globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nejede mi srad
10.9.2014 v 18:01
pred tydnem jsem koupil srada 750 pri jizde mi umrel a pri otoceni klicku sviti kontrolky ale jinak se nic nedeje netoci nereaguje neví někdo co stim dik
Předchozí
1 2
Následující

nejede mi srad

9.10.2014 v 23:50 | Nahoru | #31
Už jsem to našel, má "samo diagnostiku". Pod sedlem by měl být bílý konektor, 4 pin se dvěma dráty. Příště zkusím. Ale asi mi to nic neřekne, protože podle toho co jsem vygooglil, tak kdyby tam byla chyba, tak kontrolka Fi by blikala, což mi určitě neblikala..

nejede mi srad

10.10.2014 v 07:03 | Nahoru | #32
Cj: presne, sviti kontrolka a pise to misto "check" "fi" ... Je tam nekde problem v dratech nebo tech komponentech co jsem psal/jsou v tom schematu - promeril bych je postupne kde vsude jeste plus je a kde uz ne - pokud na relatku pumpy - na jeho "ovladaci" civce plus je a pumpa nejede - znamenalo by to ze tam nejde kostra od ridici jednotky - tam by pak mohl byt problem i v jednotce - ale denso jednotku jsem nevidel ze by odesla jen tak - to uz se ji majitel musel vylozene snazit usmazit :)

Nejdriv zmer to plus na relatku pumpy...

nejede mi srad

10.10.2014 v 08:10 | Nahoru | #33
Včera jsem našel kabely od chcípáku, pochopil jsem, že jeden z něj vede do řídící jednotky. Musí na něm být +12V. Tak mám konektor nachystaný tak, že to můžu sponkou proklemovat, kdyby to znova udělalo. Asi hodím pod sedlo i měřák. Když se dívám na schéma, nedělalo by úplně totéž špatné náklonové čidlo?



1 reakcí na tento příspěvek nejede mi srad

10.10.2014 v 08:15 | Nahoru | #34
Cj: naklonovy cidlo je vstup pro ridici jednotku - tzn kdyz je spatne/nebo "v naklonu" tak ridici jednotka neposle tu kostru na relatko pumpy... Kill switch jsou v te druhe strane toho obvodu pres ktere jde na relatko plus...

Samo naklonovym cidlem to muze byt taky.

nejede mi srad

10.10.2014 v 08:26 | Nahoru | #35
Obcas mi taky zablbne srad,ale vzdy to bylo cidlem stojanku.Po otoceni klicku se nespustilo cerpadlo ani neslo startovat.

(reakce na) nejede mi srad

10.10.2014 v 09:29 | Nahoru | #36

Packyn píše: Obcas mi taky zablbne srad,ale vzdy to bylo cidlem stojanku.Po otoceni klicku se nespustilo cerpadlo ani neslo startovat.



No ale mi normálně i s vyklopeným stojanem najede čerpadlo i startuje. Až při rozjezdu by to vyplo zapalování.

assassin> díky za info, už vím na co zaměřit. A poslední dotaz - už jsi tady hodně krát psal o dobíjení TL, ale samozřejmě když to chci najít, tak to najít nemůžu.. Vybavuju si, že jsi psal, že výstup z regléru jde přes spínačku na akumulátor? A že se má propojit přímo z výstupu regleru na akumulátor? JE to tak nebo to pletu? Bych to zkusil, motorka dobíjí, ale elektrika "pulsuje", vše jemně problikává, kontroly, osvětlení, hlavní světlo, vše jemně problikává stejně. Hned když jsme ji dovezl tak jsem prošel kontakty dobíjení, prostříkal všechny konektory, dal jinou baterku, jiný reglér a dělá to stále totéž. Ničemu to nevadí (teda doteď to jezdilo normálně ), ale normální to asi není.

A jinak ze SRADa jsem nadšený, zvažuju, že koupím ještě jednoho do zásoby

1 reakcí na tento příspěvek nejede mi srad

10.10.2014 v 09:34 | Nahoru | #37
Cj: presne tak, rozpojit konektor regleru a kably dovest primo na baterku - jestli se nepletu je ten konektor 4pinovej - 2x plus a 2x minus ty se svedou do jednoho kablu...

nejede mi srad

10.10.2014 v 09:49 | Nahoru | #38
Zatím jsem jen jezdil, ale při dlouhých zimních večerech si s tím pohraju. Díky

(reakce na) nejede mi srad

9.11.2014 v 22:21 | Nahoru | #39

assassin píše: Cj: presne tak, rozpojit konektor regleru a kably dovest primo na baterku ..



Tak jsem si s tím včera pohrál.. Zaprvé jsem našel spálený konektor z altíku


















O tohle jsem to odhlečil






A neuvěřitelný výsledek, tolik to dobíjelo v původním stavu (už po očistění a prostříkání všech konektorů)







A tolik to dobíjí po natažení drátů z regleru přímo na baterku







Masakr A to je na volnoběh,v otáčkách je rozdíl ještě větší, předtím v otáčkách spadlo napětí na baterce ihned na 12,5V, po úpravě je i v otáčkách 14,1V

Naposledy editováno 09.11.2014 22:23:02
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist