Naposledy editováno 07.08.2015 18:34:22
1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín
1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín
1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín
Tankuju Vervu nebo u OMW.
1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín
Carcharot píše: Já jak do auta, tak do motorky liju jedině 100 oct. a je to poznat, motor jde líp.. Někde tady na foru je foto jak vypadají karbece z motorky co jezdí na 95 - hnus humus a pak z té co jezdí na 100 a ty jsou čistý jak slovo boží.. Minimálně když pominu zklidnění motoru tak je pro mě plus že neobsahuje tu zkurvenou biosložku.. Těch pár kč mě neposere a mám lepší pocit
Tankuju Vervu nebo u OMW.
Říká ti něco detonační hoření? A nebo vysoké cetanové číslo jakou má prodlevu vznícení paliva?
A co se týče těch biosraček tak bych si tím tak jistý taky nebyl, páč čistý benzín má pávě oktanové číslo hodně nízké...Jen tak pro upřesněění...Jinak Vervu beru taky, ale jen z důvodu větší aditivace...Jinak čím vyšší cetanové číslo tím lepší, to určitě není pravda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín
StiefTomas píše: Říká ti něco detonační hoření? A nebo vysoké cetanové číslo jakou má prodlevu vznícení paliva?
A co se týče těch biosraček tak bych si tím tak jistý taky nebyl, páč čistý benzín má pávě oktanové číslo hodně nízké...Jen tak pro upřesněění...Jinak Vervu beru taky, ale jen z důvodu větší aditivace...Jinak čím vyšší cetanové číslo tím lepší, to určitě není pravda...
Budeš se divit, ale říká, navíc cetanové číslo je pro naftu, máš v tom hokej
Carcharot píše: Budeš se divit, ale říká, navíc cetanové číslo je pro naftu, máš v tom hokej
To já vím...Proto jsem napsal prodlevu vznícení paliva, jelikož ta je jenom u vznětových motorů...Proto jsem pak psal o Verva Dieselu...Nenarážím, jen vždycky když čtu takovýhle vlákno, tak si vzpomenu na slova jednoho docenta z fakulty co mě učil motory.Říkal, motory jsou složitý fyzikální a chemický děje, je nastaven tak, aby fungoval a měl dlouhou životnost, ale pak se stejně najde někdo, kdo tomu nevěří...
krutostřelec píše: děkuji Vám všem za odpovědi, asi to nemá moc velký smysl, ale zajímá mě, opravdu to dokáže vyčistit palivovou soustavu, karbec atd? Potom by nebylo marný občas vzít 100 oktanový benzín
Nedokáže...Navíc beru klasickej Natural 95 a na karburátory jsem nesáhnul 8let...
1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín
Každopádně myslím, že použitím kvalitnějšího ( bez biosložky) benzínu /nafty je nejlepší jak pro motor, tak pro palivovou soustavu. Nejsem si úplně jistý neškodností oné biosložky.
1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín
Carcharot píše: Ale já věřím , nevěřit je hřích
Každopádně myslím, že použitím kvalitnějšího ( bez biosložky) benzínu /nafty je nejlepší jak pro motor, tak pro palivovou soustavu. Nejsem si úplně jistý neškodností oné biosložky.
Tak jako biosložka je tam přidána řepka...U benzínu uznávám, je to trochu bordel a je tam zbytečná...Ale pokud budeš jezdit často, soustava se nezalepí...Co se týče nafty, tak řepka je v podstatě olej tzn. pomáhá ti přimazávat tlakové čerpadlo...Co se týče trysek, ty na sobě mají C2 povlakovanou vrstvu, těm to nevadí...Pokud budeš jezdit také častějc, tak tam zalepení taky nebude...A co se týče komůrkových motorů, těm je jedno co tam naleješ...Právě ono je blbý, že si lidé myslí, že když dají vyšší oktanové číslo, je to pro motor lepší, ale pravda to není...Oktanové číslo je náchylnost paliva k samovznícení...Pokud bude vyšší, benzín se zapálí dříve např. o výfukový ventil a dojde k detonačnímu hoření...Ztrácíš tím výkon,zahříváš tím více dno pístu a horní můstek pístu...To je samozřejmě špatný, protože v prvním pístním kroužku nemůže být teplota vyšší než cca 250°C, jelikož ti tam pak začne karbonovat olej...Prostě ten motor je více zatěžovanej a nesvědší mu to...Proto se u benzínu nedá dosáhnout vysokých tlakových poměrů...Ten benzín by se prostě sám zapálil mnohem dříve než má..Takže za mě určitě ne...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín
Carcharot píše: No nic, jdu vylítat trochu Vervy
Verva je označení nafty kurník šopák už taky :D
Můj názor- ničemu tím neublížíš,víc to stojí,líp to voní a možná to i něco pročistí.
Zkušenost- nepřišlo mi že by moto jela líp (kdo by na silnici měřil desetiny) ani že bych na nádrž nejel víc,startování též na stejno...
Závěr- Jednou za čas nádrž dvě proč ne když je to snad bez bio sr-čky a mělo by to trochu pročistit palivovou soustavu,vstřiky a co já vím co ještě.Tak že pro dobrej pocit určitě Jinak pokud je 95 bez bio sr-čky beru nejčastěji ten
1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín
Ted trochu subjektivni dojem - zadny rozdil vykonu samozrejme necitim a patrne tam ani neni, ale starty, zejmena studeny, jsou se 100kou vyrazne lepsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín
StiefTomas píše: Tak jako biosložka je tam přidána řepka...U benzínu uznávám, je to trochu bordel a je tam zbytečná...Ale pokud budeš jezdit často, soustava se nezalepí...Co se týče nafty, tak řepka je v podstatě olej tzn. pomáhá ti přimazávat tlakové čerpadlo...Co se týče trysek, ty na sobě mají C2 povlakovanou vrstvu, těm to nevadí...Pokud budeš jezdit také častějc, tak tam zalepení taky nebude...A co se týče komůrkových motorů, těm je jedno co tam naleješ...Právě ono je blbý, že si lidé myslí, že když dají vyšší oktanové číslo, je to pro motor lepší, ale pravda to není...Oktanové číslo je náchylnost paliva k samovznícení...Pokud bude vyšší, benzín se zapálí dříve např. o výfukový ventil a dojde k detonačnímu hoření...Ztrácíš tím výkon,zahříváš tím více dno pístu a horní můstek pístu...To je samozřejmě špatný, protože v prvním pístním kroužku nemůže být teplota vyšší než cca 250°C, jelikož ti tam pak začne karbonovat olej...Prostě ten motor je více zatěžovanej a nesvědší mu to...Proto se u benzínu nedá dosáhnout vysokých tlakových poměrů...Ten benzín by se prostě sám zapálil mnohem dříve než má..Takže za mě určitě ne...
To oktanové číslo máš trochu naopak ne ?(samozápaly)
zjistěte si, co oktanové číslo znamená a kvůli čemu se na něj dimenzují kompresní poměry motorů...jinak je to jako diskuse křováků o kvalitě sněhu na severním pólu...