pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jašku když už v tom budete tak ten motor bych dal o 10cm níž je to zbytečně vysoko ono na to možná máme každý jiný názor ale kdybych dělal nový rám tak bych posadil motor níže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
r-a-k píše: To jako myslíš vážně? Takže tvůj postup nebo Váš společný bude následovný: Material použijete na jízdní kola( kde to nese jen váhu cyklisty, samotná váha kola je 000 prd, uděláte to aby to bylo co nejlehčí a hlavně na dizajn a pak s klidným svědomím na to sedneš a budeš se modlit aby se to nekroutilo, ba ti to někde pod prdelí nezlomilo? Jestli ano, tak doufám že tu na férovku napíšete že jste někde ve výpočtu udělali chybu až to bude k hovnu Proč to dělat jednoduše když to jde složitě
myslím to vážně,už jsem viděl dělat na kolech magory neskutečný věci a na motorce těch trubek snad bude víc.Už jsem tu přiznal,že nic počítat nebudu,takže případná chybča jde samo za mnou,buď to bude bomba nebo to bude nanic,rám kterej "funguje" mám,ale chci co nejlehčí a aby se mi líbil.
Nevím jaký máš možnosti Ty,ale pro mě je jednoduchý:namalovat si rám,obrázek a motorku odvízt,přijet,zaplatit a opatrně zjistit jestli se na tom dá jezdit,v nejhorším případě naházet na starej rám a zamáčknout slzu.Složitý je pro mě shánět někoho kdo to spočítá,už vidím jak to dělá podle toho mýho obrázku ,shánět přesně ty průměry co vypočítá,zaplatit navíc jeho,nejspíš si vezme víc než svářeč a ve finále to bude to samý,bomba a nebo na nic.Když půjde na jistotu,tak to nejspíš bude těžký a nebudu to chtít.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Seš Magor a těch je potřeba co nejvíc,tak nepolevuj!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: dakarista>pořádně se snažím dělat svou práci,motorka je pro mě zábava a baví mě vymýšlet píčoviny s kterejma pak pořád otravuju kamarády který tomu rozumí.Přiznej se,že Ty jseš vyštudovanej Ing.
Tak daleko jsem se do skoly nedostal ... myslim to jen v dobry, jsi cvok a napad je to super. Jen bych mozna zkusil s nekym kdo tomu rozumi pokecat. Preci jen dat petimistnou sumu za titan a pak ho jen vyhodit by byla skoda. Kdyz to bude urcite vypadat super
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: dakarista> proč myslýš,že tady takhle onanuju,sosám informace a hledám pomoc.Na tý trubce z kola,tuším32mm průměr jsem dělal cvičně shyby a to měla 4m a byla uložená jen za konce,mě to přišlo na všechno lepší než lešenka.Nic nespočítám,ale co bude v pohodě,když to mám v ruce si myslím poznám,respektive doufám
Sem na to zvedav
Jasek píše: Ďuričko> To je vono,bude se to dělat vpodstatě stejně,taky jsem tam neviděl žádný výpočty.
jenže ocel je mnohem pevnější a líp se s ní pracuje, tam nemáš takovej prostor pro chybu. Navíc asi moc neřešil hmotnost.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
r-a-k píše: Pepa1098> Pepo, sorry ale pripadas mi jak nehorazny optimista Je myslena geometrie ohledne za jizdy. Jedna vec je, udelat pevnou geometrii podle kopyta a druha vec je geometrie za jizdy(neboli krouceni ramu pod zatezi) jak myslel Mileek.
něco na tom bude protože třeba i slavná ducati opustila třeba tu technologii uložení dvou rámů na motor (1)krk řízení ze předu a (2)kyvka ze zadu motoru a jak všichni víme přešli v moto GP k normálnímu rámu protože na tem nesmyslu se nedalo jezdit Abrahám a Rossi padali jak hrušky a přitom na tom dělalo tolik inženýrů mě osobně mrzí že z Rossiho dělali Vola
r-a-k píše: Pepa1098> Pepo, sorry ale pripadas mi jak nehorazny optimista Je myslena geometrie ohledne za jizdy. Jedna vec je, udelat pevnou geometrii podle kopyta a druha vec je geometrie za jizdy(neboli krouceni ramu pod zatezi) jak myslel Mileek.
Jasný, že o to jde především, ale stylem pokus omyl to asi nezjistíme, zaplatit někoho jen na tyto výpočty a udělat na zkoušku třeba dva tři rámy to je na palici... Je zajímavý sledovat třeba ty slowmotion záběry z MotoGP jak ty rámy pracujou a chvílema to jsou štafle jak sviň... Velký problémy s rámem měla GP Desmosedici, kterou uměl ukočírovat jen Stoner a kterej z toho měl po závodě plný zuby... Neměla potřebnou pružnost rámu za jízdy, proto Duc X závodů po odchodu Stonera nic nevyhrála i když měli nejlepší motor, prostě ji neuměli uřídit jiní jezdci... Toho bych se bál asi nejvíc, že to bude buď moc pevný nebo žvýkačka...
e: Pepa už reagoval rychlejš...
Naposledy editováno 28.10.2014 20:11:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: No nejdůležitější bude pevnost uložení kyvky a krku řízení, zbytek je tam jen na uchycení píčovinek jako nádrž, kapoty atd..., hlavní nosnej prvek je motor a ten se nezkroutí, takže jen ohlídat tu pevnost u krku a u kyvky kde to bude vyfrézované... Ono se to poddá
jestli ma bejt motor nosny prvek jako treba u vtr, musi na to bejt konstruovanej, minimalne uchyty. A to motor na tele neni. Krome toho pochybuju ze je to lepsi reseni. Ta bimota tesi to ma reseny frezovanym nosnikem kterej spojuje kyvku a ram, to mi prijde lepsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: jestli ma bejt motor nosny prvek jako treba u vtr, musi na to bejt konstruovanej, minimalne uchyty. A to motor na tele neni. Krome toho pochybuju ze je to lepsi reseni. Ta bimota tesi to ma reseny frezovanym nosnikem kterej spojuje kyvku a ram, to mi prijde lepsi.
Jasný, špatně jsem to formuloval, myslím motor jako hlavní článek co ten rám zpevní...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: honzabiker> o práci a kvalitu nemám vůbec strach,ale trochu vlaju v designu,potřebuju aby to byla bomba a přitom to vypadalo aspoň trochu jako TLS.Zatím jenom vím,že to bude kombinace frézovanýho a oválnejch trubek s tenčími kulatými.Jako podmínku mám zatím jenom šponování zadního kola přes excentr a možnost šoupat motor v rámu dolu a nahoru.Nemám jasno třeba se zadním tlumičem,líbí se mi jak to mám teď,ale je mi jasný,že by asi byl lepší klasik centrál.Jenže....netuším jak uložení,natvrdo,přepákování,fakt nevím.
se podívej na rámy co vyrábí dlouhý roky firma pro wsbk dukny...
jinak Sam měl na tom letmáči na svym tls předělanej centrál na ohlins z 999s
a odlehčit se dá na tý tvý krásce ještě spousta věcí třeba ten ultralehkej zadní OEM shit třmen, karbonová nádrž je lehčí o 3,5kg..atd
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
r-a-k píše: A kde je dano ze to je funcni?? Pripada mi ze se tu snazite presvedcit lidi, ze vase teorie: pokus, omyl je spravna. Tohle je showbike jak vysitej, pro honibrky na nejakym srazu.
Navic to je hlina bych rekl...