V elektrice takový laik zase nejsem, vše mám zapojený přes relátka a alarm tam nemám. Jen lokátor, který je zapojen přes klíček.
Hledal jsem to tohle téma ale co jsem našel je akorát, že měl v prdeli baterku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
Ještě ta věta kde píšes že tomu alespoň trochu rozumíš.
Jo a pokud hledám problém tak na trip sere Bílej Tesák....
Naposledy editováno 09.08.2014 22:08:19
Táta určitě nečet tady ten thread, jinak by ti do ruky ten analog nedal. Doporučuju nastudovat nejen návod k multimetru, ale taky základy měření. Vyblitá baterka v měřáku - jen třešnička na tvém umění měření.
Původně jsem chtěl napsat jen tolik,že jsem měl stejnej problém - baterka byla nová, ale obyčejná. Vyřešila to gelovka a nový startér. Pokud má ten tvůj startér už něco za sebou, tak bude lepčí se na něj kouknout než měřit do zblbnutí.
Naposledy editováno 10.08.2014 12:05:37
2 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
1100virago: moc ti dík za pomoc a trpělivost, že nikdo není dokonalej. Díky tobě a tvojí pomoci jsem závadu našel a odstranil.
Desmodue: opravdu nejsem jak Otík z "Vesničko má středisková", ono u dneších multimetrů jsou návody fakt hodně stručný. Pokud mě chceš poznat, tak zajeď, dáme pivko, pogrilujem a pokecáme. Možná změníš názor.
Plazivec: To snad ani komentovat nejde. Jen jsem zvědavý jestli máš opravdu gelovku nebo pouze AGM. Pokud máš pouze AGM, tak bych se o gelovce zdržel komentáře, pokud znáš patřičný rozdíl. Ono totiž gelovku moc lidí nemá.
Zbyno: pokud chceš bejt za kreténa jako já a dozvědět se, že vlastně nic neumim a jsem úplnej kretén, založ podobný vlákno a přečti si jak si máš nechat opravit, nebo napiš anonym "1100virago" kterej ti poradí. Jinak takovým jako jsi ty rád pomohu. Přece jen, tato diskuze, ač nepříjemná, mi něco dala.
A vovovovo to je.
Naposledy editováno 10.08.2014 19:50:29
ffugas píše: FBITuco> úplně normálně nainstaluješ výbavu, to zvládne každej kokot... Rélatko snad umí zapojit mongoloidní šimpanz s rukou vzadu, tak co tu meleš jak jsem mohl něco instalovat. Mimochodem chybama se člověk učí a pokud seš tak zavalenej pěnezma a necháš si všechno dělat sám tak prosim...
...
Co se tak čertíš? Poradil jsem ti (Když se na to koukám, tak nakonec úplně stejně, jako 1100Virago)... Ale jako když to tady po dvou návodech, kde je napsaný jakej drát kam patří zase zapojíš blbě... Šimpanz umí strčit krychličku do čtverečkový díry .
1 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
nemusíš mě komentovat, já o to nestojím, dal jsem ti dvě rady, 1. aby ses naučil měřit, protože to evidentně neumíš, 2. podívat se na startér.
Rozvedu.
Mám dva skútry, oba jsou naprosto stejný, co je podstatný, jsou psaný 50ccm, ale jinak mají oba 70ccm.
U obou jsem koupil novou obyčejnou baterii, kvůli startování, pač oba po koupi vykazovali tutéž závadu. I s novou baterkou nedokázali po pár dnech v garáži nastartovat. Po laborování s nabíjenim, měřením a pídením po netu jsem přišel na to, že startér je dimenzovanej na 50ccm a tudíž bude pro 70ccm s výkonem jentaktak na hraně. Stačilo opotřebení, ne zcela dobitá baterie a samovybíjením se dostala situace pod hranici startování už za 3-4 dny.
Objednal jsem startéry, vyměnil baterii za AGM /ano, rozdíl znám, ale téměř všichni prodejci je označují jako "gelovky", tudíž jsem napsal gelovka/ se startovacím proudem 120A. Od té doby se NESTANE!!! žebych nenastartoval třebas po týdnu.
Že nerozumíš měření, je jiná věc, místo abys to přiznal tady kopeš kolem sebe. Před vejškou jsem absolvoval elektrotechniku, měření a regulace.
Desmodue: To sem napsal blbě, co? Kleslo to na nulu, pro jistotu nechám baterku ve skútru ještě týden a pokud to nastartuju, tak je to vyřešeno.
PetrL3: Ano, z toho usuzuji. Přestal lítat a ustálil se na nule.
1 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
Taky v elektrice žádný laik nejsem.
Proto říkám, relátka rozhodně ANO .
BohusStejskal píše: ffugas: Je dobře, že máš všechno zapojený přes relátka. Relátko umí zapojit i opice. Bez relátka žádnej lokátor, co se jen nabíjí baterka jako na mobilu, žádný vyhřejvání heftu, prostě nic. Pokud by sis tam dával v budoucnu alarm, dej ho taky přes relátko.
Taky v elektrice žádný laik nejsem.
Proto říkám, relátka rozhodně ANO .
Já v ní laik jsem, něco vím a něco jsem se už naučil a vím, že tahat něco přídavnýho co moc žere je na odběr špatný. Alarm tam nemám a nechci, proto tam mám GPS lokátor ovládanej z mobilu a spínací vodiče na relátka mám vedené od klíčku, takže pokud nezapnu zapalování, tak stejně nic nefuguje.
Jen ještě jeden takový postřeh ohledně té špatné volby baterky a startéru...to všechno co je výše popsáno je možná pravda, ale to nebude ten problém, protože, když je baterka v motorce, tak se po cca 3 - 5 ti dnech sama vybije, ať startuju nebo ne. Pokud ji odpojím (tím vypínačem, jak jsem psal, že mám) tak nastartuje klidně i po čtrnácti dnech, čili startérem to být může jedině v případě, že bere proud i pokud nestartuju, čili start, relé atd...
Docela mám taky podezření na to dobíjecí relé, ale nemám teď moc čas to zkoušet, tak možná časem.
K tomu zoxidovanému kabelu-kdes ho našel? Co to bylo za kontakt?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
Tyhle poznatky mě vedly k nákupu startérů /po rozebrání bylo jasné, že nežli shánět uhlíky, raději nové za 450 za ks/ a nových bateríí. Od té doby, /kolem května/ jsem nabíjel baterie jen jednou a i to jen pro test, v jakém jsou stavu - byly obě full. A to první start dne - točení kolem 30sekund až 45. Nefunkční sytiče.
Tímto chci jen dát látku na zamyšlení. On totiž můj problém se jevil naprosto stejně, jako ten ffugasův.
Uvidíme, jak se to bude u ffugase chovat teď, co našel závadu.
Zbyno: Ten zaoxidovanej konektor je u baterky a přišel jsem na něj náhodou, je to jednožíla a když ho i odpojíš tak nenastartuješ, nenaskočí ani budíky, prostě to je hluchý. Vede od mínusu, ale kam přesně dál opravdu nevím a neřešil jsem to. Zapojil jsem baterku, že pojedu, nastartoval a nechal majdu běžet, pak jsem se vrátil a budíky zhasnutý. Oddekloval jsem baterku a budíky se rozsvítily a tak jsem věděl, že ten kabel je někde pod rukama a snadno ho našel.
Naposledy editováno 12.08.2014 09:17:09
1 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
A taky netvrdím že je to tvůj případ, vysloveně jsem to tam napsal.
Snad nějakým lepidlem na kovy?
Naposledy editováno 12.08.2014 15:26:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cukani pri rozjezdu Yamaha Majesty 250 | mapy5709 | 8 | 7.3.2024 v 17:59 oioi01 |
Cinkavý zvuk od spojky Yamaha Majesty 250 | Romo511 | 10 | 7.3.2024 v 12:35 dave-lister |
Nejde do otáček, nejede víc než 65 ... Yamaha Majesty 250 | stunik | 2 | 24.7.2023 v 08:53 papiboy |
Majesty yp250 tachometr Yamaha Majesty 250 | Pluskycbr | 7 | 14.2.2023 v 15:34 denisbiker |
Yamaha Majesty 250 asi zapalování Yamaha Majesty 250 | widra1 | 6 | 1.6.2021 v 17:28 akrij13 |