paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Studená nejede
Ahoj kamarádi, mám moto Honda 1300 VTX S karburátorová u která byl proveden kompletní servis a to na jaře 2014, vše co má být vyměněno bylo provedeno, svíčky, olej,filtry, v karburátoru nějaký cosi, provedena výměna kladívek na čerpadle. Vše vyčištěno a promazáno.Prostě připraveno na sezonu od profíka, který provádí opravy těchto moto. Po asi 2000 km nebo 2500 km začal být s moto problém. I v těch největších vedrech se musela moto startovat na sytič a s tímto jet tak deset km než se moto chytla a jela normálně, držela volnoběh a při jízdě necukala. Při zastrčení sytiče moto nedrží volnoběžné otáčky a při přidání plynu se začne dusit a pak když se chytne tak je to strašná rána do kardanu. Po zahřátí funguje vše OK, bez problémů. Před tím spotřeba okolo 5 l, teď do 6 l, to je ale normální, když se takto musí používat sytič. Děkuji za rady.

Studená nejede

8.10.2014 v 19:44 | Nahoru | #1
Tohle mi delaj iridia svicky. Proste nemaj radi chlad. Je ale pravda, ze to dela hned, ne po 2tis. km.

Studená nejede

8.10.2014 v 19:46 | Nahoru | #2
já bych taky mrkl na svíčky, vyhoď je, kukni číslo, esli tam máš to, co tam má byt

2 reakcí na tento příspěvek Studená nejede

8.10.2014 v 19:59 | Nahoru | #3
Já bych vyměnil toho profíka

(reakce na) Studená nejede

9.10.2014 v 07:20 | Nahoru | #4
Kary> Stejnej nazor: Odvezl bych to k tomu superspecialistovi. Jestli je opravdu dobrej, zavadu identifikuje HNED a na ty trose prace asi nezchudnes!

(reakce na) Studená nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2014 v 19:53 | Nahoru | #5

Kary píše: Já bych vyměnil toho profíka

To taky může být přicpaná volnoběžná tryska nějakým ne košer palivem jak to u našich benzínových pump chodí, demontáž karbce bude asi jistá ale možná taky odešla jedna ze čtyř svíček. Tak s tím mechanik nemusí mít a zřejmě nebude mít co dočinění kor ne po 2000-2500km.

Naposledy editováno 09.10.2014 19:55:07

1 reakcí na tento příspěvek Studená nejede

10.10.2014 v 10:06 | Nahoru | #6
Zdravím , jen to shrnu, nechápu co je u VTX 1300 výměna kladívek na čerpadle, to tě někdo nakrmil sr. Popsaná závada je jeznoznačně v karbecu, spíš membrána na šoupě, nebo něco špatně nastaveno , směs, trysky,možná bordel v karbecu, nech to udělat tomu kdo nekecá píčoviny a ví co dělá. Uděláš to i sám. Sundáš airbox a vyndáš karbec, potom ho pěkně v největší čistotě rozeber a určitě to najdeš, taky může padat jehla , přidírat se šoupě, sytič je vlastně pomocná tryska a pokud to na ní jde je něco na hlavním tahu, svíčky cca 10%, spíš tedy nééééééééééé.

(reakce na) Studená nejede

11.10.2014 v 12:45 | Nahoru | #7
c300> děkuji za radu a zde nechávám odkaz na kladívka v čerpadle: Honda VTX 1300 S3 03 Benzínová pumpa - kontakty pro opravu

http://www.wemoto.cz..._kit_-_point_switch/

Oddělovač
Honda VTX 1300 S3 03 Benzínová pumpa - kontakty pro opravu
Oddělovač
Palivová čerpadla japonských motocyklů jsou známa svojí náchylností k opotřebení svých kontaktů. Jedinou možností dříve byla výměna celého čerpadla, jehož cena se pohybuje v řádech tisíců korun. Nyní se Vám nabízí možnost, opravit Vaši pumpu za zlomek této ceny. Vše co je potřeba udělat, je: odšroubovat kryt, odpájet jeden vodič, vyměnit opotřebené kontakty za nové, připájet vodič k novým kontaktům a vrátit kryt zpět.

