V blizkych mesicich si planuji udelat ridicak na motorku, jelikoz mi bude 24, rovnou si udelam na nejsilnejsi kubaturu a s tim planuji koupit motorku, na ktere bych rad cestoval Evropou (samozdrejme se zajezdim tady v CR), takze idealne nejakou pohodlnejsi pro cestovani ve 2. Projizdel jsem forum a docela slusne ohlasy jsou na 650 V storm. Idealni by asi byla GS 1200 od BMW nebo konkurence od triumph, ale 150k je limit a nechci koupit to nejlevnejsi, proto jsem tuhle volbu zavrhl a necham si ji do budoucna (starsi gs 1150 se mi nelibi).
Hodne se mi libi sportovnejsi Fazer 1, slysel jsem, ze neni spatny ani na delsi vzdalenosti, slabsi sestistovka je pry docela mala a na cestovani ve 2 nekam dal je to opruz. Pro fazer 1 mluvi i cena, slusnejsi se da poridit kolem 120k. Motorku planuju na delsi dobu, neplanuju ji mit 2 roky a pak ji vymenit, proto bych byl i pro silnejsi volbu. Sice ma 110KW, ale jezdit jak blazen nemam za potrebi.
Co si myslite o FZ1, popr. dalsich alternativach? O 650 V-stormu je toho vsude dost, moc se mi nelibi, uvidime.
Rady zkusenejsich= vas vsech ocenim. Diky za pomoc pri rozhodovani.
Mezi ty "levnější" cesťáky "pro dva" patří třeba:
Honda 650 deauville, Bandit 600 S, Transalp 650.... ale je toho spousta.
Pokud si doteď moc nenajezdil, tak neměl strach že ti přijdou slabý.
Navíc si uděláš radost znovu až to vyměníš.
Naposledy editováno 09.09.2014 14:29:04
a je to tank Ale na cestovani krasa. Myslim ze ho prodava, pokud uz neprodal
Jinak si myslim, že využít potenciálu 6tky taky neumí každej jouda, co má litra. Já zastávám názor, že to co zvládne motorka, bych měl zvládnout taky. Ale to je každýho věc (a ne nehodlám se tu o tom s nikym rozepisovat )
2 reakcí na tento příspěvek Prvni moto na cestovani do 150k
Redguy- na velkym banditu? Tim mas asi namysli 1200S. Nasel jsem peknou a urcite bych nebyl proti si poridit neco takoveho:
http://www.motorkari...s-bandit-672152.html
Ohledne padu, urcite me bude bolet pad z kazde motorky a motorku taky. Nekdo spadne hned a nekdo az po x letech, takze to si asi nevyberu. Nikdy me nebraly silnice, nahaci a ani choppery. Vzdy jsem chtel 1200GS advika, ale na to zatim nemam penize a urcite bude lepsi se zaucit na necem levnejsim, takze bandit, pripadne VFR jsou krasne tipy, jeste jednou diky.
Kup nejaky levny petikilo, nauc se s tim jezdit. Uvidis jak te motorka bavi a jak te chytne za osrdi a nejdriv na konci pristi sezony bys mohl uvazovat o necem silnejsim. Kdyz polozis ER5, bude oprava za par supu.Kdyz polozis bawo, tak te to bude stat majlant.
1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto na cestovani do 150k
BMW R1150GS je skvělá motorka, ikdyž chápu, že se ti nemusí líbit. Dokonce tě ani nemusí v začátcích bavit. Dobrá volba je VFR. Nahým 600 bych se asi vyhnul, jsou to většinou motrky postavené jako levnější varianty ostrých sportů a to se bohužel projevuje v kvalitě použitých dílů tlumiče, brzdy... Ale rozhodnutí je na tobě. Hlavně se na ní pořádně svez než koupíš. A přeju dobý výběr
1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto na cestovani do 150k
Naposledy editováno 09.09.2014 19:37:46
Boss.trx850 píše: FZ1 mám a za mně-jako první motorku nee! Je to výborná mašina, ale ze všech motorek co jsem jezdil, je tahle tak nějak jiná a musíš se s ní zžít. Prostě nepadne do ruky hned. Myslím, že FZ6 je na naučení o dost lepší a výkonná až až. Jinak PO vyježdění FZ1 doporučuji.
Má naprostou pravdu, tenhle pán. Mám fz6 a uplně to stačí. Když chceš jede to jak prase, ve dvou je to dobrý tak do města. Pár dlouhejch cest už jsem s tim taky dal, ale ve dvou bych to na dálku neviděl. Už jí mam třetí sezonua ani mě to nějak na silnější silnici netahne. Na 6ce jsem se krásně vyjezdil a na cesty do dálek si pořídim Bmw F85o Gs, pro dva netučný a skladný lidi dostačující, jak na silnici tak do hlíny.
Bejt tebou zbytečně nejančim, kup něco lehčího do začátku, šetři prachy, vyjezdi se a pak se rozhodni pro další etapu
Fidži_CZ píše: Nezáleží kolik ujedeš celkem, ale na jeden zátah. I tak je to individuální, někoho bude na stejné motorce bolet prdel po 300km, někoho po 1000.
Tvl Ty sis teda zrychtoval profilovku jen co je pravda a tos byl takovej hezkej kluk1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto na cestovani do 150k
Majk91 píše: Honda VFR 800 vypada hodne zajimave, jen si rikam jestli neni moc sportovni na cestovani vzhledem k posedu nebo spise polehu podle tvaru masiny.
Právě že vůbec, je to univerzál. Když chceš cestovat, sedíš si pohodlně vzpřímeně a brbláš si to "pod VTECem" (do 7000 otáček). Když chceš jet sport, posuneš prdel dozadu, zalehneš a točíš "nad VTEC" (nad 7000 otáček, kde spíná). Mám jí třetí sezónu a je to přesně to co jsem chtěl - pohodlná motorka na delší cesty a přitom se sportovním apetitem, když si chci trochu zařádit :) Prostě dělá čest jménu své kategorie - sport-touring
Naposledy editováno 09.09.2014 23:39:36
1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto na cestovani do 150k
Naposledy editováno 10.09.2014 09:12:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto na cestovani do 150k
Boss.trx850 píše: O VFR si myslim totez. Uz je to relativne kus motorky a vyzaduje nejake zkusenosti. Jinak pro mne byl mnou obdivovany VTEC sklamanim. Merim 177 a mam delsi nohy. I presto, ze prvotni usednuti pusobilo v pohode, tak po rozjezdu byly dalsi pocity vsechny spatne. Stupacky vysoko a relativne vepredu a jako kontrast pro mne celkem riditka moc vepredu a porad na turistiku slusna vaha na ruce. Fakt bych na te motorce vzhledem k temto faktorum, nechtel jet po konzumavi fazolove polivky.
VFR ma obecne lehce sportovni posez, pokud se nenaucis sedet spravne (tj. drzet telo zadovymi a brisnimi svaly a ne se opirat o ruce), bude mit vahu na rukach skoro kazdy krome tech, co maj extremne dlouhe ruce.