Dalo to nějakých 220km, ale ani kilometr jsem si neužíval.
Byl jsem pořád v jakési křeči, ztuhlej, nervózní a pořád mi něco vadilo... Zapomněl jsem špunty, takže kravál v helmě.. tisíc much na plégu, škrtil mě šátek, škrabala mě kukla.. Prostě jsem nebyl v pohodě. Čekal jsem, že to nějak přejde, že to vyjezdím.. ale nic.
Tak teď sedím doma a jsem z toho otrávenej jak zrní na potkany.
Nedělal jsem žádné jezdecké chyby, ale prostě mě to nebavilo. Mě, který nikdy neřeší počasí, déšť, zimu, provoz... tak mě to nebavilo.
Míváte občas taky "blbej den" na motorce? Letos končím jedenáctou sezonu, ale z dnešní vyjížďky jsem fakt špatnej. Možná je to tím, že pomalu končí sezona a nezbývá moc času na nápravu..
ps: k dokreslení situace.. Když mě před Novým Městem předjel borec na skútru, tak jsem pochopil, že to dneska nepůjde. (myslím, že to byl Burgman 650, ale i tak...)
1 reakcí na tento příspěvek Blbej den..
Čau, Tom
TomElefant750 píše: Něco podobnýho se mi stává mimo asfalt - někdy se den nějak nepovede, jedu jak posranej, furt si odšlapuju nohama, furt mám pocit že budu každou chvíli ležet (a občas i ležím), připadám si jak začátečník, moc mě to nebaví. Na důvod jsem zatím nepřišel, kolikrát je to druhej den úplně jinak (teda kromě toho že občas stejně ležím, ale tlemím se u toho)
Čau, Tom
tohle v terénu zná asi každý.jednou si mysli,že už na to přišel,jak se k tomu postavit a jede tak satan....a příští jízdu vlaje zas jak posraný papír... Ale v terénu je to především o fyzičce a o tom jak zrovna z jezdce srší energie...
na cestě se mi to nestává,tam to odsedím v pohodě vždycky
Naposledy editováno 28.09.2014 08:34:22
Dál Řevnice ring trochu horší ,poté Karlštejnsko v některých pásmech totáč hustý provoz to se dalo čekat...Některý useky krásně přehledný a točny s pěkným čistým povrchem...Tam jsem to dohnal.Krásná vyjíždka....!!!
MĚ SERE JEN PROVOZ , ŠTERK , A HLAVNĚ KVALITA SILNIC!!!Trochu za to může ucukaná motorka , nastavený tvrdší podvozek...To že bych chtěl new botky,který větrají a mají kloub, ted mám o velikost větší dainesse,který jsem tam nemohl nechat ve výprodeji z 4500kč na 1000kč.Helmu mám 10let starou dojebanoou z endura,propocenou z motokár a najeto 60tis km...VŮBEC SI NESTĚŽUJU....Mě stačí vzít za heft na Nudě 900 a mám rohlík na hubě!!!
PS-taky mám své dny na motorce , to mě většinou sere helma - migréna...
A , že mě někdo předjede proč ne , já ještě neboural a to mám už něco najeto....
Prostě když to tam neznám , nevidím tam jedu tak abych mohl reagovat na cokoliv....
2 reakcí na tento příspěvek Blbej den..
1 reakcí na tento příspěvek Blbej den..
1 reakcí na tento příspěvek Blbej den..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbej den..
Rubi píše: ...všechno mi vadí,tlačí helma,rukavice a jiné hlouposti....
a to buď ráda,že tě ještě netlačí kule o nádrž...
1 reakcí na tento příspěvek Blbej den..
1 reakcí na tento příspěvek Blbej den..
jezdím už 3tí sezonu, něco přes 10tis km... zatím bez nehody, jen pár krizovek..
ale čím dál víc přemýšlím, že to prodám a koupím okruhovku + lehké enduro a v provozu už jezdit nebudu, max na skůtru.. páč silná mašina je fakt nevyužitelná na silnici a o hubu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbej den..
dewwil píše: Mi neříkejte, že poznáte 1-2 desetinky tlaku v pneu... Poté zajedeš na pumpu dofouknout si gumy jejich rozhašenými měřáky co nemaj ani kalibraci a dofoukáš to na úplně blbý tlaky... Já sem rád že poznám půl atmosféry a to ještě pouze na předku Prostě pouze Placebo efekt, něco ti nejde tak pomůžeš psychice, že za to mohla vlastně motorka, resp. tlak v nich H. CH. Andersen by z vás měl radost
Hele nevim, na predku poznas i celkem malej rozdil. Na nahrejvakach mam predek na kruzitku na nejaky 2.3 a kdyz s tim vychladlym jedu po depu tak bude mit tak 2.1 a je to neovladatelny .... nahrejes a jako britva do zatacky po hlave ...
dewwil píše: Mi neříkejte, že poznáte 1-2 desetinky tlaku v pneu... Poté zajedeš na pumpu dofouknout si gumy jejich rozhašenými měřáky co nemaj ani kalibraci a dofoukáš to na úplně blbý tlaky... Já sem rád že poznám půl atmosféry a to ještě pouze na předku Prostě pouze Placebo efekt, něco ti nejde tak pomůžeš psychice, že za to mohla vlastně motorka, resp. tlak v nich H. CH. Andersen by z vás měl radost
já určitě poznám 2 desetiny vepředu a 4 vzadu, ale spíš bych řekl že i míň. Měřák mám jenom jeden
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbej den..
oioi01 píše: mě to celkem většinou baví... ale taky mě to už tak moc nenaplnuje... všude bordel, velký provoz, plno řidičů debilů neschopných, cyklobuzny, atd...
jezdím už 3tí sezonu, něco přes 10tis km... zatím bez nehody, jen pár krizovek..
ale čím dál víc přemýšlím, že to prodám a koupím okruhovku + lehké enduro a v provozu už jezdit nebudu, max na skůtru.. páč silná mašina je fakt nevyužitelná na silnici a o hubu...
Mám to podobně. Od tý doby, co sem si byl vloni na podzim zajezdit na okruhu v Mostě a letos v Brně mám takovej pocit, že jezdit na motorce v tom hustym provozu a na našich rozbitejch zaplátovanejch silnicích nemá moc smysl. Přemejšlel sem o tom jezdit jenom okruhy, kde se dá vyblbnout, ale to je zas dost drahá sranda
pedro37 píše: Mám to podobně. Od tý doby, co sem si byl vloni na podzim zajezdit na okruhu v Mostě a letos v Brně mám takovej pocit, že jezdit na motorce v tom hustym provozu a na našich rozbitejch zaplátovanejch silnicích nemá moc smysl. Přemejšlel sem o tom jezdit jenom okruhy, kde se dá vyblbnout, ale to je zas dost drahá sranda
Skoncis jako ja ;) okruhovka kdyz je cas a penize, a trial kdyz se chci bavit za par korun
lopata75 píše: Si piš, ze ty desetiny jsou znát.. Myslím teda hlavně předek. Na brambore jsem měl psáno 2,4 a jak bylo 2,2 bylo všechno špatné. Žádna zatáčka nebyla dost dobra, průjezd na několikrát, žádna plynulost... zastavka u pumpy, dofouknout a najednou to šlo... za tim si stojim... a ty kompresory u pumpy nejsou az tak mimo, GTR mi ukazuje na palubce stejne, jak na pumpe.
Tak to pak jo, když máš displej s tlakem pneu tak to pozná každej Co to bylo za Bramboru? Jestli mastodont tak to se pozná hned
P.S. občas se mi jede blbě, když zacinam byt unavenej a tuhnu na moto, tak si musím připomenout ze mam povolit lokty, pracovat v ramenech a s krkem, v zatacce se prikrcit...prostě pracovat tělem...