paolo_novy Přidat reklamu

Téma: podsedlák
28.7.2014 v 01:11
Zdar bando potřeboval bych poradit s jednou věcí.Dá se sundat zadní blatník na xvs 650 i s rámem aby zůstalo celé kolo odkryté nebo je třeba tam něco řezat.Prosím o radu tak ať napíšou jen ti co o tom něco ví a né zasírači témat co jenom nemají co dělat tak si hrajou na chytráky a píšou hovadiny.Předem dík za každou radu.

podsedlák

28.7.2014 v 05:59 | Nahoru | #1

podsedlák

28.7.2014 v 07:40 | Nahoru | #2
Předpokládám, že to bude stejné jako u 1100 takže blatník sundáš lehce a zbude ti tam kus rámu, kterej by si musel leda uříznout...





Foto je 1100 ale řekl bych, že v tom rozdíl nebude

podsedlák

28.7.2014 v 10:30 | Nahoru | #3
u 650 neni potřeba řezat jako u 11ky,pár šroubků a máš to dole





podsedlák

28.7.2014 v 10:45 | Nahoru | #4
dík za rady u 1100 jsem si byl skoro jistý že se to řeže,ale u 650 mě právě mátly ty díry na šrouby.Takže to mi hodně ulehčí práci .Ještě jedna otázka ohledně zadní pneu.Myslím že je tam 170 a kolikátka tam jde narvat do sériové kyvky bez úprav.Prosím zase jenom někdo kdo mi chce poradit a né žádné chytrácké kecy.Změřil bych si to sám,ale Draka ještě nemám zatím čekám až se objeví nějaká dobrá nabídka.Tak zatím scháním co nejvíc informací ať na to můžu v zimě vlítnout.

1 reakcí na tento příspěvek podsedlák

28.7.2014 v 15:46 | Nahoru | #5
na původní ráfek max 190 a bude to o fous i v kyvce,s menší úpravou pravýho horního oblouku na kyvce 210,pro větší až extrémní pneumatičku musíš upravit celej zadej,kradan.hřídel,celou kyvku,svody výfuku,blatník a pod.třeba tak





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podsedlák

28.7.2014 v 17:11 | Nahoru | #6
Bimbo-ze-Žižkova> s tou 190 jsi si jistý?Chtěl bych tam něco širšího,ale max do 200 chci stavbu ve stylu bobra.Ale chci si nechat zadní vrátka kdyby bylo třeba to hodit do původního stavu.A origo je tam teda ta 170?Nevíš náhodou přesný rozměr podle TP myslím průměr,profil a ten rychlostní index nebo jak se to jmenuje.

podsedlák

28.7.2014 v 19:13 | Nahoru | #7
Melo by tam byt 170/80 15 rychlostni index neznam.Ta 190 obout jde,sice by si mel mit o neco sirsi treba 6" rafek ale jde to.Nejsem si ale jistej vyrobcem Metzelerky maji treba o neco malo vetsi radius nez Dunlopky,jsou proste o neco sirsi v oblouku dezenu ne v patce

podsedlák

28.7.2014 v 20:26 | Nahoru | #8
dík moc.Všechno to budu muset dořešit až jí budu mít doma.Už jenom počkat až se objeví něco přesně pro mě na prodej.

1 reakcí na tento příspěvek podsedlák

30.7.2014 v 14:20 | Nahoru | #9
jsem ti ještě zkoušel najít ten díl co je pod blatníkem.Sundáš z každý strany chromovej oblouk co drží na dvou šroubech na rámu a vzadu za blatník a až odmontuješ blatník tak pod ním je tenhle šusplech kterej tam je jako vzpěra kterou má 11ka na pevno a která se musí ufiknout pokud to chceš překurvit k obrazu svému





(reakce na) podsedlák

30.7.2014 v 16:31 | Nahoru | #10
Bimbo-ze-Žižkova> dík moc.U mě by nebyl problém to ani řezat,ale kdybych se s ní chtěl někdy rozloučit tak by byl problém jí dát zase do původního stavu.Takže takhle je to pro mě o hodně jednodušší.Už jenom sehnat nějaký solidní kousek přesně pro mě a můžu jít na to.

(reakce na) podsedlák

24.8.2014 v 19:06 | Nahoru | #11
chose78> zadní pneu je tam na draka je 170/80-15 M/C a index je 77S 77 je nostnost tuším 410KG a S je 180Km /h a ráfek tuším 15xMT 3,50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
přerušovač Yamaha XVS 650 Dragstar Classic zeppelin 0 12.8.2024 v 21:19 zeppelin
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic mlukes 8 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk
přídavná světla dragstar Yamaha XVS 650 Dragstar Classic spajda5158 3 15.9.2023 v 20:54 Rooks
Držák náhonu tachometru Yamaha XVS 650 Dragstar Classic p.benne 0 15.8.2023 v 12:25 p.benne

TOPlist