1 reakcí na tento příspěvek Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
víc fotek z opravy zde.
http://jarmich.rajce...vy_prevod_XVS_1100./
1 reakcí na tento příspěvek Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
Díky za jakékoliv slova (k tématu) neboť pokud jsi to okukoval "live", máš jedinečné zkušenosti ... teda v tomto případě lepší ty zkušenosti raději nemít
Může mi tedy někdo vysvětlit, jak může hřídel prasknout uprostřed matky? Co musí být špatně, aby to takto prasklo? To, že nová hřídel má větší průměr, mi aktuálně moc nepřijde jako adekvátní řešení. Jasně, má to větší šanci vydržet, ale praskání uvnitř matky?
1 reakcí na tento příspěvek Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
Jenže zde je to riziko poměrně velké a s úspěšně projetými km se bude riziko poruchy zvyšovat. Stačila mi volnoběžka za 13k, kterou jsem si dělal sám. Jenže toto je ještě o několik levelů výš. A opravy dělám v obýváku za gaučem , kde nyní stojí přebalovací pult a dětská postýlka
Zatím stejně nejsou finance na výměnu, takže nezbývá než doufat ... a jezdit
Naposledy editováno 18.07.2014 14:42:26
Problém je že ta def.podložka se zmačkává a zmačkává až se vytvoří vůle díky který ta křídel může malinko dopředu dozadu.Divný je že ozubený kolo který je nalisovaný na hřídely povolí a hne se dozadu,tim se odtlačí hřídel,asi v ozubení a uškubne to tu matku.Otázka je proč se to děje u Dragstarů když Virago to mělo taky,proč povolí to ozubený kolo.Je divný že se hne jenom hřídel a to kolo ne,vždyť tlak je vyvíjen na ozubený kolo a ne na konec nebo začátek hřídele.Třeba by stačil blbej zápich na hřídel a dát tam ségrovku aby se to kolo nemohlo hnout na hřídely.Jenže to je stejně na půlení motoru.Možný taky je že motory zbytečně podtáčíte,sice to má hezkej zvuk ale tyhle motory to zrovna v lásce nemaji,to neni HD
to si jenom tak nahlas přemýšlim
1 reakcí na tento příspěvek Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
A pokud jde o Virago tak u Ulrichovejch u něj opravovaly stejnou závadu taky, akorát že za celý ty roky jen v 1 případě. Řekl bych že soudruzi v japonsku převzaly koncepci od viraga a ono ejhle u těžšího dragstara to nevydrží....
No nic, raději budu jezdit a nečíst - jak se říká, sladká nevědomost ....
1 reakcí na tento příspěvek Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
Hlavní závadu bych viděl v nedostatku materiálu, prostě to někdo blbě spočítal ....
No a pokud jde o ten posun hřídele tak je na tisícihranu, proto se může posunout, ozubené kolo se neposune, jelikož sedí v ložisku nemá kam se posunout..
2 reakcí na tento příspěvek Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
Za prvé zvolit správný materiál pak zušlechtění a navíc je tam tolik výrobních operací, že v jediném kusu se to prodraží natolik, že se to spíše nevyplatí.
A chtěl bych vidět chlapa který ti to vyrobí za trojku a navíc dá doživotní záruku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | 3.6.2024 v 11:41 PetrL3 |
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 17 | 19.5.2024 v 13:28 Rooks |
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Martsiki | 2 | 15.5.2024 v 14:54 Martsiki |
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Doctor1 | 11 | 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 23 | 4.5.2024 v 10:41 pepe100 |