1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jakej styl z toho chcete vyřezat ? Nějakej dragster...?...ono na kafíčko je tahle mašina asi trochu nevhodná svou zástavbou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Já mezi veterány vyrost a (zatim) prožil celý život... tak k poválečným a celkem "přemnoženým" věcem, moc úcty nemám a na můj vkus, zrovna CBXů je ňáko moc...
Navíc tu motorku vlastním 8 let a ono se na tom skoro jezdit nedá motor má 120ps a neskutečný průběh krouťáku, no balada ,ale velmi snadno, tě zákeřně zaskočí podvozek, když to potřebuješ nejmíň ... př.vidle má dnes silnější i horské kolo, kotouče velikosti "talířku pod presso" taky nejsou šlágr (teda spíš jsou tragédie) a o "žižaloidních" pneu nemluvě...
Spíš než cafe-racer by měl vzniknout takový "cafe-classic" moto které bude ctít původní, nádherný vzhled s dominantou krásného šestiválcového motoru ,ale citlivě okořeněný špičkovými komponenty podvozku a drátovými koly
Naposledy editováno 19.09.2014 08:09:23
PETARDAK píše: t_freedom> co to je "kacířské"? Co to je škoda?...
Já mezi veterány vyrost a (zatim) prožil celý život... tak k poválečným a celkem "přemnoženým" věcem, moc úcty nemám a na můj vkus, zrovna CBXů je ňáko moc...
Navíc tu motorku vlastním 8 let a ono se na tom skoro jezdit nedá motor má 120ps a neskutečný průběh krouťáku, no balada ,ale velmi snadno, tě zákeřně zaskočí podvozek, když to potřebuješ nejmíň ... př.vidle má dnes silnější i horské kolo, kotouče velikosti "talířku pod presso" taky nejsou šlágr (teda spíš jsou tragédie) a o "žižaloidních" pneu nemluvě...
Spíš než cafe-racer by měl vzniknout takový "cafe-classic" moto které bude ctít původní, nádherný vzhled s dominantou krásného šestiválcového motoru ,ale citlivě okořeněný špičkovými komponenty podvozku a drátovými koly
jojo...ty motory dřív předháněly komponenty... vím o čem mluvíš, jezdil jsem na GPz 750 Turbo ...
No ono šestiválcovejch CBX zase asi tolik nebude... tak hodně zdaru a ostrej kotouč... já osobně jsem zrovna druhej nejvyšší v řezací sekci tohoto vlákna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
PETARDAK píše: ... př.vidle má dnes silnější i horské kolo
ale je zajímavý že spodní brejle vypadaj skoro pevnějc než na prvním firebladu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stev píše: ale je zajímavý že spodní brejle vypadaj skoro pevnějc než na prvním firebladu
Musíš to posuzovat jako celek... CBX má koní +/- jako první blade, krouťák větší a hlavně má skoro o 100kg víc, rozvor je o 10-12cm delší, průměr trubek vidlic 35mm!!!(fároš 45mmm) trubky vidlí sou markantně delší a kluzáky dole svázané osou pr.15mm, mezi tím trubkový rám a z.kývačka z profilů jak palec , to vše podpořené podivnýma kolama (ComStár) sešroubonýma z pár plechů+nába+ráfek... to vše dává jedinečné užovkoidní vlastnosti...
Já to právě řeším a chci nechat udělat nový, proto koukám na takovej detail.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
VikousS4 píše: Takhle to mělo vyjíždět z fabriky, teď se k tomu víceméně vracej....
má pravdu ten chlapec...tohle je herzký, má to šmrnc a je to zároveň sportovní... nová dvanácka motor v Monsteru tedy moc na pohled není...
Mít v tom 1198 ...jen bych dopředu dal Honzovo světlo a "tradááááá ... jeďte koně moje"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
rozhodně tam jsou různé kompresní poměry to vím na 100%
Naposledy editováno 19.09.2014 16:47:06
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
chlapi, nemáte někdo návod nebo video, jak sundat kryty rozvodů
na desmodue? hlavně hypermotard DS.
tedy jestli po sundání těch šroubků tam není ještě nějaká vyfikundace?
Kabel od svíčky se jen vytáhne, že?
zítra se jedu podívat na jednoho a chci vidět řemeny.
Díky
Naposledy editováno 19.09.2014 18:34:37
4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Jo, pokud to bude třeba NORTON COMMANDO, tak to chápu, ale tahle Hondice?
Pokud má ještě někomu udělat radost a pobavit pár kolemjdoucích, volové tohle je přece absolutní porno!!!!
Spojiti tenhle šílený šestiválec, prost všech elektronických fičur, staré poctivé železo s drátěnými koly, zlatým a nebo černým Ohlinsem a těmito Brembo třmeny, oko fanšmejkra musí zaplesat, znalec sednout na prdel a laikovi upadne čelist.
Nehledě na to, že majitel se na takovém skvostu asi i slušně povozí, za doprovodu kulisy, kterou nabídne jen tato Honda a nebo ještě myslim kterásik Benelli, žé...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 19.09.2014 19:39:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |