paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Na co se zaměřit v bazaru u Stroma
Rozhodl jsem se koupit po 30 letech motorku. Vyšel mě Strom 650, a to v bazaru. Pročetl jsem zde článek o kupování ojetiny, ale byl spíše všeobecný. Chtěl bych spíše vědět, na co se zaměřit přímo u této motorky. Kde má různé slabiny a chybičky. Četl jsem zde o prasklém rámu, ale vyznělo to, že to je velmi ojedinělé.
Děkuji za odpovědi.
Předchozí
1 2
Následující

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

3.11.2014 v 13:32 | Nahoru | #1
Vzhledem k poctu motorek kterych jezdi mraky tak ojedinele se muze vyskytovat cokoliv.
takze kouknout jestli nebyla padena, opravovana, pripadne jak moc a pak ty obecne rady

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

3.11.2014 v 14:47 | Nahoru | #2
Celý V-strom je jedna veliká chybička. Ale pro začátečníka asi ok.

Přečti si u mě v profilu. A bacha na přední vidle a vymlácená futra. Znát to je při rychlém odpružení, např na kořenech v lese nebo při přejíždění retardérů

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

3.11.2014 v 14:57 | Nahoru | #3
přední vidle jsou trochu z bláta, podívej se, jestli jsou rovné...jinak pro začátečníka fajn a spolehlivá motorka
edit: mluvím tedy o tom před "faceliftem", s novým zkušenosti nemám...

Naposledy editováno 03.11.2014 15:02:11

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2014 v 15:24 | Nahoru | #4
Seikos, kazdy nema 10-15000EUR na "poriadnu" motorku. Mam tiez Vstrom uz druhu sezonu (po Jawe 350) a som s nim velmi spokojny, aj ked ma par much. Ale za tie peniaze vyborna pohodlna univerzalna motorka na turistiku, do lahkeho terenu aj na vyblaznenie.
S tymi vidlami je to pravda, casto klepu, tiez som menil puzdra (futra), trochu sa to zlepsilo, aj ked nie uplne, ale klepne to uz len obcas- je to choroba Vstromov. Ale okrem toho s nim nemam absolutne ziaden problem a to mam na nom 60000km. Jedine co som menil je lozisko v krku, lozisko v prednom kolese a retazovu sadu.
Hlavne aby nebola padnuta a isla rovno. Ak budu poctive km a pravidelny servis, tak sa nemas coho bat, je to spolahliva motorka, ktora jazdi podla mna primerane na svoj vykon a zaradenie. Nepoznam lepsiu volbu na turistiku v tejto kategorii a cene.

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2014 v 15:37 | Nahoru | #5
1. recenzi Seikose si radeji necti
2. kdo od toho neceka moc, motorka ho nezklame a svoji praci urcite zvladne skvele, jen od toho nesmis chtit neco, na co ta motorka neni stavena - offroad nebo naopak dalnicni presuny vysokou rychlosti nalozenej

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

3.11.2014 v 16:37 | Nahoru | #6
seikos- tu Tvoji recenzi jsem četl a ta právě rozhodla pro Stroma Popsal jsi přesně to, co požaduji.

Jinak chlapi díky, podívám se na ty vidle, terén počítám v malém procentu a to ještě opatrně. Plánujeme s batůžkem hlavně jízdy kolem komína a to na jeden, max dva dny.

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

3.11.2014 v 17:08 | Nahoru | #7
V-stroma bych si nikdy nekoupil, totální sračka.

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

3.11.2014 v 20:51 | Nahoru | #8
Rád bych se taky přidal k dotazu, o víkendu se chystám na jednu podívat, popř. koupit. Ročník 2007. Zatím jsem seděl na dvou:
1.motorka měla najeto 46000km - vcelku větší vibrace a do zatáček se jakoby zavírala (možná špatné pneu) a celkově byl slyšet dost něpříjemný hluk od motoru
2.motorka měla najeto 29000km - vibrace o poznání menší, v zatáčkách jela normálně, hluk od motoru v poho.
I když, kolik měly najeto skutečně (obě r.v.2007), to nikdo neví, ale rozdíly byly znatelné...

Naposledy editováno 03.11.2014 20:51:52

1 reakcí na tento příspěvek Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

3.11.2014 v 20:55 | Nahoru | #9
titus - nespletl jsi si téma? Nikdo se Tě na to neptal

nygi - dobré i toto vědět.

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

3.11.2014 v 21:48 | Nahoru | #10
No hlavně když V-stroma 650ku tvořili, tak vzalu tužku a papír a vytvořili si rozpočet nákladů aby věděli, kolik ta motorka bude ve výsledku stát. Proto je to takzvaná rozpočtovka. Ostatní to nedělají a aby něco vydělali, tak motorky zbytečně předražujou

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

3.11.2014 v 22:08 | Nahoru | #11
Ja som mal pri cca 50000km malu volu v riadeni, motorka bola uz trochu nestabilna. Vymenil som si puzdra vo vidle aj s guferami (o dost menej to klepe), lozisko v krku riadenia a lozisko v prednom kolese, cele ma to vyslo zhruba 150eur a motorka sa sprava o poznanie lepsie, aj v zakrutach a je stabilnejsia. V motore mi nic nehrmoce, iba je trochu pocut spojkovy kos, pri stlacenej spojke to stichne. Ale tiez sa chystam, dat si pozriet preventivne volu na ventiloch. S tymi stocenymi km to byva casto terno, treba kupovat podla stavu, ale casto je to tazko odhadnut a na dost veci sa pride az doma. Raz sa snad zadari a kupim si novu, "iba moju"

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

3.11.2014 v 22:40 | Nahoru | #12
Trošku se dá poznat, že kousky co mají víc km najeto mají hlubší zvuk - hlasitější výfuk. Klasika, jestli není padená - trpí hlavně boční plast u nádrže, okouknout řetězovku, brzdový kotouče... prostě pohlídat všechno
Ty jízdní vlastnosti změní i pneumatiky a neskutečně, kdybych to nezažil na své, neuvěřím. Klidně piš pm s dotazy.

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

4.11.2014 v 06:40 | Nahoru | #13
Máme velkého i malého Stromka.Kdybych se měl znovu rozhodovat,tak do nich jdu zase.Myslím,že pokud má alespoň nějakou slušnou historii (a tu si snad každý motorkář trošku dělá),tak se nemáš čeho obávat.
650 jsme koupili s nějakými 34.000km.Hned jsem udělal filtry ventily,řetězovku,pouzdra s těsněním přední vidlice + olej(mimochodem nic složitého ani nákladného),brzdovku,atd.
V podstatě něco bylo "nutné" vzhledem k nájezdu km a něco byla běžná prevence.
Ale pak máš jakousi jistotu,že si udělal pro dobro své máši maximum.
Závěrem-čtyři roky jenom jezdíme a pravidelně olej,gumy.Jinak nic-nic-nic.
Fakt spolehlivost a spokojenost.
Takže-pokud nepůjdeš do motorky po nějakém praseti,tak budeš spokojen.

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

4.11.2014 v 08:26 | Nahoru | #14
Nemusíš se bát. Strom žádnou zásadní konstrukční vadu nemá. Je to spolehlivá motorka, která vzhledem k tomu za kolik se dá pořídit skvěle poslouží. Pokud tedy víš ,že potřebuješ motorku na pohodovou turistiku. Na řádění na okruhu bych asi doporučil něco jinýho.Výhodou malýho stroma je to, že konstrukčně vychází z litrový motorky, takže mezi 650kovými cendury je to jeden z nejfestovějších strojů.

Naposledy editováno 04.11.2014 08:27:41

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

4.11.2014 v 08:30 | Nahoru | #15
Kupoval som DL650 v auguste minuleho roka - od prveho majitela v CR so serviskou a 29000 km.

Teraz mam na nom 48000 km. Motor sa mi na nom zda trosku hlucnejsi - ale nic hrozneho :)
S predkami zatial problem nemam ( ale olej a gufera teraz isto budem menit)- ale OFF takmer nejazdim - mozno tak 2-3000 km rozbitejsimi cestami - hlavne v RO.

