1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning BMW F650 GS po 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning BMW F650 GS po 2
nedojed>Někdo si koupí za ty peníze ladák a stejně mu to nejede.Tobe to pojede bez kraválu.
anebo třeba nepojede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning BMW F650 GS po 2
Bago>nedojed>Někdo si koupí za ty peníze ladák a stejně mu to nejede.Tobe to pojede bez kraválu.
anebo třeba nepojede...
Jen pro představu se podívej, co znamenají které úpravy na konkrétních strojích a o jakých je to v ČR financích
http://www.dkracing.cz/cover.htm (tunning)
Výkon GS650 je dle mého reálné zvýšit o cca 5koní a přidáš nějakých 5Nm, ale znamená to udělat komplexnější úpravu.
Naposledy editováno 22.02.2008 07:55:44
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning BMW F650 GS po 2
u atmosferickyho motou jde jen o doladeni vstrikovani na konkretni kus (kaszdej kus je diky vyrobnim tolerancim dilu trochu jinej) a zmena je v podstate zanedbatelna... zvlast jestli ti tam nahrajou jen mapu... tak nikdy to nebude stejny jako mapa presne pro tvuj kousek naladena na brzde treba pomoci powercommanderu...
je to tvuj boj ale podle me jsou to vyhozeny prachy...
u prplnovanejch aut chip frci, to je mi jasny... ale motorky se ladi uz dlouho a kdyby to slo jednoduse jen prehranim origo mapy, nikdo by se nezabejval varenim jinejch vyfukovejch potrubi, vyrobou jinejch airboxu, jinejch filtru, vacek atd....
navic motorka ma dost velkej pomer vykon/objem uz v serii a je jasne ze pro upravy je tam mensi potencial nez u auta...
nenca: hele nejrozumnejsi co muzes udelat je tohle prodat a koupit to GS800 ..... takhle budes cpat prachy do veci ktery pri prodeji nikdo nezaplati a navic tech par koni ti asi trn z paty nevytrhne jestli ti to prijde slabe...
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning BMW F650 GS po 2
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning BMW F650 GS po 2
Nečekal sem od toho žádný zázraky ale výsledek mě opravdu velice potěšil. Motor je mnohem pružnější a hravější
Spotřeba benálu zůstala +/- pár deci stejná. Pravdou je že tomu dost pomohli aji otevřený výfuky spojený se seštelováním karbeců. Finální výsledek sem si nechal změřit na motorové brzdě - průběh výkonové křivky je lepší a oproti originálním 50 hp můj kusanec natočil 54 - někdo by řekl že to je nic moc ale na druhou stránku těch 50koní měl ten motor před 18ti lety a před cca 100tis.km - ještě ani nemám výbrus takže hodnotím kladně.
Drobná nevýhoda je v tom že po téhle úpravě to jede dobře na natural 95 nebo 98, pokud se tam natankuje nějaká parodie na benzín (ukrajina a východní země) nastal by velkej problém. Dá se to ale vyřešit fikaně - mozek od ignitechu má pamatováka takže se dá zmáčknutím gombíku volit mapa speed nebo normal - a s tou normální mapou to sežere aji 86oktanovej čurbajs
Pár lidí namítalo že se těmahle tuzingovejma úpravama motor akorát tak k.rví ale v tomhle případě pouze umožníte aby ze sebe motor vydal maximum na kterej ho výrobce postavil akorát že kdyby ste přijely na emise tak s tím neprojdete - ale na emise se s motorkou u nás nemusí
Jízdě Zdar !