vložil jsem sem takový můj návod, ale uživatelům se nezdál moc přínosný, a proto jsem ho smazal. Tímto se omlouvám za zbytečné téma.
Díky za pochopení a přeju mnoho pohodových kilometrů
Naposledy editováno 17.07.2014 11:11:53
1 reakcí na tento příspěvek Tady už nic není!
na někerejch autech byl stejnej problém, a taky to chtělo odpor, nebo kerá zvládne velkej proud, a taky je na ní úbytek cca lehce pod 1V,
nejspíš ti největší práci udělá kvalitní regler co si dal, páč z toho pude určo stabilnější napětí..
Ale jde-li o žárovku Ba20d 35/35W, tak bych tipoval, že příčina bude jinde a sice ve vibracích, kor u čínského skútru. Kámoš měl Yuki Tine 125 (kopie CA125 Rebel) a též se potýkal s neustálým praskáním přední žárovky a měl právě tuto a co horšího, nebylo možné ji nikde sehnat, jen u origo dealera "značky". Ten přípravek s odporovým drátem každopádně můžeš vyzkoušet, ale může to zavádět - podžhavené vlákno už může být "odolnější", takže odhalení pravé příčiny se tak ztíží.
Doporučil bych zkontrolovat uchycení paraboly světel, pokud to rozumně půjde, upravit uchycení na "silentbloky" a na vnější povrch paraboly, blízko patice, nějak šikovně nalepit pár kousků mědi, lépe olova, nebo podobně těžkého materiálu - jde o změnu hmoty tělesa paraboly a tím i změnu rezonančních frekvencí, takže světlu by potom nemělo tolik vibrovat a tím i žárovka nebude praskat.
1 reakcí na tento příspěvek Tady už nic není!
Jinak kazdy spotrebic musi vydrzet minimalne 20% rozdil oproti nominalu coz je 14,4 ...timhle to asi nebude.
E: na tohle sem hračička no nebojim se vyhrat si s takovejdlema věcma I kdyz to pak treba neni uplnw nejkrásnější no Já to myslel dobře Ze by to treba nekomu pomoci pomhlo. Jasně je hodně jinejch zpusobů jak toto vyrobit.
Naposledy editováno 17.07.2014 00:02:09
1 reakcí na tento příspěvek Tady už nic není!
Napětí v síti motorky 14,3V je naprosto normální. Samotná baterie se nabíjí ideálně cca 13,8V. V případě rožnutého světla budeš mít na kabeláži další úbytek napětí, takže si změř napětí na světle když je rožlé. Tipuji minimálně o 0,5V tam bude míň než na baterii.
Tím co jsi udělal jsi snížil výkon světla - tím částečně prodloužíš jeho životnost. Nicméně není možné aby při tomto zcela běžném palubním napětí odcházely žárovky. Je to způsobeno spíše vibracemi.
1 reakcí na tento příspěvek Tady už nic není!
1 reakcí na tento příspěvek Tady už nic není!
2 reakcí na tento příspěvek Tady už nic není!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tady už nic není!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tady už nic není!
Benda1 píše: když ti doma kape kohoutek, dáš pod něho misku nebo vyměníš těsnění? Pokud se ti kurva klepe světlo,tak ho vyměň a nevymýšlej pičoviny. j.
Já mám pod kohoutkem umyvadlo
Balicek dorazil, tekutina předána.
Dostal dve, jedna je pro tebe, tak snad vypil tu správnou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tady už nic není!
Takže díky ale usoudil jsem že to asi nebyla správná cesta co jsem vyrobil a že radit druhým asi není správný. Proto sem to smazal, aby si pak nějakekch hoch náhodou nechtěl opravovat světlo podle mého návodu. Tímto se omlouvám za můj návod
Naposledy editováno 17.07.2014 11:13:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tady už nic není!
Benda1 píše: jo a jinak,kdyby si měl další zbytečné kilo tak: http://www.jb-elekt...amp;catg=217 [/quote]
To je ono, co jsem nemohl najít, děkuju.
A koukám, že chlapec to tady trochu nezvládl. Přitom předtím to přebíjení, regulaci i praskání se mnou řešil po PM a tam byla komunikace s ním úplně v pohodě, choval se slušně a byl vděčný. Tady byl jeho nápad v principu dobrý, sice vymyslel vymyšlené a trochu těžkopádně, ale já osobně oceňuji jeho snahu sám něco vyřešit a ne, jako kupa jiných kluků, že vůbec nezapojí mozek a hned se jdou ptát na fórum na každou ptákovinu. Jen holt psychicky neunesl kritiku...