Mna postretli dve zavady ( ked som hladal na forach skor take vynimocne pre DL650 )

- v Rumunsku asi po otrasoch mi prestalo ist startovanie a predne svetla ( startoval som potom kombinackami na kontaktoch rele :D ) - ale v podstate ziadna velka zavada - len jednoducho sa zaseklo spinanie v tlacitku startera ( to aj odpaja svetla pri starovani) - treba vycistit a namazat.

- dalsia zavada uz bola vaznejsia (a dost ojedinela) a chvalabohu sa mi stala doma - a to ze mi to prestalo dobijat ( spaleny rotor - cievky) - ako original dost draha zalezitost - ale podarilo sa mi zohnat za 1500 kc stator z Gladiusa - ktory ma samotne cievky rovnake.
(nikde sa mi nepodarilo zistit cim sa to mohlo stat - jedine logicke riesenie je ze to bolo navrchu menej chladene olejom - a je fakt ze som mal vtedy pred vymenou oleja a bolo ho tesne nad spodku rysku - sice stale "v norme" - ale uz odporucam radsej drzat olej pri tej vrchnej ryske - aj pred vymenou :) )

To naklapanie fakt mozu hodne ovplyvnit gumy - ked je stred viac zodraty a preklapas to tak trocha cez hranu. - To je ale aj vacsinou trocha vidiet a aj citit ked prejdes po nej rukou.

Inac som max. spokojny a zatial nemam dovod menit - za tie peniaze je to pohodlna univerzalna motorka a pokial nepotrebujes zavodit tak bezproblemov aj plne nalozeny vo dvojici (coz je vacsina mojich najazdneych km).

Naposledy editováno 04.11.2014 08:37:45

(reakce na) Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

4.11.2014 v 09:10 | Nahoru | #16

Jojko píše: titus - nespletl jsi si téma? Nikdo se Tě na to neptal

nygi - dobré i toto vědět.



Ty jsi dobry kokod ty smajlíci jsou tam asi na co? A díval ses vůbec co mám v profilu za moto? asi ne
Ale vzhledem k tomu, že jsi méně chápavý, tak to bylo myšleno ironicky. Čus

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

4.11.2014 v 16:37 | Nahoru | #17
titus- jsme na tom asi stejně, nedával jsem hned tři smajlíky, myslel jsem, že bude stačit jeden.

Chlapi díky, byl jsem se na jednu dneska podívat, je to dovoz z IT a měla mít jen jednoho majitele. V sobotu bych ji chtěl odzkoušet.

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

4.11.2014 v 16:38 | Nahoru | #18
Ber to tak,že je to pořád jenom stroj.Původní majitel ti řekne,že jenom jezdil a dělal pravidelnou údržbu.Ty to koupíš a něco se ti podělá.Tak to ale chodí mezi motorkama a motorkářema.....
Kamarád koupil na moje doporučení 07.Najeto nějakých 37 000km.Parádní máša.
Měsíc jsme jenom jezdili a nic.Po jedné z vyjížděk přestal dobíjet altík.Tak jsme to rozhodili,změřili a jako na potvoru odešel i dobíjecí regulátor.Tak jem objednal nový a hledali jsme i cívky statoru.Zadařilo se .Na inzerátu jsme sehnali za 1500,-.Nový je pěkná řacha .Tak jsem to přehodil a jezdí se dál.
Při prohlížení starého vynutí jsem zjistil,že asi došlo chvěním k popraskání smaltu na drátech a fáze šly do zkratu.Je to vidět na snímku v dolní části statoru.
Tím chci říct,že když se má něco podělat,tak se to podělá i na nové motorce.To je holt náš úděl...









Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

4.11.2014 v 17:30 | Nahoru | #19
Mal som to spalene rovnako - spalene je najvyssie miesto na statore.
Ale nemyslim si ze je to popraskanim izolacneho laku - ale ze sa to jednoduchop zacalo moc hriat - a tym sa prepalila izolacia a doslo ku skratu .....

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

4.11.2014 v 18:45 | Nahoru | #20
Ahoj hledal bych stroma koupeného u nás nebo dovoz aby byla jasná servisní historie.já mel 6 let transalpa xl650v suprová motorka.ale chyběla 6 stupnová převodovka a stříkačka model xl 700bylo pouze zvětšení objemu a vstřikovaní ale pořad 5 kvalt.Tak jsem koupil nového stroma a bylo to uplně o nečem jinem .ve všem.v této cenové relaci se těžko něco hledá je to velká motorka pohodlna pro dva.700km se da v pohodě ujet za den.tak hodně štestí při koupi mota prohlížej poslouchej a hlavně to neuspěchat.dá se zničit i kovadlina natož motorka .mám najeto 11000 a vše ok .

1 reakcí na tento příspěvek Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

6.11.2014 v 15:27 | Nahoru | #21
Seikos už to přehání... chápu že si pořídil drahou motorku a že musí dávat na odiv že těma penězma uděláš velkej rozdíl, ale je to jako hanit Octavii tour když mám doma X6-ku... prostě si konečně uvědom že jsou lidi nejen tací, kterým ta nižší třída stačí ale dokonce je pro ně i vhodnější než ten tvůj předraženej skvost kam se třeba mně nevejdou kolena... (a navíc Itala (a novou Jawu) bych doma nesnesl )
P.S.: svezl jsem se na BMW R1150GS a taky všude do témat o té motorce nepíšu že tohle přece nemůžou myslet Němci vážně a jeslti je taková i 12-ka tak pak nechápu proč toho jsou plné alpy

Naposledy editováno 06.11.2014 15:31:00

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

6.11.2014 v 16:13 | Nahoru | #22
V sobotu jsi jdu jednoho Stroma vyzkoušet.

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

6.11.2014 v 20:37 | Nahoru | #23
Čus, já ho taky nedávno přivez a jsem maximálně spokojenej... pro mě začátečníka je to nejlepší volba v poměru cena/kvalita/ a hlavně ovladatelnost. Tak že sním špatně neuděláš!!!

Naposledy editováno 06.11.2014 20:38:33

(reakce na) Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

7.11.2014 v 07:35 | Nahoru | #24
Meli> je těžký srovnávat dl650 a guzzi. u suzuki si řekli, že do toho dají dvouválec s válci do V pod úhlem 90°, protože to tak funguje u řady jiných motorek. u guzzi si to řekli taky. jen ten úhel pomotali a dopadlo to jak to dopadlo

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

7.11.2014 v 09:09 | Nahoru | #25
OT: popravde mi prijde trochu obskurni (oba MG i BMW) pouzivat motor jako padaky, ale zrejme jim to funguje...

K tematu: mam novou generaci (2012), za 2.5 roku najeto cca 40. Jediny problem bylo neco s elektrikou (asi prodreny kabel kdesi ve svazku - kdyz jsem jel dlouho ve slejvaku a zapnul blinkr, tak se nekdy vypalila pojistka. V servisu natahli paralelne novy kabel k zadnimu blinkru a od te doby klid.

Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

7.11.2014 v 09:30 | Nahoru | #26
Dám vědět jak jsem se rozhodnul a vybral.

3 reakcí na tento příspěvek Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

8.11.2014 v 11:52 | Nahoru | #27
Tak jsem vzal tuto.
http://www.tmspower....2=detail&id=1437

EDIT: inzerát je již smazán!!!!!!!

Naposledy editováno 10.11.2014 21:27:21

(reakce na) Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

9.11.2014 v 07:28 | Nahoru | #28
Jojko> Já myslím,že dobrý.Podle fotek udržovaná.Tak ať ti slouží.Vítám tě mezi Stromáky.

(reakce na) Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

9.11.2014 v 07:49 | Nahoru | #29

Jojko píše: Tak jsem vzal tuto.
http://www.tmspower....&id=1437 [/quote]

dobrej kup

(reakce na) Na co se zaměřit v bazaru u Stroma

9.11.2014 v 08:52 | Nahoru | #30

Jojko píše: Tak jsem vzal tuto.
http://www.tmspower....&id=1437 [/quote]
Paráda jen ještě dokup plexi s deflektorem a máš cos chtěl

Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 108 6.6.2024 v 11:37 Kubák
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18


TOPlist