pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jakej si od toho slibujete nárůst výkonu a krouťáku?Spojku necháte origo?
Kde to necháte odladit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Myslíš, že máme spíš použít palice z TL1000S r.v.97 s kruhovým nasávacím otvorem, nebo ty s oválným otvorem? Jasně, že vačky TLR... Máme dilema,no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Spojka zůstane původní s menší úpravou pro větší přenos kroutícího momentu, TLR má něco jako Lock-Up spojku co maj dragstery už v serii takže čím víc za to taháš, tím víc se lamely s plechama k sobě maj Myslím, že to má snad i Hayabusa.
Jinak tenhle motor chceme odladit u Murkina, akorát on o tom ještě neví
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: assassin> Stačí říct Přijeď se za mnou kouknout, ještě mám na dílně 2 páry ojnic pro další 2 zájemce, které lze použít jak na 1080ccm(nicasil) tak na 1120ccm(litina)...
Myslíš, že máme spíš použít palice z TL1000S r.v.97 s kruhovým nasávacím otvorem, nebo ty s oválným otvorem? Jasně, že vačky TLR... Máme dilema,no
ja bych dal asi Rkovy, jezdil sem ted na 01 tls v serii tzn novy hlavy a prijde mi ze to jede lip nez ten muj kram... takze bud poznam prd, nebo to s tou 97 (nebo mym konkretnim kusem) nebude tak slavny....
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
ted musim jen trosku zabrat abych mel naky zbytecny finance na tyhle nesmyslny projekty :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 17.08.2014 18:07:06
assassin píše: dewwil: dik za nabidku, jeste to promyslim, mam tu motor navic s KO klikou a kliku... tzn bych to zkusil poskladat z nej... teda podle toho v jakym bude stavu az se rozhodi...
ted musim jen trosku zabrat abych mel naky zbytecny finance na tyhle nesmyslny projekty :)
OK, dáme palice z eRka, předpokládali jsme s tím kruhovým otvorem větší výbušnost motoru, co měly první eSka před svolávačkou, ten styl ON/OFF, ale asi to nebude to pravý pro tenhle motor(aby jsme to hned nerozsekali při zkušebních jízdách ), ono by asi nebylo dobrý při záběhu mít furt pčedek v luftě Jinak ten motor rozhoď, ono mu bude kulový a s novou klikou a všemi ložisky to bude funglovka, převodovka bude v pohodě...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: mára929r> cca 30-35tkč, lze se dostat i na míň pokud ponecháš sériové ojnice, ale je problém sehnat písty na TL1000R o průměru 103mm + takže se použijou jiné písty a ofset pístního čepu se doladí ojnicí na zakázku... Jinak přesnou částku ti řekne Pepa1098, ten má na starosti nákup a účetnictví Jo je to bez práce... Oproti jiným BBkitům z e-baye to vyjde cca o polovic míň... + potom výdaje za naladění atd...
to je cenovka jenom za ty tuning dily nebo za komplet udelanej motor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: to je cenovka jenom za ty tuning dily nebo za komplet udelanej motor?
pouze za díly: ojnice, písty, šálky, těsnění, válce... Jinak bez těch ojnic asi na cca +/-23tkč, pokud se seženou ty písty s větším průměrem a stejným offsetem jako má TLR nebo jiná V2 mašina... Ale až sem dorazí Pepa tak ty ceny upřesní... Cena za práci je smluvní podle ksichtu a času (nedělám to pro prachy, ale proto, že jsem pro každou špatnost )
Naposledy editováno 17.08.2014 18:39:15
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
A to ten původní motor chcípnul a při tý příležitosti to děláš, nebo je to "jen tak"?
e: Ale hlavně jsme zvědaví kolik ten objem přidá Nm oproti 1080ccm, o koně tolik ani nejde, ale budou vítáni taky
Naposledy editováno 17.08.2014 19:09:12
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Ten graf je dělanej až po vrácení těch nátrubků,že jo?Jinak koukám jak jste pokročili,ještě že jsem Vás dýl nezdržoval
jj, ten graf byl dělanej před sundáním nátrubků, ale už jsou zpátky... Jinak v pohodě, jsme se do toho dali a za hoďku, dvě to tam bylo naskládaný Fandu jsem doma nezastihnul, o 5 min. jsme se minuli, jel na nějakou pouť, či co... a znáš ho tel. nebere Ale použijem hlavy origo TLR, leda, že by jsi jel k Fandovi nějak brzo, ještě mu zkusím zítra cinknout, jestli nenavštíví matku měst...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Dolík.... píše: a co ten tvůj motor s 200tis nebo kolik to má? nechce se mi to hledat. i ten děláš?
Už dělá radost i s motorkou novému majiteli, mám v hlavě jinej plán, jasně, že motor z TLR, ale zbytek už bude: rám Raptor, kyvka s kolama RSV, vidle TL, jiná prdel a tak celkově přestavba na Raptoří telátko...