HaroldENG píše: Prosím, ještě bych tu uvítal rozebrání Sršňova řazení bez spojky, jak je vidět na jeho videu ...jak nahoru, tak i dolů, díky.
co na tom chceš rozebrat, prostě to tam šoupneš a je. a zpět to samé. nedělám to moc často, ale vím, že to jde a úplně krásně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Krovak píše: Za čtvrté, skvěle ovladatelný nohama je leda tak Simson a další stejně vážící pokusy o motorky. Tam jsem skutečně zaznamenal dramatické reakce na přenos váhy na jeho krásném růžovém nášlapu (ano, mám růžového Simsona skůtra a jsem na něj náležitě hrdý ).
Bohužel Fazer na šlapání po stupačkách zdaleka nereaguje tak rychle, že by to bylo váhou a velikostí kol?
Podle toho co psali v knížce dokonalá jízda na motocyklu by to mohlo souviset s šířkou pneumatik- motorce s užšími pneu prý stačí menší náklon při stejné rychlosti ve stejné zatáčce, a moto s širšími pneu se musí naklonit více.... když jsem se na to pak na projíždce soustředila, tak mi přišlo, že je to pravda.....
tazi4g píše: asi takhle:
od 25:23
http://autosalon.ipr.../node/697908 [/quote]
rukama se neridi, ale kauntrstyryng je supr
Creck píše: assassin> Tak taky se tady nehadam dokrve, jezdim uz par desitek let a rozebirat to proc jezdim tak nebo tak. Me to bavi a krom par padu na fichtlu v zacatcich musim zaklepat nic.
Popsat proc delam to ci ono na motorce je nekdy slozite, delas to proste intuitivne.
No cece nevim, me zajimal ten skejt, nejdriv ses to snazil uhrat na to ze zataci inlajny.... Ted na to ze zataci motorka....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Naposledy editováno 01.08.2014 20:20:27
2 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Petra1989 píše: Podle toho co psali v knížce dokonalá jízda na motocyklu by to mohlo souviset s šířkou pneumatik- motorce s užšími pneu prý stačí menší náklon při stejné rychlosti ve stejné zatáčce, a moto s širšími pneu se musí naklonit více.... když jsem se na to pak na projíždce soustředila, tak mi přišlo, že je to pravda.....
Samozřejmě že v tom šíře a hlavně profil gumy hraje roli, zkus si dát na motorku o 20mm širší gumu a pocítíš ten rozdíl hned
Krovak píše:
Za čtvrté, skvěle ovladatelný nohama je leda tak Simson a další stejně vážící pokusy o motorky. Tam jsem skutečně zaznamenal dramatické reakce na přenos váhy na jeho krásném růžovém nášlapu (ano, mám růžového Simsona skůtra a jsem na něj náležitě hrdý ).
Bohužel Fazer na šlapání po stupačkách zdaleka nereaguje tak rychle, že by to bylo váhou a velikostí kol?
Mě na Goldwingu taky nějak ty stupačky nefungujou Ještě, že mám otočná řidítka
http://www.msgroup.org/Tip.aspx?Num=196
http://www.msgroup.org/Tip.aspx?Num=066
a nakonec http://socrates.ber...les/SteerBikeAJP.PDF
Vcelku zajmavé, závěr ať si udělá každý sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Krawatasakin píše:
Video Sršeň - ovládání motorky
Já tu jízdu bez řízení řídítky hodnotím kladně.
Dobře ovládat rovnováhu je základ jízdy na motorce. Jak tu někdo psal, že by s takovou neměl Sršeň dělat motoškolu. Tak to právě naopak, práce s rovnováhou se na prestižních motoškolách učí jako základ!
Např. v Tokyu, MFJ certifikovaný instruktor K. S. (iniciály) záměrně nepíšu jméno, aby si každý našel informace sám, pokud není líný.
PS:Další nápověda je, absolventem motoškoly byl Kevin Schwantz z US školy.
Tento instruktor dělá pro dva nejprestižnější moto časopisy v Japonsku.
PS: To že něco neumím, neznamená, že to nejde.
Naposledy editováno 01.08.2014 21:38:50
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Krejza píše: PAP28> Nejde o to, že bychom snižovali jeho ovládání motorky, ale o to, že tomu v teoretické rovině nerozumí a "vyučuje" to. Nehledě na to, že dělat tohle v provozu, no, je značně nerozumné. Až skoro lituji těch, kteří ho berou jako jedinou pravdu, jak na moto jezdit.
Já zastávám názor, že nejlepší jízda je nejplynulejší jízda.
A souhlasím s tím, že při jízdě na motorce nejsou hlavní groo řídítka.
Točit řídítky není umění, to myslím že zvládne každý. To ostatní co jezdec na motocyklu zvládne, je podstatné. Podle toho poznáš člověka co umí od toho co neumí.
PAP28 píše: Já zastávám názor, že nejlepší jízda je nejplynulejší jízda.
A souhlasím s tím, že při jízdě na motorce nejsou hlavní groo řídítka.
Točit řídítky není umění, to myslím že zvládne každý. To ostatní co jezdec na motocyklu zvládne, je podstatné. Podle toho poznáš člověka co umí od toho co neumí.
Pod to bych se podepsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Ka-wa píše: Krejza>... Navic to ježdění ma opravdu v maliku.
Popravde, na okruhu jezdil podprumerne. Co do vykladu fyziky, je to vylozene mizerie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Krejza píše: Mě by docela zajímalo, jestli je Sršeň stejnej naživo jako v diskuzích. Nebyl jste někdo na tom jeho kurzu?
Byl jsem loni, projev normální, hulil jak fabrika, na každé zastávce do sebe lil energy drinky, během kurzu lehká teatrálnost, hlavně při krizovém brždění, ale to se nelze divit, každý se chtěl ukázat jak dobře brzdí a hamtalo se na to o stošest tak měl spíš obavy kdo to dojede po prdeli. Jinak v pohodě, pokecal s každým, odpověděl na všechny dotazy...příjemné ježdění v provozu, na tohle má školu zaměřenou. Ač je to mimo dotaz,Matyho kurz v Kolíně mě bavil víc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Gahan37 píše: Jinak v pohodě, pokecal s každým, odpověděl na všechny dotazy...
Stejně se ho teď, po tomto všem, budou všichni ptát na kontra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Gahan37 píše: kubacech> Myslím že ne všichni a i kdyby on to podá tak že bude zřejmé na kterém servru jsou blbci
toto je mi úplně jedno jsme tu sice server blbců, ale je tu alespoň zábava a není to tu server plný ovcí, jako na facebooku
Kde jinde se člověk tak hezky pohádá než tady?
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Naposledy editováno 01.08.2014 23:16:58
2 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
tak stručně dle mých zkušeností:
1) bez řízení řidítky (neprotisměrném) nelze zatlačit stroj někam trochu do vinglu ani se na tom pohybovat ve velmi nízkých rychlostech
2) bez řízení řidítky (protisměrném) prakticky nelze bezpečně stroj ovládat v nízkých rychlostech (cca 20-40km/h) (pomijím jízdu do kola s řidítky na doraz) až se naučím dělat osmičky bez držení dám vědět!!!
3) při běžných rychlostech cca 40-???km/h LZE motocykl do jisté míry ovládat (zatáčet) bez přímého fyzického používání řízení (držení řidítek)
4) pro bezpečnou plynulou a a přitom svižnou jízdu je třeba pro průjezd zatáčkou souhra všemožných nepatrných pohybů a jestli víc do nádrže do řídítek do stupaček už je otázkou toho kterého biku jezdce a stylu jízdy...
5) bez jakéhokoli přenášení těžiště tlačení na nádrž stupačky apod. jsem schopen motorku ovládat jedním prstem ruky přes řidítka při rychlostech 3-133km/h, ale při pouhém přenášení váhy - řízení nohama atp. (bez řidítek) to vše funguje až od určité rychlosti
6) každej alespoň trochu soudnej člověk pochopí že bez řízení to prostě nikdy pořádně nepůjde!
Naposledy editováno 02.08.2014 00:19:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35921 | Včera v 22:00 Tommasson |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |