globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Blbej den..

27.9.2014 v 20:37
Dneska jsem se byl projet na Vysočině. Přes Tišnov, NMnM, Bystřici/P., Vír, Boskovice, Plumlov a zpátky dom.
Dalo to nějakých 220km, ale ani kilometr jsem si neužíval.
Byl jsem pořád v jakési křeči, ztuhlej, nervózní a pořád mi něco vadilo... Zapomněl jsem špunty, takže kravál v helmě.. tisíc much na plégu, škrtil mě šátek, škrabala mě kukla.. Prostě jsem nebyl v pohodě. Čekal jsem, že to nějak přejde, že to vyjezdím.. ale nic.

Tak teď sedím doma a jsem z toho otrávenej jak zrní na potkany.

Nedělal jsem žádné jezdecké chyby, ale prostě mě to nebavilo. Mě, který nikdy neřeší počasí, déšť, zimu, provoz... tak mě to nebavilo.

Míváte občas taky "blbej den" na motorce? Letos končím jedenáctou sezonu, ale z dnešní vyjížďky jsem fakt špatnej. Možná je to tím, že pomalu končí sezona a nezbývá moc času na nápravu..

ps: k dokreslení situace.. Když mě před Novým Městem předjel borec na skútru, tak jsem pochopil, že to dneska nepůjde. (myslím, že to byl Burgman 650, ale i tak...)
1 2

28.9.2014 v 07:35 | Nahoru | #31
Čau, Tom

28.9.2014 v 08:21 | Nahoru | #32

dewwil píše: Fidel1994>kvůli blbosti musíš rozebrat půlku motorky, opravdu to jsou dnes spíš letadla než motorky...

Takovej lakatoš na dvou kolech?

28.9.2014 v 08:33 | Nahoru | #33

TomElefant750 píše: Něco podobnýho se mi stává mimo asfalt - někdy se den nějak nepovede, jedu jak posranej, furt si odšlapuju nohama, furt mám pocit že budu každou chvíli ležet (a občas i ležím), připadám si jak začátečník, moc mě to nebaví. Na důvod jsem zatím nepřišel, kolikrát je to druhej den úplně jinak (teda kromě toho že občas stejně ležím, ale tlemím se u toho)
Čau, Tom

tohle v terénu zná asi každý.jednou si mysli,že už na to přišel,jak se k tomu postavit a jede tak satan....a příští jízdu vlaje zas jak posraný papír... Ale v terénu je to především o fyzičce a o tom jak zrovna z jezdce srší energie...

na cestě se mi to nestává,tam to odsedím v pohodě vždycky

Naposledy editováno 28.09.2014 08:34:22

28.9.2014 v 09:34 | Nahoru | #34
Dneska by to šlo

28.9.2014 v 09:51 | Nahoru | #35
Já to včera měl skvělí ve Zbraslavským údolí (Dolní Břežany - Zbraslav)- bez provozu-uplně volno, takže asi 8x pilu nahoru dolu .... Gumy spařený jako prase i cucky byli
Dál Řevnice ring trochu horší ,poté Karlštejnsko v některých pásmech totáč hustý provoz to se dalo čekat...Některý useky krásně přehledný a točny s pěkným čistým povrchem...Tam jsem to dohnal.Krásná vyjíždka....!!!
MĚ SERE JEN PROVOZ , ŠTERK , A HLAVNĚ KVALITA SILNIC!!!Trochu za to může ucukaná motorka , nastavený tvrdší podvozek...To že bych chtěl new botky,který větrají a mají kloub, ted mám o velikost větší dainesse,který jsem tam nemohl nechat ve výprodeji z 4500kč na 1000kč.Helmu mám 10let starou dojebanoou z endura,propocenou z motokár a najeto 60tis km...VŮBEC SI NESTĚŽUJU....Mě stačí vzít za heft na Nudě 900 a mám rohlík na hubě!!!
PS-taky mám své dny na motorce , to mě většinou sere helma - migréna...
A , že mě někdo předjede proč ne , já ještě neboural a to mám už něco najeto....
Prostě když to tam neznám , nevidím tam jedu tak abych mohl reagovat na cokoliv....

28.9.2014 v 10:01 | Nahoru | #36
Jednou jsem měl takovej pocit taky..vůbec mi to nešlo, průjezdy zatáček jak kdybych na tom seděl poprvý...mašina se chovala divně a pak jsem na to přišel - píchnul jsem

28.9.2014 v 10:02 | Nahoru | #37
taky to občas mam....je mi teplo, pak zima, motorka nejede, samej kkt na ceste atd...zrovna včera :)

28.9.2014 v 11:10 | Nahoru | #38

lopata75 píše: V prvni řadě si dofoukni kola, kdyz jsem to takhle občas měl, stacilo zajet na pumpu dofouknout a bylo vse OK. POZNAL JSEM i jednu dvě desetinky a bylo vse špatný.

Taky to tak mám.

2 reakcí na tento příspěvek Blbej den..

28.9.2014 v 11:30 | Nahoru | #39

28.9.2014 v 12:21 | Nahoru | #40
Včera vyjížďka parada jen do doby co jsme zastavili na kafe. Stoly obsazené pumpičkama a tam kam se dalo sednout, tak tam naházené kola. Na stolech plno flašek s burčákem, vínem a bylo po náladě. Asi začnu jezdit na kole abych se mohl nalít burčákem a potom v klidu jezdit po silnici...

28.9.2014 v 17:21 | Nahoru | #41
mám to tak někdy když vyjedou po nějaký chlastací akci..

28.9.2014 v 20:05 | Nahoru | #42
Jo takové pocity mám někdy taky,všechno mi vadí,tlačí helma,rukavice a jiné hlouposti.Na silnici samý blbec,do zatáček mi to nějak nejde...ujedu ušmudlaných pár kiláků a raději jedu domů,protože je to k ničemu,prostě radost žádná. Druhý den vyjedu a všechno je báječné,třeba i zmoknu,ale pocit radosti a bezva jízdy tam je a to je fajn.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbej den..

28.9.2014 v 20:13 | Nahoru | #43

Rubi píše: ...všechno mi vadí,tlačí helma,rukavice a jiné hlouposti....

a to buď ráda,že tě ještě netlačí kule o nádrž...

28.9.2014 v 21:03 | Nahoru | #44
Dolph-cz> Zensky zas tlaci plice

28.9.2014 v 21:17 | Nahoru | #45

28.9.2014 v 21:21 | Nahoru | #46
Koukam, ze provoz je společný nepřítel, dneska ale v rakousku naprosta pohodička, v tech horách se ten provoz krasne rozmelni, par aut za dopoledne a nekonecny labužo v tisíci serpentinach, zbožňuju to... krasnych 700km

28.9.2014 v 21:35 | Nahoru | #47

Dolph-cz píše: a to buď ráda,že tě ještě netlačí kule o nádrž...

28.9.2014 v 22:02 | Nahoru | #48

jezdím už 3tí sezonu, něco přes 10tis km... zatím bez nehody, jen pár krizovek..

ale čím dál víc přemýšlím, že to prodám a koupím okruhovku + lehké enduro a v provozu už jezdit nebudu, max na skůtru.. páč silná mašina je fakt nevyužitelná na silnici a o hubu...

29.9.2014 v 13:57 | Nahoru | #49

Woko_O píše: mám to tak někdy když vyjedou po nějaký chlastací akci..

Presne! Toto sem mel po kalbe, ale nastesti jsem to asi po 100km v jesenikach rozjel.

29.9.2014 v 14:07 | Nahoru | #50
Kdyz jsem mel posledne takhle blbej pocit, tak sem si rozbil hubu v Moste. A kdyz jsem mel naposledy uplne skvelej pocit, tak sem letel na tlamu v Brne a probral sem se az v sanitce. TO si nevyberes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbej den..

29.9.2014 v 14:09 | Nahoru | #51

dewwil píše: Mi neříkejte, že poznáte 1-2 desetinky tlaku v pneu... Poté zajedeš na pumpu dofouknout si gumy jejich rozhašenými měřáky co nemaj ani kalibraci a dofoukáš to na úplně blbý tlaky... Já sem rád že poznám půl atmosféry a to ještě pouze na předku Prostě pouze Placebo efekt, něco ti nejde tak pomůžeš psychice, že za to mohla vlastně motorka, resp. tlak v nich H. CH. Andersen by z vás měl radost

Hele nevim, na predku poznas i celkem malej rozdil. Na nahrejvakach mam predek na kruzitku na nejaky 2.3 a kdyz s tim vychladlym jedu po depu tak bude mit tak 2.1 a je to neovladatelny .... nahrejes a jako britva do zatacky po hlave ...

29.9.2014 v 14:23 | Nahoru | #52

já určitě poznám 2 desetiny vepředu a 4 vzadu, ale spíš bych řekl že i míň. Měřák mám jenom jeden

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbej den..

29.9.2014 v 15:12 | Nahoru | #53

oioi01 píše: mě to celkem většinou baví... ale taky mě to už tak moc nenaplnuje... všude bordel, velký provoz, plno řidičů debilů neschopných, cyklobuzny, atd...

29.9.2014 v 15:31 | Nahoru | #54

pedro37 píše: Mám to podobně. Od tý doby, co sem si byl vloni na podzim zajezdit na okruhu v Mostě a letos v Brně mám takovej pocit, že jezdit na motorce v tom hustym provozu a na našich rozbitejch zaplátovanejch silnicích nemá moc smysl. Přemejšlel sem o tom jezdit jenom okruhy, kde se dá vyblbnout, ale to je zas dost drahá sranda

Skoncis jako ja ;) okruhovka kdyz je cas a penize, a trial kdyz se chci bavit za par korun

29.9.2014 v 19:31 | Nahoru | #55
Ozzy_> Tak to jste dobří, že to tedy poznáte, ono taky mít 2,3 a 2,1 je dost měkký i tak, pokud neberu v potaz kružítko, to bych možná poznal i já, ale tlak 2,5, který klesne na 2,3 to už je s rozpoznáním horší... taky ovšem záleží na gumě a na stroji... Ale třeba jsem prostě dřevák a prd poznám

29.9.2014 v 19:33 | Nahoru | #56

lopata75 píše: Si piš, ze ty desetiny jsou znát.. Myslím teda hlavně předek. Na brambore jsem měl psáno 2,4 a jak bylo 2,2 bylo všechno špatné. Žádna zatáčka nebyla dost dobra, průjezd na několikrát, žádna plynulost... zastavka u pumpy, dofouknout a najednou to šlo... za tim si stojim... a ty kompresory u pumpy nejsou az tak mimo, GTR mi ukazuje na palubce stejne, jak na pumpe.

Tak to pak jo, když máš displej s tlakem pneu tak to pozná každej Co to bylo za Bramboru? Jestli mastodont tak to se pozná hned

30.9.2014 v 22:04 | Nahoru | #57
Měl jsem r1100s psany 2,4 ted mam Gtrko a psany 2,9 na obou kolech, prijde mi to hodně, ale foukám to tak a je to v pořádku, klopi se jedna radost.
P.S. občas se mi jede blbě, když zacinam byt unavenej a tuhnu na moto, tak si musím připomenout ze mam povolit lokty, pracovat v ramenech a s krkem, v zatacce se prikrcit...prostě pracovat tělem...