globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 16:45 | Nahoru | #2131
Stev> Všechno serie krom BB kitu z Ebay.

A Ignitech jednotky

Naposledy editováno 28.11.2014 16:46:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 16:58 | Nahoru | #2132
dewwil> No ale spodek motoru nemá na výkon nic společného, přeci. Neberu u Ska problém s praskáním kliky u prvního ročníku Ska. Proč jste tedy nepřehodili vstřikovací rampu i s klapkama z Rka, když už děláte takovej progress? Ale je pravda že mě Murkin snad říkal že je to 00 prd k zisku co se týká laborace se vstřiky(sprchy, dva vs jeden)že podstatnější je limit průtoku vstřikovače.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 17:08 | Nahoru | #2133
r-a-k> tak to je pěknej nárůst jen s BB kitem u Yoshe.

Jinak TLS má delší zdvih a menší vrtání, takže špičkovej výkon by měl hrát spíš pro TLR. Co udělaj jiný hlavy, airbox a vačky těžko říct, ale zas bych tam nečekal nějaký extra hodnoty navíc v řádu desítek koní, navíc TLR už má tohle asi trochu lepší z továrny.

Každopádně litrovej výkon 147k je výborná hodnota, a přijde mi to rozdílný od 141k.

e: teda teď na to koukám a TLR/S maj zdvih stejnej, dewwil mě zmátnul tím vrtáním

Naposledy editováno 28.11.2014 17:32:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 17:53 | Nahoru | #2134
Stev> No to je prave to, co me nemile prekvapilo, kdyz Yoshovi vylezli tyhle hodnoty jen s BB kitem, samo ze od jineho zdroje ale srovnatelny obsah a Jasek ma ultra vybrany palice, extra vacky, ty titan ventily je podle me k hovnu a narust jen 6-7 Ps a kroutak taky minimum. Samo ze necekam nejaky mega cisla ale posun oproti Yoshove sestave vs Jaskovimi+navic upravy vetsi rozdil. Ale treba Murkin zde napise co je podle nej limit, nebo mi tu nekdo vysvetli ze jsem kokod a vim o tom prd

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 18:11 | Nahoru | #2135

r-a-k píše: Stev> No to je prave to, co me nemile prekvapilo, kdyz Yoshovi vylezli tyhle hodnoty jen s BB kitem, samo ze od jineho zdroje ale srovnatelny obsah a Jasek ma ultra vybrany palice, extra vacky, ty titan ventily je podle me k hovnu a narust jen 6-7 Ps a kroutak taky minimum. Samo ze necekam nejaky mega cisla ale posun oproti Yoshove sestave vs Jaskovimi+navic upravy vetsi rozdil. Ale treba Murkin zde napise co je podle nej limit, nebo mi tu nekdo vysvetli ze jsem kokod a vim o tom prd



kluci Jaškovy vačky byli chycený tak jsou tam v jeho motorue dány moje orgo suzuki TLR

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 18:20 | Nahoru | #2136
Aha. Vy jste tajemny jak hrad v Karpatech Jde o to ze Ja treba neuchcavam jen z hodnot, ale je pro me podstatny a vypovidajici, cisla k danemu hardware a co jsem se zde docetl, tak zil v tom ze jsou tam nyni ty upraveny. Ted uz je mi jasny ze ty hlavy +- neco prinesly.

Naposledy editováno 28.11.2014 18:23:08

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 18:35 | Nahoru | #2137
myslím že tu nejde jestli ten nebo onen má koní víc nebo míň jde o to že to funguje a aby to fungovalo dál a my ostatní můžeme čerpat informace myslím že je paráda mít motku z roku 97 nebo 99 pro ostatní stará vrána a mít skoro ty samé hodnoty co mají dnešní dvouválce ve stejném obsahu ale které koupíte za bezmála za půl mega prostě jde o to mít s toho radost a z práce na mašině potěšení, jinak porovnejte Jaškovy a Yoshovy hodnoty s ducati 1098 ta má krouťák 123Nm při 8000ot/min a 160koní při 9750ot/min ale oproti Jaškovému a Yoshovému objemu (1078) má ducati čistý obsah 1099 (neporovnávejte Ducati 1098R ta má falešný nápis obsahu ve skutečnosti má čistý obsah 1198,4

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 18:45 | Nahoru | #2138
Pepa1098> docela by mě zajímalo(pokud teda Telátka mají taky škrcený první 3 nebo 4 kvalty údajně kvůli emisím)jestli by se na brzdě-grafu ve spodních otáčkách nějak projevila instalace "Tre" funkce (vyřazení omezení ve spodních otáčkách + omezení maximálky). Já mám na Buse Power Box od Heal Techu.

Osobně si myslim, že ne, protože to má snad bejt cejtit pouze na otočení cca první třetiny polohy plynu a na odbrždění se dává plnej ale zajímal by mě Tvůj názor...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 18:52 | Nahoru | #2139
Pepa1098> takhle to ale nemůžeš vůbec brát... když si vezmeš, kolik do těch úprav dáš, tak tě to vyjde na stejno jako starší jetá 1098, jen s tím, že budeš mít podvozek z jiného světa a jako bonus třeba 15kg míň A taky to srovnáváš se sériovýma hodnotama, stačí na tu ducnu hodit byť blbé koncovky a jednotku a zase jsi někde jinde. Ale chápu tě, taky to tak mám a nedávno jsem to dokonce počítal a málem se z té cifry poblil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 18:55 | Nahoru | #2140

mari píše: Pepa1098> docela by mě zajímalo(pokud teda Telátka mají taky škrcený první 3 nebo 4 kvalty údajně kvůli emisím)jestli by se na brzdě-grafu ve spodních otáčkách nějak projevila instalace "Tre" funkce (vyřazení omezení ve spodních otáčkách + omezení maximálky). Já mám na Buse Power Box od Heal Techu.

Osobně si myslim, že ne, protože to má snad bejt cejtit pouze na otočení cca první třetiny polohy plynu a na odbrždění se dává plnej ale zajímal by mě Tvůj názor...



A to jsi vzal kde,ze se pri odbrzdeni dava jenom plnej
Na plnej se to na konec prejede,aby se udelal graf s max.cislama.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 19:05 | Nahoru | #2141
Neválí se někomu doma ten TRE bazmek? Bych ho koupil a dal to tam, mám GiPro X-Type a ten to nemá, a nechce se mi kvůli tomu kupovat GiPro Atre A ještě dotaz, je při instalaci tohodle vůbec nějaký rozdíl poznat?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 19:14 | Nahoru | #2142

Murkin píše: A to jsi vzal kde,ze se pri odbrzdeni dava jenom plnej
Na plnej se to na konec prejede,aby se udelal graf s max.cislama.



špatně jsis to vyložil, motorku jsem si již několikrát ladit nechal a byl vždy u toho, takže to, že se to nedává jen na plnej knedlajs ale musí se to v určitým zatížení předem doladit je mi jasný

myslel jsem konečnou fázi, když už to máš polazený a vychytaný a projede se to nakonec na plnej a mě samozřejmě šlo o dotaz spojenej s finálním změřením hodnot na finální graf a s tím souvisel taky můj dotaz...

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 19:16 | Nahoru | #2143
Strakon, udelam, dodam... Jen nebyl cas, ted bych mel mit trochu volneji...

Mari: u TL zadnej rozdil nenameris, teoreticky je tam lepsi reakce na plyn - coz ale tezko zaznamenas na grafu i pri mereni na castecne otevrenou klapku ... U nekterych motorek se TRE pozna i na grafu/na max vykonu...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 19:20 | Nahoru | #2144
assassin> To budeš zlaťoučkej, tak pak dej vědět, zatím díkes móóóc

Naposledy editováno 28.11.2014 19:21:02

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 19:23 | Nahoru | #2145
Kluci, nemůžem vám vyblejt všechno co tam u Jaška v motoru je ( máme ještě nějaký plány, ne že by jsme vám to nechtěli říct, ale chce to čas ), ale jediný co můžu říct je, že jsme byli sami překvapení kolik z toho teď vylezlo, vůbec jsme tohle nepředpokládali, asi největší optimista jsem byl já, když jsem tipoval navrch 10-15koníků...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 19:37 | Nahoru | #2146
dewwil> Hele sorry, ale tohle mi prijde mimo misu, kdyz mlzite s hardware. Si pak pripadam jak pi.a, kdyz logicky vim ze ten vykon ma byt jinde a pak z Vas vyleze ze se neco posralo a je tam origo vacka. Ja ziju z faktu, ne z letaku na obalu.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 20:02 | Nahoru | #2147
Mlžit nechceme, prostě tohle téma je o Pepovým BB 1120ccm kitu a Jaškovo TL1078S je jen takový bonus, který dostal válce s pístama z Pepovy původní bestie a nový ojnice, na zbytek nemám copyright... O Pepovým BB1120ccm není problém cokoliv říci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 20:03 | Nahoru | #2148
mari>

osobně si myslím že když odstraníš omezení na prvních třech kvaltech tak to poznáš na reakci plynu ale kluci co to tu mají odstraněno ti řeknou více

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 20:15 | Nahoru | #2149

dewwil píše: Mlžit nechceme, prostě tohle téma je o Pepovým BB 1120ccm kitu a Jaškovo TL1078S je jen takový bonus, který dostal válce s pístama z Pepovy původní bestie a nový ojnice, na zbytek nemám copyright... O Pepovým BB1120ccm není problém cokoliv říci...



Honza má pravdu já jsem rýpal do svodů airboxu a trysek (sprch) a s výškou sacích hrdel bohužel ani jedna ůprava není měřena a tak podle Yosboye a Jaška poznáme po měření jestli je to do čeho jsem vrtal špatně nebo aspoň stejně nebo dobře uvidíme a u Jaška ať je to jak chce tak je to moc pěkný a jsem za to rád a hlavně ať to funguje (on je pacient do odlehčování váha-výkon a myslím že s tou váhou zajde na samou hranici jsem na ten rám moc zvědavý zase to budou pro nás všechny informace )

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 20:15 | Nahoru | #2150
Murkin-skoda ze to je celkem dalka ,taky bych tam neco dovezl,podle tech recenzi

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 20:15 | Nahoru | #2151
mari> měl jsem v TLR G-Pack od Assassina a znát to bylo, hlavně když jsi potřeboval na první tři kvalty větší výkon, moto znatelně ožila, 4,5,6ka zůstal průběh stejnej... Oceníš to hlavně na sprintu, že můžeš podržet kvalt o něco víc než nastoupil předtím omezovač...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 20:18 | Nahoru | #2152

Mileek píše: Pepa1098> takhle to ale nemůžeš vůbec brát... když si vezmeš, kolik do těch úprav dáš, tak tě to vyjde na stejno jako starší jetá 1098, jen s tím, že budeš mít podvozek z jiného světa a jako bonus třeba 15kg míň A taky to srovnáváš se sériovýma hodnotama, stačí na tu ducnu hodit byť blbé koncovky a jednotku a zase jsi někde jinde. Ale chápu tě, taky to tak mám a nedávno jsem to dokonce počítal a málem se z té cifry poblil



jj jsme pacienti nakažení stejnou nemocí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 20:18 | Nahoru | #2153
Pepa1098> dovolim si tvrdit, že na Buse to znát je, měl jsem to na starym modelu a teď i na novým, ale jak psal assasin, na nějaký motorce je to znát víc, na některý míň, spíš bych čekal, že u méně výkonných kousků bude rozdíl markantnější, ale tim to nejspíš nebude...

O TRE jste neuvažovali?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 20:21 | Nahoru | #2154

jungen píše: Murkin-skoda ze to je celkem dalka ,taky bych tam neco dovezl,podle tech recenzi



Jestli myslíš GSX1100R tak to je motorka na kterou mám nejlepší vzpomínky... třeba moje první wheelie na D5 před kamionem Škoda, že jsem ji tenkrát rozpůlil o auto, fakt ji řadím mezi nejlepší stroje, teda rok 86-92 SACS motory... a ladit jdou neskutečně...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 20:23 | Nahoru | #2155

mari píše: Pepa1098> dovolim si tvrdit, že na Buse to znát je, měl jsem to na starym modelu a teď i na novým, ale jak psal assasin, na nějaký motorce je to znát víc, na některý míň, spíš bych čekal, že u méně výkonných kousků bude rozdíl markantnější, ale tim to nejspíš nebude...

O TRE jste neuvažovali?



Je tam Ignitech takže TRE není třeba...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 20:24 | Nahoru | #2156

dewwil píše: Jestli myslíš GSX1100R tak to je motorka na kterou mám nejlepší vzpomínky... třeba moje první wheelie na D5 před kamionem Škoda, že jsem ji tenkrát rozpůlil o auto, fakt ji řadím mezi nejlepší stroje, teda rok 86-92 SACS motory... a ladit jdou neskutečně...


no prave,delam si čerta na nedelni jezdeni po obede rocnik 91,na normal jezdeni mam jiny moto

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 20:49 | Nahoru | #2157

assassin píše: Strakon, udelam, dodam... Jen nebyl cas, ted bych mel mit trochu volneji...

Mari: u TL zadnej rozdil nenameris, teoreticky je tam lepsi reakce na plyn - coz ale tezko zaznamenas na grafu i pri mereni na castecne otevrenou klapku ... U nekterych motorek se TRE pozna i na grafu/na max vykonu...



Jestli by to bylo možné, tak bych se ke Strakonovi taky přidal (mám tam teda vše origo). A ještě jestli by šel i ten kroužek na zkrácení plynu...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 21:24 | Nahoru | #2158
Já tam to gipro mám a nic jsem nepoznal,ale to může být jenom pocit.Zato ten kroužek do plynu to je bomba největší,druhá nejlepší úprava po lehkejch kolech a za ty prachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 21:31 | Nahoru | #2159
Jasek> A ten kroužek koštuje kolik?

Naposledy editováno 28.11.2014 21:32:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.11.2014 v 21:34 | Nahoru | #2160
r-a-k>Já myslím,že tady lítá spousta dobrejch informací zadara promiň,že jsem Tě zapomněl informovat,že se lízly vačky.Jo abych nezapomněl trochu mi mizí tlak v zadní gumě a lehce mi rosí olej u víka motoru ze strany spojky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist