VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík
Napište i svoje zkušenosti.
úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74
Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
Naposledy editováno 17.09.2014 23:54:01
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
Co se týče zadního tlumiče je znát tlumič z cbr 954 ? Nebo se na to vykašlat ?
Přední tlumiče dat jen progresivní pružiny ? Doporučil bys mi nějaké ?
Mám 90kg většinou jezdím ve dvouch , dekuji
Progresivní nedoporučím, nemám zkušenost, ale když tam nějaký dáš bude to zlepšení. Olej nech 10W a můžeš si trochu zkusit pohrát s hladinou, o 10 mm míň než origo.
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
15t. Je pro mě teď moc ,mám jiné placení než dat za tlumič 15 t.
Na druhou stranu origo tlumič je známej tím že má zbytečně silnou pružinu, ale jestli vážíš 90 a jezdíš ve dvou, tak by nemusel bejt tak špatnej.
Naposledy editováno 03.10.2014 11:36:44
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
nakonec byl celý problém v komplet rezavém přívodu do startéru. teď už startuje na drc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
tady je to popsaný - stopper mod, asi je lepší se na napínák podívat fyzicky, já mám trochu problém si to představit. Těžký to ale nebude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
stev na tebe mam zas jednu otazku je velky rozdil mezi prednima brzdama z SP1 a SP2? mam ted moznost za dobrou cenu koupit trmeny s pumpou z SP1 tak se me nejak nechce cekat na ty z SP2 ktere by byly teda take s pumpou
Přední vidlice CBR900RR se štelováním komprese, pružiny Ohlins 0.9, kompresní ventily Racetech, olej 7.5W, hladina 120 mm, úprava jehel odskoku stejná jako na starých vidlích
Řídítka jsou Paolo Tarozzi high rise, blatník na Triumph 595 od Motoforza.
Elektrická vodní pumpa - tahle úprava pomůže chlazení, výkonu pravděpodobně znatelně ne, takže kdo by o tom uvažoval, může se na to v klidu vykašlat
Vyztužená zadní kyvka - výztuha je uříznutá z kyvky CBR900RR. Minimálně to líp vypadá, funkčně to pravděpodobně taky pomohlo, ale bez pořádnýho tlumiče je toto dělat zbytečný. Ale bez týhle úpravy bych dokázal žít, stejně jako ta pumpa.
Kontrolka dobíjení Sparkbright Eclipse místo falešnýho šroubu v budíkách.
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
edit myslis ze mam ty brzdy proplachnout obyc dot4 je v nich docela hnus kapalina
Naposledy editováno 12.11.2014 13:18:11
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
ta kontrolka je nějaka spěšl nebo je to jen leddioda ?
díkes
e: zapojení jsem nedělal, elektrice nerozumím
Naposledy editováno 27.12.2014 19:05:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |