Naposledy editováno 23.10.2014 10:46:58
1 reakcí na tento příspěvek Průjezd zatáčkou "jinak"
Ještě si zkus chytit L rukou P grip a naopak. Tvůj fantastický zážitek se umocní.
2 reakcí na tento příspěvek Průjezd zatáčkou "jinak"
1 reakcí na tento příspěvek Průjezd zatáčkou "jinak"
A hlavně u Virgla pozor na to, že zadní guma není "půlkulatá" - podívej se na její profil. Proto se motorka zpočátku klopí snadno a od určitého náklonu se s ní musíš "prát". Tehdy se právě dostáváš na "hranu" profilu a pokud se přes tuto hranici přehoupneš, motorka, dosud kladoucí odpor, najednou "povolí" a přepadne. A navíc právě v tomto kritickém náklonu jedeš jen po úzké hraně gumy, takže je jasné, že adheze nebude nijak velká a riziko podklouznutí je vysoké.
2 reakcí na tento příspěvek Průjezd zatáčkou "jinak"
1 reakcí na tento příspěvek Průjezd zatáčkou "jinak"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průjezd zatáčkou "jinak"
bromep píše: Pokud jste někdo absolvoval motoškolu, tak víte, že takto se nejlépe projíždí serpentýny a utažené vracečky, stejně tak otáčení na silnici - ale jen do cca 50 km/h, kdy není odstředivá síla taková, aby to podklouzlo a na druhou stranu aby to umožnilo váš extrémní nákon spolu s motorkou. Pokud jí takto pod sebou položíte, máte daleko větší rejd ale bacha na drhnutí čímkoli.
Ano, proto ti nejlepší jezdci gymkhany mají náklon větší než motorka . A proto se v serpentinkách dává tak dobře kolínko. Jestli si myslíš, že v 50km/h zatáčce (průměr bude tedy zhruba 40m) nedáš jen čistě náklonem lowside, pleteš se .