Téma: přilba airoh J 106
Zdravím na foru. Máte někdo zkušenost s helmou AIROH J106.
http://www.paolo.cz/...611-helma-airoh.html
Chci ji na choppera. Nevíte, jestli se dá přední díl po sejmutí přidělat na přilbu zezadu?
Díky za info.
Dave
http://www.paolo.cz/...611-helma-airoh.html
Chci ji na choppera. Nevíte, jestli se dá přední díl po sejmutí přidělat na přilbu zezadu?
Díky za info.
Dave
a ty jsi něco podobného někde viděl??????
znám překlápěčky, ale abych odmontil bradu a dal ji dozadu? jaky by to mělo význam???
...pokud jsem tedy pochopil ten dotaz....tohle je normalni uzavřená přilba s možností přestavby na JET demontáži brady....akorat bych řekl že tam pak bude foukat (nizke plexi)
znám překlápěčky, ale abych odmontil bradu a dal ji dozadu? jaky by to mělo význam???
...pokud jsem tedy pochopil ten dotaz....tohle je normalni uzavřená přilba s možností přestavby na JET demontáži brady....akorat bych řekl že tam pak bude foukat (nizke plexi)
Čau, předchůdce téhle helmy TR1 to měl jako volitelné příslušenství. Alespoň jsem to viděl na několika obrázcích. Je to podle mě lepší, nemusíš řešit kam s bradou, když ji sundáš...
Foukání neřeším, mám choppera a na pomalé projížďky mám radši otevřenou helmu.
Dave
Foukání neřeším, mám choppera a na pomalé projížďky mám radši otevřenou helmu.
Dave
Tak jsem koukal na TR1 a (neuraž se) přijde mi to jako totální chujovina - předesílám, že jsem to na hlavě nikdy neměl a nemám tedy žádnou osobní zkušenost, jen mi z principu přijde blbost vpředu helmu odlehčit a následně ji vzadu zatížit, navíc podle obrázků se zdá že to zrovna moc nedoléhá :(...tím samo nekecám do tvých potřeb. já bych dal tu odeplou část do bagu (pokud cestuji, nějaký mám) a nebo nechal doma (když necestuji a jedu kolem komína, tak přeci nebudu někde n škarpě přidělávat čelist)...nicméně jak píšu, jen můj názor co neútočí na tvé potřeby.
Souhlasím s FishX3,co se týče přehazování "čelisti" dozadu.
Osobně dost dobře nechápu,proč chceš na čopra přilbu,která v kompletu je integrálka?
To s "čopřením" moc dohromady nejde,i když je pravda,že už jsem to viděl (a k tomu ještě rukavice s plastovými chrániči kloubů a chrániče před rukojetí).
Ale samozřejmě volba je na Tobě. Já mám otevřenou Nolanku s vysouvacím velkým hledím a jsme s ní max.spokojen.
Hlavně kolama dolů.
Osobně dost dobře nechápu,proč chceš na čopra přilbu,která v kompletu je integrálka?
To s "čopřením" moc dohromady nejde,i když je pravda,že už jsem to viděl (a k tomu ještě rukavice s plastovými chrániči kloubů a chrániče před rukojetí).
Ale samozřejmě volba je na Tobě. Já mám otevřenou Nolanku s vysouvacím velkým hledím a jsme s ní max.spokojen.
Hlavně kolama dolů.
1 reakcí na tento příspěvek přilba airoh J 106
No tak po letech pár zkušeností:
1) přilbu J106 jsem si v roce 2011 objednal, ale ta přední vyndavací část byla strašně blízko brady a v podstatě jsem do ní pořád narážel bradou. Tudíž jestli do ní půjdeš, tak rozhodně dobře vyzkoušet s nasazeným předním dílem.
Takže jsem ji vrátil a místo toho vzal klasickou vyklápěčku Mathiss nebo Miro. Už přesně nevím ten typ. S tou maximální spokojenost. Prověřeno několika dlouhými trasami kdy se jelo 500 až 1000 km na jeden zátah, včetně děšťů apod...
2)chlapi, myslel jsem si, že takové to dělení na čopry, žiletky, silnice a pod už máme za sebou, no evidentně ne... ale řeknu to jinak.. kdo jel dál než 100 km od baráku tak pochopí proč jsem chtěl na choppera/cruisera vyklápěcí helmu.
Při cestování na velké vzdálenosti, které je naplánované dopředu jde zejména o to:
- může být jakékoliv počasí a jet v dešti v otevřené helmě je blbost... už jsem si to párkrát zažil a nechci
- při delších přesunech je v uzavřené helmě menší únava
- maximálně jsem ocenil sluneční clonu...můžeš reagovat na tunely, stín v lese apod...
No a když dojedu do cílové destinace a je pěkně tak vytáhnu svůj starý dobrý blembák a jedu se projet. To samé když jezdím okolo komína do cca 200 km taky jedině v otevřené helmě... to je paráda.
1) přilbu J106 jsem si v roce 2011 objednal, ale ta přední vyndavací část byla strašně blízko brady a v podstatě jsem do ní pořád narážel bradou. Tudíž jestli do ní půjdeš, tak rozhodně dobře vyzkoušet s nasazeným předním dílem.
Takže jsem ji vrátil a místo toho vzal klasickou vyklápěčku Mathiss nebo Miro. Už přesně nevím ten typ. S tou maximální spokojenost. Prověřeno několika dlouhými trasami kdy se jelo 500 až 1000 km na jeden zátah, včetně děšťů apod...
2)chlapi, myslel jsem si, že takové to dělení na čopry, žiletky, silnice a pod už máme za sebou, no evidentně ne... ale řeknu to jinak.. kdo jel dál než 100 km od baráku tak pochopí proč jsem chtěl na choppera/cruisera vyklápěcí helmu.
Při cestování na velké vzdálenosti, které je naplánované dopředu jde zejména o to:
- může být jakékoliv počasí a jet v dešti v otevřené helmě je blbost... už jsem si to párkrát zažil a nechci
- při delších přesunech je v uzavřené helmě menší únava
- maximálně jsem ocenil sluneční clonu...můžeš reagovat na tunely, stín v lese apod...
No a když dojedu do cílové destinace a je pěkně tak vytáhnu svůj starý dobrý blembák a jedu se projet. To samé když jezdím okolo komína do cca 200 km taky jedině v otevřené helmě... to je paráda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.