2 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
rancher píše: První nehoda a jsi v řiti...
Pokud na to má papíry, tak jim to bude u prdele a zkoumat to nebudou,hlavně přebouchat čísla.
Edit: a ještě jak psal přede mnou taky pochybuju, že vezmou z auta nářadí a začnou rozebírat a měřit.
Naposledy editováno 01.12.2014 18:40:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
ZombiRider píše: Pokud na to má papíry, tak jim to bude u prdele a zkoumat to nebudou,hlavně přebouchat čísla.
Edit: a ještě jak psal přede mnou taky pochybuju, že vezmou z auta nářadí a začnou rozebírat a měřit.
Ano dvácu mám s papírama a po čerstvý technický, tak jsem dostal chut na tu 175..proč nechat ležet ladem takovou sílu že? :) To si taky nemyslim, bojim se právě těch čísel, jestli jsou bengálci tak pečlivý aby kontrolovali čísla kdyby mě zastavili :)
2 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175
Netuším ale, či je to tak jednoduché v tvojom prípade.
1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175
A protože taková "úprava" je místní folklór, tak při silniční kontrole, má-li řidič papíry enom na dvácu, se bude policie víc zajímat o to, zda-li motorka splňuje daný předpis či nikoliv.
Nemějte policajty za blbce.
Když to nebude vědět ten konkrétní, može se třeba optat.
hycomat píše: Už je to vyše dvadsať rokov, ale 125/476 som upgradoval novou kľukou na 175/477 (bloky ostali staré, takže čísla sedeli) a tú potom vtedy bežnou úpravou na obsah 220ccm. Na takto upravený motor mala vtedy len MZ 250, Jawky 63x, ani MZ 150 nemali nárok.
To muselo být peklo a ještě jezdí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
A rozdíl ve výkonech stopětsedmy a dvácy ČZ je opravdu kulervoucí , že by mě stálo za to riskovat nebetyčný průser.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175
1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175
legálnost-je fakt,že dnes jsou v případě nehody advokáti protistran schopný čehokoliv takže spíš než kontroly policie nebo STK,bych měl trochu obavy z tohohle při případné nehodě a taky záleží co máš za řidičák jestli A2 nebo A1,s A2 nemáš vozidlo spůsobilé k provozu naproti tomu jízda s A1 je to předchozí plus hlavně jizda bez řidičáku a to už je flastr jak sviňa a papíry v čistírně.
než se do toho pustíš napiš do ČZ paní Vláškové má tyhle věci na starosti a zeptej se na možnost přestavby z 125 na 175 buď výměnou motoru nebo výměnou sadou co sem psal výše.,měla by vystavit papír a na ůřadě pak legálně přepíšeš.
email: katerina.vlaskova@czas.cz
tel:přes PM
Naposledy editováno 02.12.2014 08:45:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
hycomat píše: Už je to vyše dvadsať rokov, ale 125/476 som upgradoval novou kľukou na 175/477 (bloky ostali staré, takže čísla sedeli) a tú potom vtedy bežnou úpravou na obsah 220ccm. Na takto upravený motor mala vtedy len MZ 250, Jawky 63x, ani MZ 150 nemali nárok.
Netuším ale, či je to tak jednoduché v tvojom prípade.
bezna uprava je co? myslim, ze to zase tak slavne nebylo, protoze pri ubrani vlozky valce na objem cca +200ccm je tak sila vlozky tak mala, ze neodvadi teplo a motor se velice rychle zadre.
Tak by me zajimalo jak jsi na to sel ty
Vlasťák1973 píše: výměna motoru-spodky motorů jsou stejné,to samé rámy motorek,takže přehodit není problém,šel bych spíše cestou do původních karterů dát novou kliku(ze 175)a třeba na fichtlkrámku nebo české motocykly.eu koupil komplet válec na 180tku a přetryskoval karbec,správné otryskování je na netu,nebo napiš PM.
legálnost-je fakt,že dnes jsou v případě nehody advokáti protistran schopný čehokoliv takže spíš než kontroly policie nebo STK,bych měl trochu obavy z tohohle při případné nehodě a taky záleží co máš za řidičák jestli A2 nebo A1,s A2 nemáš vozidlo spůsobilé k provozu naproti tomu jízda s A1 je to předchozí plus hlavně jizda bez řidičáku a to už je flastr jak sviňa a papíry v čistírně.
než se do toho pustíš napiš do ČZ paní Vláškové má tyhle věci na starosti a zeptej se na možnost přestavby z 125 na 175 buď výměnou motoru nebo výměnou sadou co sem psal výše.,měla by vystavit papír a na ůřadě pak legálně přepíšeš.
email: katerina.vlaskova@czas.cz
tel:přes PM
Ty to nechapes, on to nechce prestavit, on chce mit 175ccm na 125ccm papirech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
Jen vím, že policajti nejsů pitomci a sů schopní na cestě 125ku od 175ky poznat.
