby chladil. Kdyz tam nebude, tak nebude chladit a zakonite se neco prehreje.

stomp 140

23.12.2014 v 21:41 | Nahoru | #4
ok díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stomp 140

23.12.2014 v 21:41 | Nahoru | #5
SirIndy> ty jsi měl někdy pitbika? 140ka se dělala i bez chladiče, teoreticky by to zaslepit šlo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stomp 140

23.12.2014 v 21:45 | Nahoru | #6

fafo píše: Chladic je na to, aby chladil. Kdyz tam nebude, tak nebude chladit a zakonite se neco prehreje.



Hlavne kdyz to zaslepi tak ten olej vubec nebude kolovat ne?

stomp 140

23.12.2014 v 21:45 | Nahoru | #7
mám s olejovým chladičem 1 motor.mám ještě hondu cr 250 a pitbike 140 normální vzducháč.Tak proto se ptám.nevím co stím ted narychlo vymyslet.

(reakce na) stomp 140

23.12.2014 v 21:46 | Nahoru | #8

SirIndy píše: Hlavne kdyz to zaslepi tak ten olej vubec nebude kolovat ne?

Ja Te neodsuzuju, spis se divim dotazu. Ano mas pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stomp 140

23.12.2014 v 21:47 | Nahoru | #9
SirIndy> a když propojím oba otvory tak koovat bude.

(reakce na) stomp 140

23.12.2014 v 21:47 | Nahoru | #10

spacy píše: SirIndy> ty jsi měl někdy pitbika? 140ka se dělala i bez chladiče, teoreticky by to zaslepit šlo.



Mel, 160 s chladicem. A nema ten bez chladice misto toho propojovaci hadici? Nezda se mi, ze by byl chladic na nejakem vedlejsim okruhu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stomp 140

23.12.2014 v 21:47 | Nahoru | #11

Radim1991 píše: SirIndy> a když propojím oba otvory tak koovat bude.



Jo, tak by to podle me melo jit, jen bych se bal toho prehrivani.

(reakce na) stomp 140

23.12.2014 v 21:50 | Nahoru | #12
SirIndy> Samozdřejmně že ho koupím novej.ale jen to tak udělám jako provizorně a pak to dám tak jak to má být.

stomp 140

24.12.2014 v 00:16 | Nahoru | #13

stomp 140

24.12.2014 v 08:57 | Nahoru | #14
Propoj to zatím hadicí a jezdi. Propojit se to musí, některé motory májí konstrukční řešení jiné, než ty bez olejového chlazení. Ještě teda záleží, kde máš ten vývod na chladič. Pokud z bloku motoru, tak to propojit musíš, pokud na víčku hlavy, tak to propojovat nemusíš, můžeš i zaslepit, ale ne dlouhým šroubem abys nezacpal ten mazací kanálek. Když to víčko odšroubuješ, tak to hned uvidíš.

stomp 140

24.12.2014 v 09:12 | Nahoru | #15
Tak na dojetí to propojit můžeš,né zaslepit.Olejový chladič je dost důležitá věc,u vzducháčů.

stomp 140

1.1.2015 v 22:35 | Nahoru | #16
Měl sem motor Lifan 140, po cestě v lese jsem utrhl hadici, propojil jsem tedy druhou hadici co bylla cela a motor ,,nejel" řekl bych že se to dosti přehřívalo a na výkonu to znát bylo.

stomp 140

2.1.2015 v 02:36 | Nahoru | #17
V nabídce Stompů s motorem yx140 jsou i verze bez chladiče oleje. Olejový chladič se dáva zpravidla na stroje s ostrou vačkou.

stomp 140

2.1.2015 v 11:00 | Nahoru | #18
Olejový chladič se může dávat na jakýkoliv motor a nemusí mít ani ostrou vačku.
Motáte tady 140tku Lifana a 140tku YX. To jsou, co se týká olejového výstupu na chladič, dvě zcela rozdílné technologie. Lifan to má z bloku přímo od čerpadla a musí to mít propojené. YX využívá možnosti výměny víčka hlavy s výstupem na olejové chlazení.

stomp 140

4.6.2016 v 11:10 | Nahoru | #19
Sorry za OT ale mam problem se slozenim startovaciho segmentu. Na karteru le plech o ktery by se mela asi zastavit rehtacka a le ta ho podjede a vyskoci zaa nim takze pri startu uz se opira o ten plech. Nechybi tam neco nebo je to spatne poskladane ?





Je to vyznacene tou sipkou vpravo

Naposledy editováno 04.06.2016 11:11:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist