Vysloužil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
tornado8787 píše: Veronika-Suzuki> No jo proste chceme aby byly nove rady bude nas vicej a nikdo nebude škodny!A oco vám ide že sa rozširi trida? že by se už nevyhravalo???:D
Já nejsem pro nové řády ani rozšiřování na základě navýšení objemu. Není to fér vůči stávajícím jezdcům, navíc to ani neodpovídá pravidlům na jiných přírodních okruzích. Pokud by se měnili pravidla, jak si zrovna kdo vzpomene, tak to znechutí stávající jezdce a potažmo noví se budou bát pořídit motorku, protože není jistota, že si za rok, dva nevymyslí někdo zase něco jiného.
Pokud chce někdo něco zavádět, tak ať to realizuje v nové třídě. Jak jsem psala, odmítám stát na startu na 650 proti dvanáctistovce, a určitě bych nebyla ze stávajících jezdců jediná. Nechápu proč to zavádět, když tahle třída se s aktuálními platnými pravidly slušně rozrostla a další jezdci o ní uvažují. Není důvod.
A kdo je vlastně "my chceme"?
Duc48 píše: Veronika-Suzuki> To je pech, že máš po naladění o 1 koně míň než je standard. Přes výkonový handicap super výsledky.
To naladění bylo právě proto v uvozovkách, protože na brzdě to bylo v prvé řadě pro nastavení rychlořazení. To je tak, když máš sice krásnej zvuk díky koncovce výfuku, ale filtr i vše ostatní zůstane nedotčený. Ale zní libově
Naposledy editováno 20.10.2014 21:37:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Naposledy editováno 20.10.2014 21:40:47
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
tornado8787 píše: Veronika-Suzuki> :D ne proste aj z ostatníma twinarama sem kecal a rikaly že jo nejsu proti temu! A iba povedaly proti temu budou ty co ted vyhravaju :D :D :D
to je zajímavý Tebe mají v depu za největšího podvodníka a odkejvají ti takovýhle změny? asi se budu muset taky zeptat...koho ses ptal konkrétně? Vyjma exotů a těch co motorku ještě nemají
Naposledy editováno 20.10.2014 21:45:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Duc48 píše: Veronika-Suzuki> Me změna nevadí. Přinese to další motorky do startovního pole. A nejen 1200, což je extrém, neb standardně se nic takového ve dvouventilu nevyrábí. Přitáhne to hlavně i jiné maloobjemové čtyřventily, MT07, F800. Jako fanoušek Ducati samozřejmě podporují jakoukoli aktivitu, která umožní zapojeni strojů této značky, stejně jako i jinde v kontinentální Evropě. A co se týká tvé obavy z nekonkurenceschopnosti stávajících strojů. M796 má 87k v základu a to, z čeho máš strach, tj. M1100 má 95k při větší hmotnosti. Ano, podporuji změnu pravidel. Až mi umře stávající stroj, pořídím Pierobon kombinovaný s NCR a GPM. A předtim asi přepadnu nějakou banku
Tak ono už M796 s 87 koňmi je docela velkej problém ve srovnání s SV a ER.
MT07 je výkonější, větší objem a hlavně výrazně lehčí, takže opět už velký problém stávající motorky. Jak jsem psala, pokud chcete víc motorek v poli, proč se tam nehrnou ty s menším objemem? Řády by se tak nemusely měnit. Nebo proč si to tedy neprosadíte jako třídu zvlášť?
Naposledy editováno 20.10.2014 21:52:39
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Voda nebo vzduch je jedno.
4V se vejdou SV650 vč. klonů, eR6, MT07, F800 atd.
2V jsou všechny vzduchové Ducny (vodní jsou 4V desmo a ty by nemohly)
Větší objem bude mít větší krouťák, ale podstatně větší hmotnost, tím se to srovná.
matrixbiker píše: Já bych byl pro 700 vodník a 900 vzduch. Tím se zvýší počet motocyklů, ale pořád to bude konkurenceschopné.
Proč? Už je to jednou daný a funguje to , tak proč to měnit?Naposledy editováno 20.10.2014 21:55:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Duc48 píše: Veronika-Suzuki> Jaký motorky s menším objemem?
Už jsem to psala výš, v poli se težko objeví nějaká Ninja 300 nebo dvouválcový pětikila...i když by mohly. Byl by to docela podobnej případ jako moje motorka versus M1100...tak proč se do toho nikdo nežene a všichni maj to, co je momentálně dle řádů "na maximu"?
Protože všichni chtějí relativně to nejlepší možný co si může dovolit a odpovídá to řádům. To co tu s Davidem Hanzalíkem navrhujete, je znevýhodnění stávajících jezdců této třídy.
Naposledy editováno 20.10.2014 22:04:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Duc48 píše: matrixbiker> to určitě... a taky o pár kilo navíc. Každopádně to pojede líp než 796, ale na technické trati budou mít navrch vždycky menší motorky jako je třeba er6. Duc bude vždy o 10-15 kg těžší.
ER6 je dost těžká sama o sobě a 10-15 kilo na váze motorky s takovým rozdílem ve výkonu a krouťáku je vcelku zanedbatelný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Ale všiml jsem si tvé důležité poznámky v úvodu. A to, že jde vlastně o to, mít možnost dosáhnout vysledky pro budoucí účast v TT. Ale o tom by to přeci být nemělo, ne?
2 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Přijde mi to, jako by se najednou jela pouze třída do 1000ccm a pak byli všichni překvapení, že se to nelíbí šestkařům,kteří do ní budou najednou zahrnutí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Duc48 píše: Za mě 4V nedesmo do 800, 2V do 1200. Desmo 4V ne.
Voda nebo vzduch je jedno.
4V se vejdou SV650 vč. klonů, eR6, MT07, F800 atd.
2V jsou všechny vzduchové Ducny (vodní jsou 4V desmo a ty by nemohly)
Větší objem bude mít větší krouťák, ale podstatně větší hmotnost, tím se to srovná.
..TAKŽE I KTM RC 8 R...by mohla jet?
Na druhou stranu si nemyslím, že by třeba MT-07 výrazně zamíchala s pozicema na stupních vítězů a závodům by to prospělo.
Zmiňovaná BMW 800 zrovna není moc vhodný stroj na závody a stavět Ducati z litra nebo 800 je finančně celkem jedno.
Naposledy editováno 20.10.2014 22:17:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Duc48 píše: Veronika-Suzuki> ... a někteří i za hranicí
Ale všiml jsem si tvé důležité poznámky v úvodu. A to, že jde vlastně o to, mít možnost dosáhnout vysledky pro budoucí účast v TT. Ale o tom by to přeci být nemělo, ne?
A proč ne? Předpokládám, že na přírodním okruhu budou ti, co se chtějí vozit víceméně jen "u nás" (potažmo u sousedů) a pak ti, kteří se chtějí dostat v rámci této diciplíny dál a tak by ty třídy tomu měly odpovídat i co se týče předpisů. Co je na tom divnýho? Kde jinde pak získat zkušenosti a výsledky do té konkrétní třídy?
Třeba například ta motorka, na které jel Gavin Lupton. To je s prominutím poladěný střep někde okolo 85 koní a stejně na něj nikdo u nás neměl a kromě Indiána si se všema vytřel zadek. Sám si napsal, že je to o rukách, tak bychom se měli snažit v mezích pravidel, které už existují, než vymýšlet každý rok něco jinýho. Jak psal George, je nesymsl měnit něco, co funguje.
Naposledy editováno 20.10.2014 22:16:39