Ta 2 se da trochu pouzit na polnacce (mimo blato, mokrou travu) ale 3 je vyslovene
na silnici a pak je otazka jestli nekoupit primo silnicni gumu. Je to stejny posun jako tourance EXP. A na silnici bych uz asi volil Continentalky.
1 reakcí na tento příspěvek Anakee 2 vs. Anakee3
1 reakcí na tento příspěvek Anakee 2 vs. Anakee3
co mne pozitivně překvapilo - zajel jsem nechtěně do bahna a z místa kde jsem nepředpokládal že bych se kdy dostal jsem se docela obstojně vyhrabal - asi štěstí na podklad...
Ale co mě nemile překvapilo je hlučnost pneumatik. To dávám jedno velké -
1 reakcí na tento příspěvek Anakee 2 vs. Anakee3
Ale je taky možný, že vám jen hučí v klacku a svádíte to na gumy.
1 reakcí na tento příspěvek Anakee 2 vs. Anakee3
1 reakcí na tento příspěvek Anakee 2 vs. Anakee3
Teda takhle -
zaslechnout se to dá už cca od nějakých 40 km/h ale je to na hranici rozpoznatelnosti
až do 90-ti je to slyšet jen jemně občas jakoby nárazově trochu víc ale nic hroznýho
ale v rozsahu 95 - 105 km/h to hučí opravdu hodně.
Zajímavé je, že od 110 km/h vejš to neslyšim a jede se jako s jakejma koli jinejma hladkejma gumama(aerodynamický hluk od plexi na helmu to úplně přehluší.
- ty rychlosti co tu píšu jsou tachometrový
Meli píše: Tak jsem se soustředil a musim říct že fakt řvou jako kráva
Teda takhle -
zaslechnout se to dá už cca od nějakých 40 km/h ale je to na hranici rozpoznatelnosti
až do 90-ti je to slyšet jen jemně občas jakoby nárazově trochu víc ale nic hroznýho
ale v rozsahu 95 - 105 km/h to hučí opravdu hodně.
Zajímavé je, že od 110 km/h vejš to neslyšim a jede se jako s jakejma koli jinejma hladkejma gumama(aerodynamický hluk od plexi na helmu to úplně přehluší.
- ty rychlosti co tu píšu jsou tachometrový
To přesně potvrzuju (první polovinu textu), zbytek už je závislej na hluku na konkrétní motorce a konkrétní přilbě. Já slyším rachot od pneu tak do 130ti. Pak to přehluší aerodynamický hluk.
1 reakcí na tento příspěvek Anakee 2 vs. Anakee3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anakee 2 vs. Anakee3
Meli píše: Minulý týden odpolko jsem dal 450 km (taková pěkná projížďka) a zdá se mi skoro že ten hluk od pneu se vytrácí - dám ještě vědět
mám stejnej pocit po ca 2tkm
2 reakcí na tento příspěvek Anakee 2 vs. Anakee3
1 reakcí na tento příspěvek Anakee 2 vs. Anakee3
karf píše: Tak po pročtení nářků na novou Anakee 3 jsem se rozhodl objednat dvojku, která je k sehnání a stále se prodává slicky na cendura nepatří
S anakee 2 jsem byl MOC spokojenej, proto jsem volil A3, ale ta bude lepší asi jen nájezdem, jinak je hlučná a na vodě fakt nevyzpytatelná. Já půjdu příště do tourancek.
Dave81 píše: mám stejnej pocit po ca 2tkm
Po 6ti tkm musím přidat aktualizaci - hučí to jako kráva!!! Dost se to mění s rychlostí. Dokonce jsem kvůli tomu dal nový ložiska to předního kola, ale hučí to furt. Takže hlučnost pneu je velkej průser a jízda na mokru ještě větší.
Dvojky byly super, trojky jsou šunt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anakee 2 vs. Anakee3
Dave81 píše: Já aktuálně přidávám novou zkušenost - jízda na mokru: Jedním slovem TRAGÉDIE! Jízdu jsem si neužil, posranej až mezi lopatkama. Minimální náklon = neklidná ustřelující motorka, přidání plynu = prokluz zadního kola! Znova už to nekoupim!
Souhlasím. Po A2 jsem dal na předek novou A3 a motorka se na mokru začala chovat divně, lehké vlnění v náklonech. Nyní mám A3 i vzadu a moto se na vodě v náklonech vlní pěkně. Nemám s A3 na vodě ani náhodou takovou jistotu jako s A2 (jezdím do práce za každého počasí). Domnívám se, že A3 bude o dost tvrdší směs než A2. Při nových A2 zmizely šipky a číslice, které jsou na hraně běhounu a sjedou se v momentě, kdy se dostanu na hranu, po pár kilometrech. Na A3 jsem najel již skoro 1000 km a ikdyž jsou ošoupané až do kraje, stále tam jsou. Do kraje se s A3 dostanu pocitově snadněji. Předpokládám, že nejistota na mokru bude vynahrazena delší životností pneu.
dominic691 píše: Souhlasím. Po A2 jsem dal na předek novou A3 a motorka se na mokru začala chovat divně, lehké vlnění v náklonech. Nyní mám A3 i vzadu a moto se na vodě v náklonech vlní pěkně. Nemám s A3 na vodě ani náhodou takovou jistotu jako s A2 (jezdím do práce za každého počasí). Domnívám se, že A3 bude o dost tvrdší směs než A2. Při nových A2 zmizely šipky a číslice, které jsou na hraně běhounu a sjedou se v momentě, kdy se dostanu na hranu, po pár kilometrech. Na A3 jsem najel již skoro 1000 km a ikdyž jsou ošoupané až do kraje, stále tam jsou. Do kraje se s A3 dostanu pocitově snadněji. Předpokládám, že nejistota na mokru bude vynahrazena delší životností pneu.
Anakee 2 jsem měl moc rád. Docela mě zklamalo, že nenavázali na úspěch předchůdce. Z Continental CTA II jsem byl v rozpacích, ale na dovolené mě přesvědčila, že to na vodě umí i na smrtelné posteli, a dopředu dá vědět o svém limitu. A nájezd přes 15000 km mě vyhovuje.
1 reakcí na tento příspěvek Anakee 2 vs. Anakee3
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 116 | 12.6.2024 v 23:20 standicz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |