Chapadlo píše: Vren> Pokud nemas motorku v ruce a jezdis par dni, tak te okraj gumy urcite limitovat nebude Normalne na ji jezdi
Ano jezdim par dni. Ale to je prave ten pruser. Ja to stredem zajedu, kraje taky trochu sle budu tam mit poser pruhy jak krava. Az to chytnu do ruky reknu si ze to trochu vic naklopim a ono ejhle neojete poser pruhy ktere klouzou. Mam z toho mozny zbytecne velke obavy ale ted je okolo me nejak moc padu na novych gumach tak su z toho trochu vyplasenej.
Takže pokud budeš opatrnej a z rovný jízdy to hned nevohneš na koleno, nic se neděje...
To je to, co klouže.
Světe, div se, ale bez separační vrsty jsou třeba MITAS SportForce.
Nazuješ, nemusíš nic zajíždět, ojíždět, prostě nic.
Sedneš a frčíš bez nějakého omezení.
Takže doporučuji MITAS Sportforce
Kazdopadne se toho zajizdeni neboj....V klidecku si uzij volnejsi jizdu...
Hlavně z toho nebuď posraný dopředu a neboj se, to si potom tím spíš usteleš. Jak máš v hlavě "bojím bojím padnu padnu" tak skutečně lehneš i když k tomu nebude reálný důvod.
Zapomeň na to, že máš na mašině novou gumu, přinuť se nad tím nemyslet, venku je hezky tak si prostě udělej normální kochací vyjížďku. Hotovo, to je celé Nikomu to nedávej, dal ses na vojnu tak se s tím poper, příště si také budeš měnit gumu a bude třeba ji zajet. Když se s mašinou seznamuješ tak určitě nejezdíš takovou palbu abys poznal, že guma klouzne. Jeď s tím jak s tankerem, pozvolný rozjezd, pozvolně brzdit, pojedeš rovně a bude to ok. Guma se prohřivá celá a postupně si zvykneš a ojedeš, nic na tom není.
Smirkovat to když stejně nelétáš závody je nesmysl, na poser proužek se vyser, stejně ho po první např. dálnici bys měl zase, jezdi na kolik se cítíš klopit budeš jak to dostaneš do ruky. Prostě jezdi a nedělej z toho vědu
Tím ji zahřeješ a ty srágory se odpaří a až pak pojedeš do pneuservisu určitě ti tuhle metodu pochválí
A teď vážně, prostě normálně se projeď. Vzhledem k tomu, jaké z toho máš bobky nehrozí že by ti to v náklonu díky nové pneu podjelo
Teď to dělám tak, že prvních cca 20km dávám bacha na tyhle rozjezdy do zatáček a kruháče a pak postupně přídávám náklony. Po cca 50km už jezdím normálně.