Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dakarista píše: porat lepsi stary brembo nez cokoliv od sikmejch... Nic lepsiho jak Bremba jsem nemel v ruce. Kam se na to hrabou japonci
kluci je to tvrdá a těžce nesoucí pravda ale musíte si pořád z nás dělat prde??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jasek ti řekne jak perfektně brzdí můj předek (nebrzdí vůbec) ale aby abych vás potěšil už jsem tam dal Italskou pumpu pro začátek dobré né
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dakarista píše: Pepa1098> jsme jen chteli Jaskovi poradit, kdyz chtel delat Downgrate
Tak zrovna Jasek má brzdy, který by nu mohl pan Brembo závidět, šestipístky monoblok od AP Racing z AMA SBK TL1000R a pumpa Accossato, na ty brzdy se jen koukneš a dáváš polibek asfaltu. Navíc jsou skoro k nesehnání, ne jako Brembo, který seženeš všude... Ale Brembo jsou taky super kotvy, to zas jo...3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Pepa1098 píše: dakarista>
Jasek ti řekne jak perfektně brzdí můj předek (nebrzdí vůbec) ale aby abych vás potěšil už jsem tam dal Italskou pumpu pro začátek dobré né
dewwil píše: Tak zrovna Jasek má brzdy, který by nu mohl pan Brembo závidět, šestipístky monoblok od AP Racing z AMA SBK TL1000R a pumpa Accossato, na ty brzdy se jen koukneš a dáváš polibek asfaltu. Navíc jsou skoro k nesehnání, ne jako Brembo, který seženeš všude... Ale Brembo jsou taky super kotvy, to zas jo...
Moje chyba, myslel jsem oioi01 jak tu psal ze chce davat brzdu s Farose... nejak jsem si to spletl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Yoshy mě až to někdy začne brzdit tak vás pozvu na panáka celkem mě to dost mrzí uplně nejlíp brzdili po této zimě kotouče zrzavé od soli a jenom jsi chytl za ručku už to kotvilo no rez je pryč a zase je to máčka přemýšlím nad nějakou levnou variantou ale zatím mě nic kloudného nenapadá mám takový malí typ ale nevím jak to dopadne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
YOSH_BOY píše: Pepa1098> Já myslim že nejlepší cenově a funčkně je předek z novějšího gixera jak to má udělaný Jindrs. Zdeněk ted taky bude měnit předek za radily a to bude fungovat taky hodně dobře Já mám v těch M4 seriový desky tak až je zhobluju, zkusim nějaký ostřejší ale i tak to funguje na 100%
a myslíš že mě to finančně nepoloží a brzdí to dobře nebo je to pořád to samí já bych chtěl jenom třmeny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
To máš tak jak dala suzuki na poslední modely GSX-R brembo monobloky a nechala pumpu nissin s gumovýma hadicema s tím debilním systémem, kdy jde hadice od pumpy na třmen a z něj přes blatník na další třmen a furt to brzdí kundu. To samé speed triple 1050... brembo třmeny a nissin pumpa a výsledek stejný
Mileek píše: Pepa1098> Na třmeny se vyser, základ je prostě pumpa! Pak hadice a nakonec až třmeny. Mojí jsem dal na daytonu 675 obyč brembo pumpu z tuona a brzdí to luxusně, třmeny zůstaly stejné (nissin).
To máš tak jak dala suzuki na poslední modely GSX-R brembo monobloky a nechala pumpu nissin s gumovýma hadicema s tím debilním systémem, kdy jde hadice od pumpy na třmen a z něj přes blatník na další třmen a furt to brzdí kundu. To samé speed triple 1050... brembo třmeny a nissin pumpa a výsledek stejný
Ty vole ty si nikdy nebrzdil s origo TL třmenama tak tady nemachruj
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
pumpa je vyměněná nová italská výsledek plus mínus stejný přijdou na řadu Hadice a musí se jít dál ty třmeny jsou buď nafukovací nebo začarované nevím ale asi jak to není odlété v celku a je to ze dvou polovin sešroubované tak se prostě roztahují (prostě to asi nemá tu tuhost)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
pumpa je vyměněná nová italská výsledek plus mínus stejný přijdou na řadu Hadice a musí se jít dál ty třmeny jsou buď nafukovací nebo začarované nevím ale asi jak to není odlété v celku a je to ze dvou polovin sešroubované tak se prostě roztahují (prostě to asi nemá tu tuhost)
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
e: tady je i popsanej tunning šestilístků a jejich problémy 6 piston Tokico
Naposledy editováno 30.06.2014 05:48:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Pepa1098 píše: Mileek>
pumpa je vyměněná nová italská výsledek plus mínus stejný přijdou na řadu Hadice a musí se jít dál ty třmeny jsou buď nafukovací nebo začarované nevím ale asi jak to není odlété v celku a je to ze dvou polovin sešroubované tak se prostě roztahují (prostě to asi nemá tu tuhost)
Cau Pepo, máš několik možností ohledně předních brzd. První věc co je vyser se na ty origo brzdiče Tokico Jim nepomůže ani svěcená voda, aby fungovali nějak kloudně. Prostě jsou konstrukčně v prdeli, v tom smyslu že mají moc dlouhou klidovou vzdálenost pístků vůči destičkám. Myslím že už jsem ti to psal, ale tolikrát co jsem je měl rozebraný a nacpal do nich peněz a času, abych s nima udělal něco, ke kloudnému brzdnému výsledku, opravdu nestojí za to. Komlet nová sada všech gumiček, leštění pístků kvůli tření, vyvrtání odzdušňovacího kanálku a výsledek, nula prd.Dal jsem pancíře, solo na každý třmen, pumpu Accossato 19x20 a hovno. Jako zlepšilo se to trochu ale ne tak aby jsi měl v nich jistotu, že v krizových situací zaberou, pořád gumový. Druhou variantu můžeš použít adaptéry na radialy na stávající tlumiče http://www.motorkar...ft=144264&fid=20 mě osobně se tenhle styl nelíbí Nebo použít na stávající tlumiče http://motopuzzle.c...=znacka&fisek=25 a na to dokoupit adekvátní třmeny nebo nejlepší varianta kde i získáš lepší tlumení, jak ti psal Bohouš http://www.tlzone.n...d-upgrade-m-c-2.html nebo http://www.tlzone.n...-conversion-how.html a tohle variantou jsem se vydal.Já dávám komplet předek z R1 rv.2008 poslední typ se 6 pistons třmenama + s Ohlins cartrige. Co se týká cen tak nejlevnější jsou adaptery, nejdražší komplet předky. Já si počkal a za dobrou cenu koupil ten set, chce to jen sledovat inzeráty aby ti to nikdo nevyfouknul Tady máš ještě odkaz s tabulkou rozměrů a konverzace těch předních tlumičů http://www.tlzone.n...fork-swap-chart.html
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |