Lehčí píst, ojku, uprav si váhu klikovky, jestli chceš aby motorka měla lepší spodek a nebo aby ve vrchu letěla (záleží kde jezdíš). Taky doporučuji větší pístní kroužky (v průměru), aby píst ve válci těsnil co nejvíce. Dále si pořiď ostré vačky, sežeň závodní karburátor, dej do něj pořádný trisky (aby měli otvory aspoň jako okap - "rýna"). Sání si dej taky sportovní, otevřené. Co na motorce je k ničemu, to oddělej, at je motorka co nejlehčíí. Taky dej pořádnou spojku, nejlépe HINSON, která má o pružinu více a s tvrdšíma pružinama, aby ti na zadní kolo šlo maximum výkonu a motorka dělala pořádný hrabačkiii. No a v neposlední řadě pořádnej laďák, u 4T stačí jen svod a koncovka není ani potřeba, ale když seženeš pořádnou trubku aspoň o světlosti 10cm, tak to bude mazec.
Naposledy editováno 30.08.2014 11:44:32