globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2
29.10.2014 v 11:08
Zdarec kluci.
Koupil jsem si nové moto kx250f 2015 jsou tam nové vidlice SFF /v jedné pružina v druhé tlumič./
Nevíte o nějaké stránce kde je návod jak se to šteluje čim se co ovládá. nebo jestli se to někomu kdo to ví chce sem napsat tak by to taky stačilo.. :D dííky

štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2

29.10.2014 v 22:08 | Nahoru | #1
Se zeptej v kawě tam by to mohli vědět. A dokonce i poradit když máš od nich motorku né?

štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2

30.10.2014 v 09:15 | Nahoru | #2
To k tomu kawa nedává manuál??

1 reakcí na tento příspěvek štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2

30.10.2014 v 17:21 | Nahoru | #3
Kawa manuál dává. Mě ho teda dali. I když je pravda že ty příbaly sou čím dál chudší. Jestli ho fakt nemáš mužu naskenovat (teda samozřejmě jen ty tři stranky, cely fakt nee )

Jinak na levem tlumiči nahoře se šteluje kompres, dole odskok

na pravem nahoře tou maticí, předpětí pružiny

Naposledy editováno 30.10.2014 17:22:43

(reakce na) štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2

30.10.2014 v 17:36 | Nahoru | #4

Everts72 píše: Kawa manuál dává. Mě ho teda dali. I když je pravda že ty příbaly sou čím dál chudší. Jestli ho fakt nemáš mužu naskenovat (teda samozřejmě jen ty tři stranky, cely fakt nee )

Jinak na levem tlumiči nahoře se šteluje kompres, dole odskok

na pravem nahoře tou maticí, předpětí pružiny



Jinak ja mam 2014 ale tuším že na 2015 sou tlumiče stejné

1 reakcí na tento příspěvek štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2

30.10.2014 v 20:02 | Nahoru | #5
..hlavně znaky COM a REB tam určitě jsou taky,ne?....a že velkou matkou bude asi předpětí pružiny se dá tipnout..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2

Skvělá odpověď, děkuji! 30.10.2014 v 23:09 | Nahoru | #6
Dolph-cz> jj znaky tam jsou. Nevim, tazatel se nevyjadřuje, třeba koupil motorku lehce jetou bez manualu a chce vycházet ze seriového nastavení.

To jest

compres-9 kliku od utazene pozice (22 pozic)
rebound-12 kliku od utazene pozice (20 pozic)
Předpětí-6 kliku od povolene pozice(40 pozic)

Každopádně mi tyto tlumiče přijdou z výroby hrozně tvrdé v prvni polovině zdvihu, no sezona končí tak přes zimu budu laborovat s množstvím oleje.

Naposledy editováno 30.10.2014 23:09:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2

31.10.2014 v 12:02 | Nahoru | #7

Everts72 píše: Dolph-cz> jj znaky tam jsou. Nevim, tazatel se nevyjadřuje, třeba koupil motorku lehce jetou bez manualu a chce vycházet ze seriového nastavení.

To jest

compres-9 kliku od utazene pozice (22 pozic)
rebound-12 kliku od utazene pozice (20 pozic)
Předpětí-6 kliku od povolene pozice(40 pozic)

Každopádně mi tyto tlumiče přijdou z výroby hrozně tvrdé v prvni polovině zdvihu, no sezona končí tak přes zimu budu laborovat s množstvím oleje.



hladina oleje v první polovině zdvihu nemá vliv.

máš to celkem dost utažené,takže si COM klidně úplně povol a uvidíš,co to bude dělat.

jeden ladič mi říkal,že jsou ty podvozky poslední dobou v sérii opravdu strašně tvrdé,že prý je to laděné na "americké" tratě-krásně rovné a uhlazené... s obrovskýma skokama a že u nás,kde jsou tratě rozjebané a samá díra je ten podvozek katastrofa.pomůže jen hrábnout do planžet.

Naposledy editováno 31.10.2014 12:06:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2

31.10.2014 v 17:54 | Nahoru | #8
Dolph-cz> Ty hodnoty sem nahodil jen co je v manuálu jako standart. Já mám kompres povolenou na max a furt je to tvrdé a nadorazy nechodim. Někde sem čet že právě kompres má vliv spíš na druhou polovinu zdvihu a hladina oleje na prvni polovinu zdvihu.

S tím americkým nastavením to bude asi pravda

(reakce na) štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2

31.10.2014 v 20:08 | Nahoru | #9
Everts72> ...no a je to přesně opačně

štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2

1.11.2014 v 12:39 | Nahoru | #10
Dik za rady.. Slo me hlavne o to zakladní nastaveni. Abych mel z ceho vychazet.. Je to moc tvrde a celkove se to tak nejak divne chova... Potreboval jsem nejakej manual kde sou ty zakladni polohy a co na co je.. A motorku mam fungl novou z bedny

štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2

10.4.2015 v 20:20 | Nahoru | #11
Využiju tohoto staršího vlákna. Neměnil někdo pružinu u těchto tlumičů? Při nasednutí klesnou sotva 40mm, takže chci zkusit slabší pružinu (mám 65kg + vybava) v základu je 9,6nm a nevim jestli 9.2 nebo 9.0
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist