pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: to fungujou, ani by nemusely být FF (musely), ale zkus zabrzdit na litinových brzdách nebo z čeho to vyráběj, nerez tak dobře nebrzdí...
tady je problém že já potenciál brzd absolutně neumím využít, takže nemám potřebu tunit do extrému a lepší brzdy než mám nehledám - ony fungujou dobře. A nevěřím že by ty bremba na novejch duc a aprilkách nefungovaly líp.
Odlišení je mi jedno, dělám to pro sebe
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Laicky řečeno Full Floating kotouče maj větší vůle, čímž způsobí, že kotouč se muže mezi deskama sám vycentrovat. Když máš klasické plovoucí, diky tepelné roztažnosti ti kotouče drhnou o desky. FF ne. Co snižuje odpor a frajersky to cinká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
To si je na motorku dát nemůžu, to už by cinkala moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: No ja to nechci pojmout tak brutalne. Vetsi pisty, hlavy s vetsima ventilama. Nechat 51mm skrtici klapky, nechat tezsi setrvak... no a pak premyslim, ze necham seriove vacky nebo dam ty ostre z posledniho modelu a nacasuji je na ty Futuracky.
No je to pokus, do Tunaka nechci hrabat, kdyz slape jak hodinky. A hlavne na Future je uz v zakladu laditelna jednotka, takze nejaka uspora penez
A ano, jsem pacient
držím palce ať to klapne jak má a myslím že největší radost budeš mít když se v to budeš hrabat a měřit a přemýšlet, potom dej info jak to všechno pokračuje
Jindřej píše: z.a.j.o.c.h>
Laicky řečeno Full Floating kotouče maj větší vůle, čímž způsobí, že kotouč se muže mezi deskama sám vycentrovat. Když máš klasické plovoucí, diky tepelné roztažnosti ti kotouče drhnou o desky. FF ne. Co snižuje odpor a frajersky to cinká
tak takvé žrádlo si udělal Jašek cinká mu spojka ale i brzdy
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: assassin> Až to osadím do moto tak tě budu otravovat s lambdou, aby jsi nám změřil bohatost, budu to muset trochu zajet, tak abych nejezdil na chudou směs, v Ignitechu je nastavenej set na tu 1078ccm, ale obávám se, že bude třeba trochu obohatit, ale uvidíme co řekne lambda
Bych řekl že by to mělo jít na brzdu jako první aby to murkin naladil, nějaký baj voko nevim..sam to taky dával prvně na brzdu a murkin ti to tam rovnou i zajede..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
YOSH_BOY píše: Bych řekl že by to mělo jít na brzdu jako první aby to murkin naladil, nějaký baj voko nevim..sam to taky dával prvně na brzdu a murkin ti to tam rovnou i zajede..
Jasný, to jsme dneska probrali s Jaškem, půjde to nejspíš rovnou k Murkinovi ať je to echt a to zajetí na brzdě je taky super, můžu si u toho číst noviny, nebo Murkin, uvidíme komu se u toho bude chtít v tom bordelu bejt
e: jinak stejně mě jen zajímá jakou by mělo hodnotu AFR, stejně to budu muset nastartovat bez naladění, tak když už se to nažvejkne tak ta hodnota mě zajímá, Ignitecha opravdu ladit nebudem...to necháme na Murkinovi
Naposledy editováno 27.08.2014 19:56:39
dewwil píše: Pepa1098> Na E.bayi jsem je viděl prodávat, ale je lepší zajít za soustružníkem a nechat si je vyrobit, vytočí klasický nejt z duralu nebo z jiné pevné slitiny a místo, aby jsi druhej konec roznýtoval tak ti tam udělá zápich na kruhovou závlačku a vůli si můžeš do stran ladit různě širokými podložkami pod závlačkou, anebo přesně oměřit a mít to na jeden rozměr ty podložky... Hrozně jednodduchý
asi máš pravdu padne to na soustružníka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jasný, to jsme dneska probrali s Jaškem, půjde to nejspíš rovnou k Murkinovi ať je to echt a to zajetí na brzdě je taky super, můžu si u toho číst noviny, nebo Murkin, uvidíme komu se u toho bude chtít v tom bordelu bejt
e: jinak stejně mě jen zajímá jakou by mělo hodnotu AFR, stejně to budu muset nastartovat bez naladění, tak když už se to nažvejkne tak ta hodnota mě zajímá, Ignitecha opravdu ladit nebudem...to necháme na Murkinovi
to nezáleží na nás Murkin nás musí první přijmout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
a ty kruhové podložky na zajištění se dají sehnat normálně??
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Když to vidim, napadá mě otázka, proč vlastně lidi řešej, že to mají už volný v nejtech, a nechávaj to přenejtovat. Pokud je vůle jen do stan, samozřejmě.
Taky nevím, ale znám pár lidí co na klasických kotoučích ty pružný podložky vyndali a maj Full Floating...
PetrL3 píše: Když to vidim, napadá mě otázka, proč vlastně lidi řešej, že to mají už volný v nejtech, a nechávaj to přenejtovat. Pokud je vůle jen do stan, samozřejmě.
To je marna, to je marny... no maj to prej rozbite, nechaj si to zbouchat aby meli pevnej kotouc a maji klid na dusi...
Ja mam Tuono od nova, melo najeto 6500km. Kazdej by ty kotouce vyhodil, ze uz jsou vymlaceny a jsou na odpis. No ted mam najeto 52000km a kotouce porad stejne cinkaji a hejbou se. Takze je to normalni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Pepa1098> Jinak si nejsem jistej, ale mám dojem, že i ten unašeč kotouče je z nějakýho lepšího/pevnějšího matroše, aby to nebylo bláto ten original unašeč, ale něco by měl vydržet... Jo a není problém ty nejty udělat z titanu
tak to se potom na ty nejty domluvíme ale to má čas první dotáhnem do konce jedno pak druhé