4 reakcí na tento příspěvek Studená nejede

12.10.2014 v 11:22 | Nahoru | #8
ahoj 206 , nechci slovíčkařit , ale v prvím článku píšeš , že máš VTX 1300 s karbecem, pokud tomu je tak není tam žádný čerpadlo, ale je fakt,že 2006 něktré modely měli vstřikování , kde je čerpadlo nutností, ale to jen tak aby nestála řeč.Jak jsi pochodil s opravou , už jsi vydoloval karbec, nebo tam máš opravdu vstřikování, docela mě to zajímá. Zatím čus a když tak napič. C 300.

(reakce na) Studená nejede

12.10.2014 v 19:22 | Nahoru | #9
[quote=c300]ahoj 206 , nechci slovíčkařit , ale v prvím článku píšeš , že máš VTX 1300 s karbecem, pokud tomu je tak není tam žádný čerpadlo, ale je fakt,že 2006 něktré modely měli vstřikování , kde je čerpadlo nutností, ale to jen tak aby nestála řeč.Jak jsi pochodil s opravou , už jsi vydoloval karbec, nebo tam máš opravdu vstřikování, docela mě to zajímá. Zatím čus a když tak napič. C 300.[/quote Čoveče, některý stroje s karbcem čerpadlo mají, je to dopravní čerpadlo, když je uzavírací kohout - spodek nádrže níž než karbec, TADY díl č.3. Jestli o tom víš tolik tak by měl borec zkontrolovat i ty svíčky, žejo. To je operace za kterou nic nedá, pokud má nějaký starší a vyměněný jsou hned, stačí sundat ty chromový kryty který jsou jen na gumkách, než z toho hned tahat karbec. Stříkačku měla VXT1800 od začátku, VTX1300 až dlóóóóuho po ní, některý VTX mají jen samospád a některý i palivovou pumpu, dle typu.

Naposledy editováno 12.10.2014 19:29:58

(reakce na) Studená nejede

12.10.2014 v 23:10 | Nahoru | #10
c300> Ahoj,mám doopravdy VTX 1300 s karburátorem a je tam i dopravní čerpadlo, které má ty ,,kladívka" jak jsem ti již poslal v minulé zprávě. Zatím jsem s tím nic nedělal, nějak jsem teď pořád v zaměstnání a trochu práce okolo domu. Toto podávací čerpadlo se nachází v prostoru nahoře mezi válcem a tou krabičkou, kam se mohou dávat doklady a nářadí. Demontáž je trochu náročnější, sundat sedla, povolit nádrž a pak s trochou odvahy a ,,násilí" se dostaneš k tomu podávacímu čerpadlu. Pak je to již hračka, povolit dva šroubky a odletovat jeden drátek a je to.
S opravou začnu jak radil Wencl kouknu na svíčky a potom budu vidět co dál. Karburátor jsem měl celý venku a vše v něm je taktéž vyměněno. V případě, že by tam byla nečistota tak si myslím že by moto nejelo, ani po zahřátí, cca.10 km a pak lítá jak zběsilá. Když baťužek dovolí. Jo a ještě jeden dotaz, nevíš, kde provádějí chromování plastů a za kolik. Mám poničení kryt motoru na levé straně od klíčů. První majitel tam nechával celý svazek a mám to dost ošklivě a hodně odřené. Dík.

Naposledy editováno 12.10.2014 23:14:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená nejede

13.11.2014 v 02:05 | Nahoru | #11
Ahoj všichni.

Naposledy editováno 13.11.2014 02:07:47

(reakce na) Studená nejede

13.11.2014 v 06:18 | Nahoru | #12
Peugeot206> Ahoj Pežote

(reakce na) Studená nejede

28.4.2015 v 17:44 | Nahoru | #13
c300> Ahoj kamaráde, oprava provedena. Stačilo vyjmout svíčky a sklepnout odtrh na 0,7mm a vše je ok. Takže můj žrout svíček má zase co polykat. Byly prostě ,,upálené" kontakty. Takže stačilo sklepnout odtrh a vše ok. Moto chytá a jezdí jak nová. Ještě jednou děkuji za radu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 Gad 5 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 riderr3 49 19.3.2024 v 21:05 H-D82
Pneumatiky Honda VTX 1300 Black72 5 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 matylda125 3 29.8.2023 v 20:48 poslední
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 Tyr_cz 1 4.8.2023 v 13:07 Ppepek


TOPlist