příklad: ....luc1
Edit. Myslím slide přez brzdu při nájezdu do zatáčky.
Naposledy editováno 06.11.2014 13:27:00
2 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide
Popsal bych to asi takto: najet do zatáčecího manévru a než zatočíš, tak zlomíš (sklopíš) motorku do zatáčky a současně přidáš plyn... v momentu, kdy se dostane zadní kolo do podkluzového smyku (uklouzne na hraně-ujíždí ven ze zatáčky a současně se zadní kolo protáčí), dáš řídítkama "kontra" a pak plynem a řídítkama reguluješ sklon a délku řízeného smyku.
Pro lepší levo-pravou orientaci si představ toto:
Zatáčka doleva, nachystáš se, podřadíš o kvalt níž, sklopíš motorku doleva, zároveň přidáš plyn, zadní kolo se protáčí a ujíždí ti pod zadkem doprava, současně dáš "kontra" t.j. zatočíš řídítka lehce doprava a pak už jen plynem a řídítkama reguluješ ten sklon a délku smyku... Čím víc plynu, tím víc kolo ujíždí, když plyn zaklapneš, motorka se postaví do normální polohy...
Bacha, připrav se na pády, takže ochranné pomůcky s sebou (nemyslím kondom )...
Dlužno dodat, že k tomu musíš mít vhodné gumy, povrch (já měl drapák a hladký asfalt) a taky dostatečný výkon. Absolvoval jsem to na ostré KTM 2T 300 ccm a šlo to skoro samo...
Zkušení motarďáci mi to možná strhají, ale já si to pamatuju takhle...
Edit:
jo a šlo to i na gumách MITAS E 07, ale pořád to bylo o tom výkonu...
Naposledy editováno 06.11.2014 11:55:55
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide
Začal jsem jezdit letos na jaře a taky furt hledal "jak na to" a podobné (nejčastější) rady mě pěkně sr**y Ale je to bohužel pravda.
Já se to (trošičku, zdaleka né jak na tom videu) naučil na okruhu - bezpečí že ti tam nic nevletí, neustále se snažit projet zatáčku rychleji a brzdit co nejpozději. No a ten zadek tak nějak začal lítat sám...
Ideálně najít nějaký bezpečný plac mimo silnic/provoz, vyznačit si zatáčku a furt do ní najíždět. Při tom zkoušej pořád zrychlovat (respektive brzdit později a později) a ono to přijde samo.
Obecně prostě přilítneš k zatáčce, jdeš ostře na přední brzdu a dáš kvalt dolů. Pořád jsi na brzdě, začneš zatáčet a trošku pustíš spojku (jenom tak, aby ti plynule klouzalo zadní kolo; pokud ji pustíš úplně, tak začne zadek skákat).
Edit:
To co píše BorekS je slide na výjezdu (tuším akcelerační), to co píšu já je slide při nájezdu (brždění)
Naposledy editováno 06.11.2014 11:20:27
2 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide
6 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto slide
Dekker.dave píše: V těch manžestrákových gatích a mikině to určitě dáš, držím ti palce. Hlavně to nezapomeň natočit na kameru
s emzetou
Uz to tu zaznelo. Kvalitni povrch, rychlost a pozde na brzdy. Podrazujes a kdyz ti jde kolo do boku, promackavas spojku, kterou si to vlastne ridis.
Hlavne to chce nastavit podvozek a dobry gumy, nejlip tenhle tejden vypeceny.
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide
Chapadlo píše: Nikdo se ti neposmiva..spatne jsi to pochopil
jinak k zakladateli. hele, nemam proc se ti smat. jsem na tom stejne, jak ty a jeste donedavna jsem sedlal dvacu. a vim, ze to proste nejde, nebo jenom horko tezko. kor ten powerdrift, nemas na to vykon to roztocit.
vyjezdi se a pockej na velkyho motarda, uvidis, ze to pujde mnohem lip. i tou vyjezdenosti, jak nekdo psal nademnou
Už umíš jezdit rovně zastavit z 50km/h do 10m vyhnout se a projet slalom... Na co chceš dělat powerdrift.... viděl jsem, že na 125ccm jde dělat hodně, ale ty borci už pár motorek rozmlátili...(což asi nebude tvůj případ protože jestli nejsi protekční synek tak novou nedostaneš). Takže se o motorku starej nenič jí zkus jezdit gymkhanu tam když spadneš bude to v menší rychlosti a pomůže ti to se skvěle rozjezdit... Snaž se moto udržet v kondici a dobře ho prodej až bude čas. Kup si větší a pak to asi opravdu půjde samo... Nechtěj lítat když neumíš chodit.
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide
Jinak z vlastní zkušenosti jde to na MZtě snadno .....když se blížíš k zatáčce základem je brzdit o hodně dál, než brzdíš normálně...pak jít prudce na brzdu (přední kdyby si nevěděl ) a podřadit min. o dva kvalty dolů ....veškerá váha jde při brždění na předek tudíž ti zadní kolo při podřazení ulítne a to tom to celé je ....ale není to prdel nesmí se ti zadní kolo bloknout jinak letíš!! ....já takhle občas jezdil cca 2 roky a až letos na jaře mi to nevyšlo a zadní kolo se mi bloklo a fakt to není nic příjemného jak pro motorku tak pro řidiče pěkně tě to při tom vymrští jak tebe tak motorku!
Naposledy editováno 06.11.2014 18:04:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto slide
BorekS píše: No, sice už je to pár pátků co jsem takto sem tam projížděl zatáčky, ale pamatuju si, že to přišlo docela samo bez mého přání... První dojem FUJ-padám, druhý dojem JUJ-paráda...
Popsal bych to asi takto: najet do zatáčecího manévru a než zatočíš, tak zlomíš (sklopíš) motorku do zatáčky a současně přidáš plyn... v momentu, kdy se dostane zadní kolo do podkluzového smyku (uklouzne na hraně-ujíždí ven ze zatáčky a současně se zadní kolo protáčí), dáš řídítkama "kontra" a pak plynem a řídítkama reguluješ sklon a délku řízeného smyku.
Pro lepší levo-pravou orientaci si představ toto:
Zatáčka doleva, nachystáš se, podřadíš o kvalt níž, sklopíš motorku doleva, zároveň přidáš plyn, zadní kolo se protáčí a ujíždí ti pod zadkem doprava, současně dáš "kontra" t.j. zatočíš řídítka lehce doprava a pak už jen plynem a řídítkama reguluješ ten sklon a délku smyku... Čím víc plynu, tím víc kolo ujíždí, když plyn zaklapneš, motorka se postaví do normální polohy...
Bacha, připrav se na pády, takže ochranné pomůcky s sebou (nemyslím kondom )...
Dlužno dodat, že k tomu musíš mít vhodné gumy, povrch (já měl drapák a hladký asfalt) a taky dostatečný výkon. Absolvoval jsem to na ostré KTM 2T 300 ccm a šlo to skoro samo...
Zkušení motarďáci mi to možná strhají, ale já si to pamatuju takhle...
Edit:
jo a šlo to i na gumách MITAS E 07, ale pořád to bylo o tom výkonu...
Obavam se ze to co popisujes je tak mozna ze snu. Na asfaltu a se silnicnima gumama dostat motorku do powerslidu zlomenim do zatacky a pridanim plynu neumi nikdo z lidi co znam co svyho casu docela dobre jeszdili v MCR supermoto...
Já to dělal na Hornetu takto: rozhulit to, zamáčknout předek (nadlehćí se zadek), jemně šlápnout na zadní brdu, zadek se utrhne, pustit přední.. Do toho všeho pomoc maśině tělem ji jakoby podkopnout a tradá..
Pak už to umíš na všem
Na motardu by to mello jít snadněji
Edit: foto
Naposledy editováno 06.11.2014 20:09:30
assassin píše: Obavam se ze to co popisujes je tak mozna ze snu. Na asfaltu a se silnicnima gumama dostat motorku do powerslidu zlomenim do zatacky a pridanim plynu neumi nikdo z lidi co znam co svyho casu docela dobre jeszdili v MCR supermoto...
Hele, sem tam tady o tobě čtu, že umíš ufachčit vagón věcí a šikovnost ti zdá se nechybí, ale netušil jsem, že se nevyznáš v pneumatikách...
Já psal o drapáku a Mitasu E 07, považuješ to za silniční gumy?
Mimochodem, pokud ti mistři co si s nima tykáš nedokážou drapák utrhnout na asfaltu do smyku, tak jsou to pěkný jelita a myslím si o nich totéž co teď o tobě...
Naposledy editováno 06.11.2014 20:54:46
2 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide
A dobre, kdyz vezmu v potaz ze jsem te nepochopil, tak tento styl na silnicnich pneu - nebo snad dokonce na slikach nefunguje, tam nakłonit moto a pak pridat plyn s tim ze kolo se zacne protacet - na to by nestacilo ani tech 70ps zavodnich motorek...
Takze jo, na drapakach na asfaltu a na jakejchkoliv gumach na blate to takhle jde - ale drift ala sm ho to nenauci, vim, kazi mi to karmu , ale trosku sem si rejpnul no
Edit: svuj navod na drift jsem smazal, bylo mi vysvetleno ze jako teoretik nemam o jezdeni na motardu placat nesmysly kdyz sem na tom nikdy nesedel...
Naposledy editováno 06.11.2014 22:22:25