Naposledy editováno 10.07.2014 19:46:23
1 reakcí na tento příspěvek R6, výfuk (výkon)
1 reakcí na tento příspěvek R6, výfuk (výkon)
rozdíl nepoznáš
gorkin píše: Nic se nestane
rozdíl nepoznáš
Souhlas....Katalyzátor tam stejně funguje jen jako protitlak...Nech tam přívěru, dej tam mezisvod, za něj laďák a jezdi...Pokud vyndáš i přívěru, sundáš si spodek, jelikož motor ti bude v nízkých otáčkách vyhazovat zbytečně neprohořelou směs, vznikne ti tam přebytek vzduchu a lambda součinitel se ti zvedne do chudé směsi, tudíž budeš mít v nižších otáčkách slabší kroutící moment...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)
ja1 píše: proč si lámat hlavu s průběhem výkonu, tlakem ve válcích, spotřebou a dalšími zbytečnostmi. on to tam dal výrobce jen proto ,aby ti zkazil požitek ze zvuku
Ne, výrobce to tam dal proto, aby udržel euro normu a motorku mohl vyrábět tlaky ve válcích, nemají nic společného s laďákem.
A samozřejmě průběh výkonu s otevřenou koncovkou bude rychlejší než se zadušeným motorem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)
StiefTomas píše: Ne, výrobce to tam dal proto, aby udržel euro normu a motorku mohl vyrábět tlaky ve válcích, nemají nic společného s laďákem.
A samozřejmě průběh výkonu s otevřenou koncovkou bude rychlejší než se zadušeným motorem...
s ladákem souhlas, píše o odtranění katu a přívěry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)
ja1 píše: s ladákem souhlas, píše o odtranění katu a přívěry
v čem vidíš problém ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)
ja1 píše: gorkin> když dá pryč přívěru a katík,sám to nenaladí a bude muset na brzdu. nic víc
no nutně na tu brzdu jít nemusí jako že kvůli chudý směsi
ladění bych řešil až s laděnými svody s koncovkou + filtrem pomocí Pow Comanderu či Bazasem
jak jsem psal výše ... 2-3nm někde na spodku krouťáku nepozná
možna mu tam 1-2 koniky naskoči právě eliminací katu s přívěrou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)
gorkin píše: no nutně na tu brzdu jít nemusí jako že kvůli chudý směsi
ladění bych řešil až s laděnými svody s koncovkou + filtrem pomocí Pow Comanderu či Bazasem
jak jsem psal výše ... 2-3nm někde na spodku krouťáku nepozná
možna mu tam 1-2 koniky naskoči právě eliminací katu s přívěrou
jen jsem chtěl upozornit na možné problémy s průbehem výkonu po absenci přívěry a katu. není to jen navaření trubky,ale montáž laděných svodů a pod.
Ps : nakonec bych doporučil vycpávky do uší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |