Kdyžtak podrobnější info doplním... Předem díky.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 21 - Zatuhlá klika
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21 - Zatuhlá klika
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21 - Zatuhlá klika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21 - Zatuhlá klika
V_i_c_i píše: Tak to nekdo pekne zprasil a ty naletel a tu kliku to bude chtit udelat znova.
Jako za 500 neber to :D Když si to umíš opravit tak to je celkem v poho ;)1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 21 - Zatuhlá klika
ja1 píše: rozebrat a znovu složit motor je práce na 1 hodinu. můžeš zkontrolovat jak byla go provedena
No ono to pak taky tak vypadá, Ty jedna hodino.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21 - Zatuhlá klika
PEPAFJR píše: No ono to pak taky tak vypadá, Ty jedna hodino.
vždyt tam je jen klika,2hřídelky,6 koleček,start mechanismus a automat řazení. 6 šroubů na karteru... jestli tu kliku chceš ještě použít tak určitě primár sundat stahovákem
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21 - Zatuhlá klika
FechtlarCZ píše: Jako za 500 neber to :D Když si to umíš opravit tak to je celkem v poho ;)
Kdyz to umís opravit, tak se neptáš na netu jak na to
Jinak souhlas s kolečko10, motor musí jit volně i po go.
Na ty kecy o nových kroužcich může naletet jen blbec..
kolecko10 píše: Podle mě by se motor měl točit volně hned po složení...aspoň já takhle dělám motory do fichtlů, kývaček atd. Jestli se netočí volně, tak je někde něco zkříženého nebo něco dře, a to se mi prostě nelíbí. Jinak stahovák si určitě někde pujč.
Za mladých let, jsme na fichtla potřebovali kladivo, pořádný sikovky, šroubovák a dvě montpáky. Ty byly na ten primár. Ale v jednom to bylo o koule nebo omítku na stropě, když to vystřelilo
Po tom co technicky dospěješ, budeš používat stahováky, horkovzdušku na ložiska a pořádné nářadí i na fekála. Tak si vyber
Naposledy editováno 13.10.2014 09:29:28
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21 - Zatuhlá klika
droud píše: pokud jde klika ztuha podívej se jestly daly palírový těsnění mezi kartery někteří !mechanici!si myslý že když se těď dá koupit motoráckej silikon v tescu že už je papír zastaralej boužel výrobce tam s tou desetinkou místa počítal a bez něj se klika netoží
přesně tak taky jsem to složil jednou bez papíru jen na silikon a šlo to hrozně ztuha ,dal jsem papír těsněnní ty jsem pro sichr mázl silikonem a voalá šlo to hned vše z lehka.
Takže bych se soustředil na to těsnění.
1 hodně stažené kartery (jak psali jiní, bez těsnění) klika se příčí.
2. špatně nasazené gufero, které je protlačené až na ložisko.
3.repas provedena z nepárových karterů, které nemají vystředěné otvory ložisek a tyto ložiska jsou proti sobě posunuté. klika se opět příčí.
4. vysypané jehly v ložisku v klice. Kousla se ojnice.
Bez rozebrání to nezjistíš.Klika musí jít úplně volně i po složení motoru. Ještě zkontroluj, jestli se ti něco neseklo v zapalování, jak se točí rotor.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 21 - Zatuhlá klika
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |