Naposledy editováno 03.08.2014 11:40:06
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý přítlačný kotouč
Jedinaá zrada, která mě napadá, a která se mimochodem stává dost často i v servisech, je špatně nasazená vnější lamela v koši. Musí být oproti ostatním pootočená a patří do krajních plytších děr. Rozdíl je taky v počtu lamel, F-ko má 7ks, FS-ko má 8ks (a taky delší koš). Originál sady od Hondy neexistujou, kupujou se samostatné díly, takže tam problém není - koupíš potřebný počet lamel.
Jinak to je ale u neoriginálů. Jednak dělají všechny lamely stejné, ale taky se může stát, že je sada pro oba modely (F i FS), tedy 8 ks (byl to můj případ - race verze lamel). Pokud to nasadíš do koše modelu F, máš zaděláno na problém. Přítlačák je prostě příliš vysunutý a při utahování ho pružiny protrhnou.
A ještě další zrada - FS má pod samotnýma lamelama (jako první uvnitř koše) speciální kroužky (pomáhají odlepit první lamelu). S modelem F je to ale taky nekompatibilní!!!
Takže bude asi nejlepší popsat detailněji tvůj postup a díly, které jsi nakoupil.
T.
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý přítlačný kotouč
Jinak Dily ktere jsem tam daval:
Lamely: www.motech.cz/spojkove-lamely-honda-cbr-600f-01-p-26389.html
Plechy: www.motech.cz/spojkove-plechy-honda-cbr-600-f4i-0106-p-31529.html
Pruziny: www.motech.cz/spojkove-pruziny-honda-cbr-600f-01-p-26862.html
Zdar.
Všechno napovídá tomu, že byly špatně seskládané plechy s lamelama. Pokud jsi dával 7 lamel a 6 plechů, mělo by to sedět správně. Myslím, že i pootočení poslední lamely v koši není problém. Pokud jsi ovšem nepootočil místo jedné lamely hned obě 2 poslední lamely. To by byl problém. 2 lamely se do toho plytkého vybrání nevlezou a zůstanou povysunuté - taky se to stává, ve spěchu (i nám - na Intruderu 1400 - neštěstí nic neprasklo, jenom spojka nešla vypnout. Používáme momentový klíč - naštěstí :) )
Další zrada - plechy. Jednou se mi dostala do ruky sada plechů z jiné moto (tuším Honda CBR900 929) - stejné plechy, dokonce šly do koše CBR600, jenomže byly o cca 0,5mm tlustší - taky to nakonec nešlo sešroubovat (to dá rozum, že :).
Taky se může stát (plechy jsou vystřihnuté na lisu), že ostrá hrana z jedné strany brání správnému zasunutí do hliníkové středu, zvlášt když má od původních plechů otlačené hrany. Je třeba je skládat zaoblenou hranou dovnitř. (to samé platí i o lamelách - můžou zůstat vzpříčené v koši - ty ale ostré hrany nemají a jsou ze slitiny hliníku, takže při utahovaní si většinou sednou správně.
Délka pružin je důležitá, ale ne kritická. Náhrady bývají z jiných materiálů, můžou být tedy i delší (ale zase mají tenčí drát), takže výsledné stlačení může souhlasit. Platí to i naopak (kratší ze silnějšího drátu). Podle odkazu to jsou pružiny Vesrah, ale další popis žádný - nevím, s tím nepomůžu. Podle popisu na balení od pružin dohledat, jestli jsou opravdu pro F-ko.
Jinak mám v garáži jeden komplet, nevím v jakém stavu jsou lamely a plechy, ale zbytek byl OK. A je to z F-ka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |