paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R6, výfuk (výkon)
13.6.2014 v 21:33
ahoj, chci se zeptat. Chtěl bych řešit na yamaze R6 rv 2006 (nov. model) výfuk, je tam origo, a chtěl bych dát jen laděnou koncovku, jde mi o to že bych chtěl odstranit i ten obrovskej hnusnej katík a dát tam místo toho třeba nerez trubku , aby to mělo aspon trochu zvuk. zajímá mě když odstraním kat plus tu výfukovou přívěru co je v origo koncovce, jestli to nějak nerozhází průběh výkonu. díky za rady...

Naposledy editováno 10.07.2014 19:46:23

1 reakcí na tento příspěvek R6, výfuk (výkon)

13.6.2014 v 22:16 | Nahoru | #1
proč si lámat hlavu s průběhem výkonu, tlakem ve válcích, spotřebou a dalšími zbytečnostmi. on to tam dal výrobce jen proto ,aby ti zkazil požitek ze zvuku

R6, výfuk (výkon)

13.6.2014 v 23:13 | Nahoru | #2
Když bych chtěl lepší zvuk tak jen koncovku a katalyzátor nechat. Pokud lepší průběh výkonu tak komplet laďák i se svodem. S nastrčením koncovky a vyhozením katalyzátoru by si stím motor nemusel rozumět chce to pak doladění, může se motorka hádat,..

1 reakcí na tento příspěvek R6, výfuk (výkon)

14.6.2014 v 08:15 | Nahoru | #3
Nic se nestane
rozdíl nepoznáš

(reakce na) R6, výfuk (výkon)

14.6.2014 v 10:28 | Nahoru | #4

gorkin píše: Nic se nestane
rozdíl nepoznáš



Souhlas....Katalyzátor tam stejně funguje jen jako protitlak...Nech tam přívěru, dej tam mezisvod, za něj laďák a jezdi...Pokud vyndáš i přívěru, sundáš si spodek, jelikož motor ti bude v nízkých otáčkách vyhazovat zbytečně neprohořelou směs, vznikne ti tam přebytek vzduchu a lambda součinitel se ti zvedne do chudé směsi, tudíž budeš mít v nižších otáčkách slabší kroutící moment...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)

14.6.2014 v 10:31 | Nahoru | #5

ja1 píše: proč si lámat hlavu s průběhem výkonu, tlakem ve válcích, spotřebou a dalšími zbytečnostmi. on to tam dal výrobce jen proto ,aby ti zkazil požitek ze zvuku



Ne, výrobce to tam dal proto, aby udržel euro normu a motorku mohl vyrábět tlaky ve válcích, nemají nic společného s laďákem.
A samozřejmě průběh výkonu s otevřenou koncovkou bude rychlejší než se zadušeným motorem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)

14.6.2014 v 20:06 | Nahoru | #6

StiefTomas píše: Ne, výrobce to tam dal proto, aby udržel euro normu a motorku mohl vyrábět tlaky ve válcích, nemají nic společného s laďákem.
A samozřejmě průběh výkonu s otevřenou koncovkou bude rychlejší než se zadušeným motorem...


s ladákem souhlas, píše o odtranění katu a přívěry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)

14.6.2014 v 20:23 | Nahoru | #7

ja1 píše: s ladákem souhlas, píše o odtranění katu a přívěry


v čem vidíš problém ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)

14.6.2014 v 21:19 | Nahoru | #8
gorkin> když dá pryč přívěru a katík,sám to nenaladí a bude muset na brzdu. nic víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)

14.6.2014 v 23:47 | Nahoru | #9

ja1 píše: gorkin> když dá pryč přívěru a katík,sám to nenaladí a bude muset na brzdu. nic víc


no nutně na tu brzdu jít nemusí jako že kvůli chudý směsi
ladění bych řešil až s laděnými svody s koncovkou + filtrem pomocí Pow Comanderu či Bazasem

jak jsem psal výše ... 2-3nm někde na spodku krouťáku nepozná
možna mu tam 1-2 koniky naskoči právě eliminací katu s přívěrou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6, výfuk (výkon)

15.6.2014 v 12:41 | Nahoru | #10

gorkin píše: no nutně na tu brzdu jít nemusí jako že kvůli chudý směsi
ladění bych řešil až s laděnými svody s koncovkou + filtrem pomocí Pow Comanderu či Bazasem

jak jsem psal výše ... 2-3nm někde na spodku krouťáku nepozná
možna mu tam 1-2 koniky naskoči právě eliminací katu s přívěrou


jen jsem chtěl upozornit na možné problémy s průbehem výkonu po absenci přívěry a katu. není to jen navaření trubky,ale montáž laděných svodů a pod.

(reakce na) R6, výfuk (výkon)

15.6.2014 v 14:47 | Nahoru | #11
ja1>

Naposledy editováno 15.06.2014 14:48:24

R6, výfuk (výkon)

29.6.2014 v 19:48 | Nahoru | #12
Dík za rady, ale nemůžu tam nechat výfukovou přívěru když je v originál koncovce, Chtěl jsem to udělat tak že bych to uřizl před katalyzatorem, dal katalyzator uplně pryč, zato navařit jen kus trubky a na to dát laděnou koncovku. Jen prostě aby od motoru byla čistá roura a na konci laděná koncovka.. A když tohle udělám tak mi jde o to aby motorka neztratila výkon.?? Dík

R6, výfuk (výkon)

27.7.2014 v 21:22 | Nahoru | #13
Zdravím mám tu samou mašinu a časem bych chtěl řešit to samí a můj pohled je na to takovej když jsem měl problém u octavie RS s DPF filtrem (filtr pevných částic ve výfukovém potrubí) nechal jsem ho manuálně vyjmout společně s katalyzatorem a zároveń i lambda sondou ( o které již padla řeč ) a nahradil jsem ho obycějným kolenem o průměru výfuku do které přišla vyvrtat díra pro lambda sondu která byla poté vrácena zpět dále jsem pak za pomocí firmy Xtuning nechal upravit řídíci jednotku ( to bylo z důvodu elektronického EGR ventilu o odmazání daného DPF filtru což R6 nemá ) takže pokud se do středového dílu umístí vyjmutá lambda sonda co nejblíže ke svodům ohledně měrění hodnot studené motorky cca od 0,8 a teplé do 1,5 voltů která určuje bohatost směsy problém s tím dle mého nebude .... Samozřejmě že ještě budu pátrat dál a co se týče výkonu to podle mě nějak extra znatelný nebude
Ps : nakonec bych doporučil vycpávky do uší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist