globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.6.2014 v 22:59 | Nahoru | #1891

Mileek píše: radiální pumpu z fároša? to si rovnou odmontuj třemny a jezdi bez nich...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 10:09 | Nahoru | #1892

dakarista píše: porat lepsi stary brembo nez cokoliv od sikmejch... Nic lepsiho jak Bremba jsem nemel v ruce. Kam se na to hrabou japonci



kluci je to tvrdá a těžce nesoucí pravda ale musíte si pořád z nás dělat prde??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 10:28 | Nahoru | #1893
Pepa1098> jsme jen chteli Jaskovi poradit, kdyz chtel delat Downgrate

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 11:51 | Nahoru | #1894
dakarista>

Jasek ti řekne jak perfektně brzdí můj předek (nebrzdí vůbec) ale aby abych vás potěšil už jsem tam dal Italskou pumpu pro začátek dobré né

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 11:55 | Nahoru | #1895

dakarista píše: Pepa1098> jsme jen chteli Jaskovi poradit, kdyz chtel delat Downgrate

Tak zrovna Jasek má brzdy, který by nu mohl pan Brembo závidět, šestipístky monoblok od AP Racing z AMA SBK TL1000R a pumpa Accossato, na ty brzdy se jen koukneš a dáváš polibek asfaltu. Navíc jsou skoro k nesehnání, ne jako Brembo, který seženeš všude... Ale Brembo jsou taky super kotvy, to zas jo...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 11:59 | Nahoru | #1896

Pepa1098 píše: dakarista>

Jasek ti řekne jak perfektně brzdí můj předek (nebrzdí vůbec) ale aby abych vás potěšil už jsem tam dal Italskou pumpu pro začátek dobré né

Pepo kdo brzdí tak je druhej... Zase můžeš říkat jaký máš super zpomalovače..

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 12:07 | Nahoru | #1897

dewwil píše: Pepo kdo brzdí tak je druhej... Zase můžeš říkat jaký máš super zpomalovače..



Honzo já vím ale řekni to Jaskovi který si málem polámal když brzdil prsty mezi páčkou a řídítkem a měl smrtelný pot aby to ubrzdil

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 14:24 | Nahoru | #1898

dewwil píše: Pepo kdo brzdí tak je druhej...

Toť!

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 14:51 | Nahoru | #1899

dewwil píše: Tak zrovna Jasek má brzdy, který by nu mohl pan Brembo závidět, šestipístky monoblok od AP Racing z AMA SBK TL1000R a pumpa Accossato, na ty brzdy se jen koukneš a dáváš polibek asfaltu. Navíc jsou skoro k nesehnání, ne jako Brembo, který seženeš všude... Ale Brembo jsou taky super kotvy, to zas jo...



Moje chyba, myslel jsem oioi01 jak tu psal ze chce davat brzdu s Farose... nejak jsem si to spletl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 15:02 | Nahoru | #1900
dewwil> Monobloky to nejsou, ten ama zavodak mel nejdřív tyhle ale pak měl monobloky který vypadá trošičku jinak, ale brzdit to bude oboje gut

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 15:22 | Nahoru | #1901
YOSH_BOY>

Yoshy mě až to někdy začne brzdit tak vás pozvu na panáka celkem mě to dost mrzí uplně nejlíp brzdili po této zimě kotouče zrzavé od soli a jenom jsi chytl za ručku už to kotvilo no rez je pryč a zase je to máčka přemýšlím nad nějakou levnou variantou ale zatím mě nic kloudného nenapadá mám takový malí typ ale nevím jak to dopadne

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 15:29 | Nahoru | #1902

YOSH_BOY píše: dewwil> Monobloky to nejsou, ten ama zavodak mel nejdřív tyhle ale pak měl monobloky který vypadá trošičku jinak, ale brzdit to bude oboje gut

To je jedno, brzdí mu to ukrutně... Hlt rejsový brzdy, no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 18:40 | Nahoru | #1903
Pepa1098> Já myslim že nejlepší cenově a funčkně je předek z novějšího gixera jak to má udělaný Jindrs. Zdeněk ted taky bude měnit předek za radily a to bude fungovat taky hodně dobře Já mám v těch M4 seriový desky tak až je zhobluju, zkusim nějaký ostřejší ale i tak to funguje na 100%

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 18:46 | Nahoru | #1904
sorry 2x

Naposledy editováno 29.06.2014 18:47:52

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 19:06 | Nahoru | #1905

YOSH_BOY píše: Pepa1098> Já myslim že nejlepší cenově a funčkně je předek z novějšího gixera jak to má udělaný Jindrs. Zdeněk ted taky bude měnit předek za radily a to bude fungovat taky hodně dobře Já mám v těch M4 seriový desky tak až je zhobluju, zkusim nějaký ostřejší ale i tak to funguje na 100%



a myslíš že mě to finančně nepoloží a brzdí to dobře nebo je to pořád to samí já bych chtěl jenom třmeny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 19:12 | Nahoru | #1906
Pepa1098> tak určitě to bude lepší, ma tam i pumpu písní jemu určitě ti to tom poreferuje

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 19:15 | Nahoru | #1907
YOSH_BOY>

dík Ok napíšu mu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 20:12 | Nahoru | #1908
Pepa1098> Na třmeny se vyser, základ je prostě pumpa! Pak hadice a nakonec až třmeny. Mojí jsem dal na daytonu 675 obyč brembo pumpu z tuona a brzdí to luxusně, třmeny zůstaly stejné (nissin).
To máš tak jak dala suzuki na poslední modely GSX-R brembo monobloky a nechala pumpu nissin s gumovýma hadicema s tím debilním systémem, kdy jde hadice od pumpy na třmen a z něj přes blatník na další třmen a furt to brzdí kundu. To samé speed triple 1050... brembo třmeny a nissin pumpa a výsledek stejný

Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 20:13 | Nahoru | #1909
Co mas proti brzdam na daytone ? To brzdilo skvele i se seriovejma deskama ...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 20:18 | Nahoru | #1910
já nic, to Zuzka říkala, že to nebrzdí a navíc se ta origo věčně se zavzdušňovala... tak dostala italskou a je to tuty

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 20:21 | Nahoru | #1911

Mileek píše: Pepa1098> Na třmeny se vyser, základ je prostě pumpa! Pak hadice a nakonec až třmeny. Mojí jsem dal na daytonu 675 obyč brembo pumpu z tuona a brzdí to luxusně, třmeny zůstaly stejné (nissin).
To máš tak jak dala suzuki na poslední modely GSX-R brembo monobloky a nechala pumpu nissin s gumovýma hadicema s tím debilním systémem, kdy jde hadice od pumpy na třmen a z něj přes blatník na další třmen a furt to brzdí kundu. To samé speed triple 1050... brembo třmeny a nissin pumpa a výsledek stejný


Ty vole ty si nikdy nebrzdil s origo TL třmenama tak tady nemachruj

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 20:27 | Nahoru | #1912
.. brzdy na Daytone zavzdusnovali ? Bozinku co ja se tu jeste dozvim, najel sem na ni pres 20 tisic, na cumak sla kdykoli sem si na to jen pomyslel, a zavzdusnena nikdy nebyla .... To musel te pumpe nekdo neco nehezkeho udelat ...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 20:46 | Nahoru | #1913
Mileek>

pumpa je vyměněná nová italská výsledek plus mínus stejný přijdou na řadu Hadice a musí se jít dál ty třmeny jsou buď nafukovací nebo začarované nevím ale asi jak to není odlété v celku a je to ze dvou polovin sešroubované tak se prostě roztahují (prostě to asi nemá tu tuhost)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 20:48 | Nahoru | #1914
Mileek>

pumpa je vyměněná nová italská výsledek plus mínus stejný přijdou na řadu Hadice a musí se jít dál ty třmeny jsou buď nafukovací nebo začarované nevím ale asi jak to není odlété v celku a je to ze dvou polovin sešroubované tak se prostě roztahují (prostě to asi nemá tu tuhost)

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 21:03 | Nahoru | #1915
soráč se dvakrát mě to hodilo Error (ale odešlo to)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2014 v 21:48 | Nahoru | #1916
Ozzy_> ale tvoje nebyla po několika pádech a hajsajdru v Mostě pod boxama

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 05:44 | Nahoru | #1917
Pepa1098> Ještě to bude chtít ty hadice a musí to být lepší, já měl origo pumpu, pancéřky z pumpy do každého třmenu a dvakrát - třikrát do sezony jsem drbal třmeny a vyměnil jsem si ty čepy co na nich držej desky, byly v nich už za čas vyjetý důlky od desek a ty tam semtam zůstávaly viset, takže si zmáčknul brzdu a chvilku nic, než desky překonaly ten důlek a pak až moc Ta tvá pumpa je dobrá, šel bych do těch hadic jak psal Mileek, gumový stárnou a vsadím se, že když tu hadici chytneš do ruky a zmáčkneš brzdu tak ucejtíš jak se bude roztahovat do stran tlakem... Ty šestipísty Tokico jsou prokletí, ještě pomáhá dát je z Hayabusy, měly u pístků (v ďourách na ně) lepší povrchovou úpravu a tolik se nezasíraly a choděj líp...

e: tady je i popsanej tunning šestilístků a jejich problémy 6 piston Tokico

Naposledy editováno 30.06.2014 05:48:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 06:15 | Nahoru | #1918

Pepa1098 píše: Mileek>

pumpa je vyměněná nová italská výsledek plus mínus stejný přijdou na řadu Hadice a musí se jít dál ty třmeny jsou buď nafukovací nebo začarované nevím ale asi jak to není odlété v celku a je to ze dvou polovin sešroubované tak se prostě roztahují (prostě to asi nemá tu tuhost)


Cau Pepo, máš několik možností ohledně předních brzd. První věc co je vyser se na ty origo brzdiče Tokico Jim nepomůže ani svěcená voda, aby fungovali nějak kloudně. Prostě jsou konstrukčně v prdeli, v tom smyslu že mají moc dlouhou klidovou vzdálenost pístků vůči destičkám. Myslím že už jsem ti to psal, ale tolikrát co jsem je měl rozebraný a nacpal do nich peněz a času, abych s nima udělal něco, ke kloudnému brzdnému výsledku, opravdu nestojí za to. Komlet nová sada všech gumiček, leštění pístků kvůli tření, vyvrtání odzdušňovacího kanálku a výsledek, nula prd.Dal jsem pancíře, solo na každý třmen, pumpu Accossato 19x20 a hovno. Jako zlepšilo se to trochu ale ne tak aby jsi měl v nich jistotu, že v krizových situací zaberou, pořád gumový. Druhou variantu můžeš použít adaptéry na radialy na stávající tlumiče http://www.motorkar...ft=144264&fid=20 mě osobně se tenhle styl nelíbí Nebo použít na stávající tlumiče http://motopuzzle.c...=znacka&fisek=25 a na to dokoupit adekvátní třmeny nebo nejlepší varianta kde i získáš lepší tlumení, jak ti psal Bohouš http://www.tlzone.n...d-upgrade-m-c-2.html nebo http://www.tlzone.n...-conversion-how.html a tohle variantou jsem se vydal.Já dávám komplet předek z R1 rv.2008 poslední typ se 6 pistons třmenama + s Ohlins cartrige. Co se týká cen tak nejlevnější jsou adaptery, nejdražší komplet předky. Já si počkal a za dobrou cenu koupil ten set, chce to jen sledovat inzeráty aby ti to nikdo nevyfouknul Tady máš ještě odkaz s tabulkou rozměrů a konverzace těch předních tlumičů http://www.tlzone.n...fork-swap-chart.html

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 07:34 | Nahoru | #1919
r-a-k> jj, radiální šestipísty z R1, to bude pobržděníčko, taky jsem nad tím chvilku přemýšlel, ale moc se mi radiály na TLR nelíběj(můj názor, brzdit to bude o 200% líp) Já mám v záloze na brzdy jinej plán a radiální tam bude jen pumpa...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 07:40 | Nahoru | #1920
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist