1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Survivor píše: Tifone>
Přesně tak. S Touring bude mít jen boční kufry a oproti GT Ti tam ještě budou chybět padáky a přídavný světla.
A ještě budeš muset do kufrů dokoupit tašky, protože ty, jestli si to dobře pamatuji u S-ka ke kufrům nebyly.
Jo jo tašky jsou (byly) jen u GT,ale to je to poslední co by mi vadilo.Znám šikovnou čalovnici takže to bych neřešil.Ale proč nedělaj plnou výbavu jako je GT to nechápu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
zmulin píše: Nojo,je vidět kdo je koupil.
A ostatní automobilky to tak nedělaj??
Naposledy editováno 08.11.2014 20:32:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 09.11.2014 23:51:16
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 10.11.2014 07:24:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1) myslím, že řídící jednotky Magneti Marelli na ducati jsou "přehrávatelný", na mojí sportce určitě.
2) Tušim, že v performance katalogu je ke všem laďákům M 696, 796 a 1100 race ECU a filtr, to ti ještě prověřim, ale neznamená to, že když nasadíš na origo filtr a origo ECU jenom laďáky, tak to nepojede. Origo ECU to často dokáže "skousnout". Chce to pořádně projet, pokud je někde propad křivky, dá se to třeba dobře poznat na šestku ve vyšších rychlostech, třeba na dálnici - vlastní zkušenost.
3) I když se nejedná o prvního majitele, měl by asi vědět, co se s rok nebo dva roky starou u nás koupenou motorkou dělalo, to mi přijde divný...., jinak i na ebay Italové prodávaj samotný úplně nový karbonový koncovky
http://www.ebay.com/...ed27cd26&vxp=mtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
V zásadě
1/dokud nehrábneš zásadně do průtoku v motoru - tady průchozí filtr a k tomu dutý laufy - nic moc se neděje. Pokud zůstane origo fitr a katík s lambdou(popř. přívěra) nemělo by se nic dít.
Záleží zda-li ti jde jen o zvuk, nebo i o jinej průběh krouťáku a charakteru motoru.
2/jak se pustíš do filtru, svodů, vyhození přívěry - musíš už řešit naladění bohatosti. Nejbezpečnější je koupit set od termíků...ale je relativně drahej. K jiný variantě musíš mít někoho s přehrávacím softem pro jednotky MM (stejný má i Guzza) Dát filtr a průchozí svody a pak řešit mapy - já to mám dělaný přes Rexxer. Ten někdo, ale musí znát víc, jak správně a rozumně nastavit TPS (sensor pozice klapek), synchro klapek (mechanicky nebo bypasama podtlaku)a jak natrimovat dávku ...buď na CO2, nebo na ucho(na "kulato")...
Druhá varianta je někdy docela laborace.
EDIT: Jo a TPS se nastavuje jen tak že pustíš plyn a zmáčkneš tlačítko v diagnostice, tím se nastavuje jen nulová poloha.
Naposledy editováno 10.11.2014 09:40:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tady maník vůbec neregistroval jak rychle jde k zemi a nebejt velkýho štěstí mohl bejt na kaši ...a to velmi pravděpodobně - to že přežil bez šrámu je opravdu zázrak. Vůbec nepomyslel na záložák ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
To první video je tahání čertů za ocas - všechno špatně - uvědom si 130-150kg zatěžujích lana a plachtu v lopingu - prostě blbost.
To druhý je evidentně sportovnější křídlo, na který už člověk musí mít něco odlítáno a dobrý reakce. Ten maník v zásadě nedělal nic špatně, asi ... krom toho, že byl dost nízko na to jak zalítl za hranu, kde to může bejt turbulentní - a taky bylo...jen měl málo vejšky nad terénem a já bych, bejt jím, hodil po 5-8sekundách hned záložák.
Naposledy editováno 10.11.2014 10:13:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ty další videa už nejsou taková idylka, já bych se teda asi poblil posral a pochcal už jenom z toho lopingu, ani by to nemuselo prasknout Radši nohama na zemi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
z.a.j.o.c.h píše: ....já bych se teda asi poblil posral a pochcal už jenom z toho lopingu, ani by to nemuselo prasknout Radši nohama na zemi
Přesně ! Já a výšky taky nejsme žádní kamarádi . Ale hezký to je.
Jinak jsem to dnes už pro letošek zabalil a pustil se do údržby, kdyby v lednu přišlo náhodou jaro, tak abych to stihnul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
E: Taky jsem se musel po telefonu radit s odborníkem tramvajákem Papim
Naposledy editováno 10.11.2014 17:55:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |