pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jinak TLS má delší zdvih a menší vrtání, takže špičkovej výkon by měl hrát spíš pro TLR. Co udělaj jiný hlavy, airbox a vačky těžko říct, ale zas bych tam nečekal nějaký extra hodnoty navíc v řádu desítek koní, navíc TLR už má tohle asi trochu lepší z továrny.
Každopádně litrovej výkon 147k je výborná hodnota, a přijde mi to rozdílný od 141k.
e: teda teď na to koukám a TLR/S maj zdvih stejnej, dewwil mě zmátnul tím vrtáním
Naposledy editováno 28.11.2014 17:32:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
r-a-k píše: Stev> No to je prave to, co me nemile prekvapilo, kdyz Yoshovi vylezli tyhle hodnoty jen s BB kitem, samo ze od jineho zdroje ale srovnatelny obsah a Jasek ma ultra vybrany palice, extra vacky, ty titan ventily je podle me k hovnu a narust jen 6-7 Ps a kroutak taky minimum. Samo ze necekam nejaky mega cisla ale posun oproti Yoshove sestave vs Jaskovimi+navic upravy vetsi rozdil. Ale treba Murkin zde napise co je podle nej limit, nebo mi tu nekdo vysvetli ze jsem kokod a vim o tom prd
kluci Jaškovy vačky byli chycený tak jsou tam v jeho motorue dány moje orgo suzuki TLR
Naposledy editováno 28.11.2014 18:23:08
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Osobně si myslim, že ne, protože to má snad bejt cejtit pouze na otočení cca první třetiny polohy plynu a na odbrždění se dává plnej ale zajímal by mě Tvůj názor...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
mari píše: Pepa1098> docela by mě zajímalo(pokud teda Telátka mají taky škrcený první 3 nebo 4 kvalty údajně kvůli emisím)jestli by se na brzdě-grafu ve spodních otáčkách nějak projevila instalace "Tre" funkce (vyřazení omezení ve spodních otáčkách + omezení maximálky). Já mám na Buse Power Box od Heal Techu.
Osobně si myslim, že ne, protože to má snad bejt cejtit pouze na otočení cca první třetiny polohy plynu a na odbrždění se dává plnej ale zajímal by mě Tvůj názor...
A to jsi vzal kde,ze se pri odbrzdeni dava jenom plnej
Na plnej se to na konec prejede,aby se udelal graf s max.cislama.
Murkin píše: A to jsi vzal kde,ze se pri odbrzdeni dava jenom plnej
Na plnej se to na konec prejede,aby se udelal graf s max.cislama.
špatně jsis to vyložil, motorku jsem si již několikrát ladit nechal a byl vždy u toho, takže to, že se to nedává jen na plnej knedlajs ale musí se to v určitým zatížení předem doladit je mi jasný
myslel jsem konečnou fázi, když už to máš polazený a vychytaný a projede se to nakonec na plnej a mě samozřejmě šlo o dotaz spojenej s finálním změřením hodnot na finální graf a s tím souvisel taky můj dotaz...
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mari: u TL zadnej rozdil nenameris, teoreticky je tam lepsi reakce na plyn - coz ale tezko zaznamenas na grafu i pri mereni na castecne otevrenou klapku ... U nekterych motorek se TRE pozna i na grafu/na max vykonu...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
osobně si myslím že když odstraníš omezení na prvních třech kvaltech tak to poznáš na reakci plynu ale kluci co to tu mají odstraněno ti řeknou více
dewwil píše: Mlžit nechceme, prostě tohle téma je o Pepovým BB 1120ccm kitu a Jaškovo TL1078S je jen takový bonus, který dostal válce s pístama z Pepovy původní bestie a nový ojnice, na zbytek nemám copyright... O Pepovým BB1120ccm není problém cokoliv říci...
Honza má pravdu já jsem rýpal do svodů airboxu a trysek (sprch) a s výškou sacích hrdel bohužel ani jedna ůprava není měřena a tak podle Yosboye a Jaška poznáme po měření jestli je to do čeho jsem vrtal špatně nebo aspoň stejně nebo dobře uvidíme a u Jaška ať je to jak chce tak je to moc pěkný a jsem za to rád a hlavně ať to funguje (on je pacient do odlehčování váha-výkon a myslím že s tou váhou zajde na samou hranici jsem na ten rám moc zvědavý zase to budou pro nás všechny informace )
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: Pepa1098> takhle to ale nemůžeš vůbec brát... když si vezmeš, kolik do těch úprav dáš, tak tě to vyjde na stejno jako starší jetá 1098, jen s tím, že budeš mít podvozek z jiného světa a jako bonus třeba 15kg míň A taky to srovnáváš se sériovýma hodnotama, stačí na tu ducnu hodit byť blbé koncovky a jednotku a zase jsi někde jinde. Ale chápu tě, taky to tak mám a nedávno jsem to dokonce počítal a málem se z té cifry poblil
jj jsme pacienti nakažení stejnou nemocí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
O TRE jste neuvažovali?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jungen píše: Murkin-skoda ze to je celkem dalka ,taky bych tam neco dovezl,podle tech recenzi
Jestli myslíš GSX1100R tak to je motorka na kterou mám nejlepší vzpomínky... třeba moje první wheelie na D5 před kamionem Škoda, že jsem ji tenkrát rozpůlil o auto, fakt ji řadím mezi nejlepší stroje, teda rok 86-92 SACS motory... a ladit jdou neskutečně...
mari píše: Pepa1098> dovolim si tvrdit, že na Buse to znát je, měl jsem to na starym modelu a teď i na novým, ale jak psal assasin, na nějaký motorce je to znát víc, na některý míň, spíš bych čekal, že u méně výkonných kousků bude rozdíl markantnější, ale tim to nejspíš nebude...
O TRE jste neuvažovali?
Je tam Ignitech takže TRE není třeba...
dewwil píše: Jestli myslíš GSX1100R tak to je motorka na kterou mám nejlepší vzpomínky... třeba moje první wheelie na D5 před kamionem Škoda, že jsem ji tenkrát rozpůlil o auto, fakt ji řadím mezi nejlepší stroje, teda rok 86-92 SACS motory... a ladit jdou neskutečně...
no prave,delam si čerta na nedelni jezdeni po obede rocnik 91,na normal jezdeni mam jiny moto
assassin píše: Strakon, udelam, dodam... Jen nebyl cas, ted bych mel mit trochu volneji...
Mari: u TL zadnej rozdil nenameris, teoreticky je tam lepsi reakce na plyn - coz ale tezko zaznamenas na grafu i pri mereni na castecne otevrenou klapku ... U nekterych motorek se TRE pozna i na grafu/na max vykonu...
Jestli by to bylo možné, tak bych se ke Strakonovi taky přidal (mám tam teda vše origo). A ještě jestli by šel i ten kroužek na zkrácení plynu...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 28.11.2014 21:32:12