A teď si představ - řidičák bude mět na dvácu, motor bude 175ka a na blokách vyražený typ 125...
Takže - nemá na silnů motorku řidičák, motorka néni schváleného typu a motor má přeražené čísla...nesedí typ motoru.
A fčíl mudruj.
Né že by se mu to muselo nekdy vůbec stat, ale náhoda je sviňa.
A moje otázka zní - stójí mu to za to?
To, že já bych to nedělal je jedna věc a to, že on si udělá, co uzná za vhodné, je věc druhá. Každý nechť je odpovědný za své činy.
Jen tak mimochodem - nechápu, proč se mladíci tak vehementně ženů za supevýkonnýma motorkama, když mnohdy jejich jezdecké umění jest zoufalé.
Místo, aby se naučili zvládat techniku jízdy a až potom zrychlovali, tož s vypleštěnýma očiskama hned krůtijů plynem jak zloděj šperhákem a u piva se prsijů, jak to kemu nandali.
Přitem mnohdy na motorce sedijů obráceně a na silnicách to aj tak vypadá. Rovinka, vingl, křížek. Jak kdybych jezdil hřbitovem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
S klidnym srdcem bych koupil 175ccm motor, premlatil cisla, alespon typu a jezdil na tom.
175ma jede daleko lepe nez 125
1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175
Ale což - v České kotlině je to věc zcela normální, jak keho očůrat, podvést a za bukem machrovat, jaký su gerój a ten, co mě kontroloval, hňup.
Když se na to teda nepřijde...
Toť náš národní sport napříč politickým spektrem .
1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
Ví se, že se to dělá.
Když by měl při kontrole podezření a chuť dopátrat se pravdy, tak se dopátrá.
To se klidně vsaď.
Navíc - taková kontrola, byť by dopadla pro mladého špatně, je to nejmenší zlo, co by ho mohlo potkat.
Ze svých životních zkušeností totiž vím, že nemá cenu dráždit hada bosů nohů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
Zdenalbenal píše: Má být to, že udělal neco nesprávného.
Ale což - v České kotlině je to věc zcela normální, jak keho očůrat, podvést a za bukem machrovat, jaký su gerój a ten, co mě kontroloval, hňup.
Když se na to teda nepřijde...
Toť náš národní sport napříč politickým spektrem .
Takovy moralisticky kecy miluju, posledni dobpou je slycham casteji a casteji v ruznych souvislostech.
U tebe teda predpokladam, ze ses ani jednou nesvezl na silnejsi motorce nez jsi mel RP, auto striktne od 18-ti a pod co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
Zdenalbenal píše: KubaLC8> No...
Ví se, že se to dělá.
Když by měl při kontrole podezření a chuť dopátrat se pravdy, tak se dopátrá.
To se klidně vsaď.
Navíc - taková kontrola, byť by dopadla pro mladého špatně, je to nejmenší zlo, co by ho mohlo potkat.
Ze svých životních zkušeností totiž vím, že nemá cenu dráždit hada bosů nohů...
Tohle vedeli mozna policajti co byli na silnicich nekdy pred 15 - 20-ti lety, dnes jsou ciste v kanclu nebo uz u policie davno ne. Vzhledem k cetnosti policejnich kontrol na celem uzemi CR, znalosti motocyklu CZ policajty bych dnes snad dokonce ani to cislo motoru neprebouchaval.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
olej do tlumiče ČZ 125/488 | Stapio | 8 | 27.3.2022 v 20:28 cmiral |
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 | Stapio | 9 | 13.2.2022 v 21:46 Stapio |
Válec ČZ ČZ 125/488 | Stapio | 7 | 31.1.2022 v 18:30 Destroyer |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |