Budu rád za Vaše rady a zkušenosti..
Tady jen příklad něčeho o čem uvažuji, nicméně nevím, zda je to pro mě vůbec vhodné a jestli se to do měsíce nerozsype http://www.sbazar.c...rv2007-najeto-3000km
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné úsporné přibližovadlo
mandell píše: 125ccm motorku jsem taky uvažoval, ale třeba cbr125 mi bylo fakt dost malý, tak nevim jak to CBF, jinak se mi docela líbí, hlavně teda tou spotřebou.
Převzato z palubního deníku, a je to moje spotřeba paliva při "velmi kochacím" způsobu ježdění po okreskách. Na své CBF 125 jezdím letos už šestou sezónu a používám ji něco jako rychlého a spolehlivého mopeda, ovšem v případě potřeby dvoumístného, dobře svítícího a dobře brzdícího, 2x až 3x rychlejšího a s velkou rezervou výkonu. Běžné moje vyjížďky na CBF 125 bývají tak mezi 70 až 100 km, a nejdejší výlet na CBF 125 jsem myslím podniknul v délce asi 300 km (150 km tam a zase zpět během tuším víkendového odpoledne).
Předpokládám, že by ses při "normálnějším" ježdění do 2 litrů vejít mohl.
1 reakcí na tento příspěvek Levné úsporné přibližovadlo
Řekl bych, že CBF 125 nic nepředstírá a na nic si nehraje. A na dvácu je to docela velký stroj, a je o poznání větší než zmiňovaná Honda CBR 125, malorážkový to "supersport" pro 16 letá děvčata.
V rámci testovacích jízd jsem měl loni a letos možnost srovnávat mj. s novými dvouválcovými naháči od Hondy a Yamahy, konkrétně s novým půllitrem Honda CB 500F a s novými sedmistovkami - Hondou NC 700S a Yamahou MT-07.
Ta "malá" dváca Honda CBF 125 si velikostí a ergonomií příliš nezadá s těmito "velkými" stroji!!
P.S.
Velikost motorky k výšce jezdce se nedá brát čistě mechanicky. Je to dost individuální u každého člověka a hodně záleží na délce nohou a rukou - např. dlouhé nohy jsou výhodou při manipulaci na místě a hlavně při rozjezdu a dojezdu na nerovném terénu, ale naopak při jízdě už mohou být nevýhodou a u menšího stroje pak musí jezdec moc krčit kolena, kyčle a kotníky. Stejně tak např. krátké ruce nutí jezdce být nakloněný dopředu a držet pak na nich váhu trupu, naopak kdo má ruce jak opice, jede víc vzpřímený atd.
A ještě snad jedna poznámka - tyto a podobné obrázky často na první pohled působí jako kdyby jezdil medvěd na cirkusovém kole nebo seděla ta pověstná vosa na bonbónu, ale to je do jisté míry i tím velkým kontrastem jednobarevného (nápadného) těla na motorce. Ve skutečnosti nebývá silueta jezdce až tak nápadná - je rozbita různobarevným oblečením, botami, rukavicemi a helmou, a celkový dojem na okolní pozorovatele je příznivější.
EDIT 26.6.2014: pro kompletnost doplněno ještě o Hondu CBR 125...
Naposledy editováno 26.06.2014 11:20:28
Dovi píše:
Převzato z palubního deníku, a je to moje spotřeba paliva při "velmi kochacím" způsobu ježdění po okreskách. Na své CBF 125 jezdím letos už šestou sezónu a používám ji něco jako rychlého a spolehlivého mopeda, ovšem v případě potřeby dvoumístného, dobře svítícího a dobře brzdícího, 2x až 3x rychlejšího a s velkou rezervou výkonu. Běžné moje vyjížďky na CBF 125 bývají tak mezi 70 až 100 km, a nejdejší výlet na CBF 125 jsem myslím podniknul v délce asi 300 km (150 km tam a zase zpět během tuším víkendového odpoledne).
Předpokládám, že by ses při "normálnějším" ježdění do 2 litrů vejít mohl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné úsporné přibližovadlo
2 reakcí na tento příspěvek Levné úsporné přibližovadlo
2) výkonu není nikdy dost
a do třetice obsah ničím nenahradíš...
BlackCrow píše: nežere = nejede
Nic nového pod sluncem, a jistě i zakladatel tématu si toho je vědom.
Ale vybírá mašinu, u které preferuje právě tu spotřebu a nízké pořizovací a provozní naklady.
BlackCrow píše: výkonu není nikdy dost
Kupodivu spousta lidí už zjistila, že u mnoha motorek, jezdců, jízdních tras a mnoha typů využívání motocyklů není zrovna výkon to, co by jim chybělo.
A jak budou naskakovat zkušenosti, mnozí další k tomuto poznání dospějí časem.
BlackCrow píše: obsah ničím nenahradíš...
Copak OBSAH (třeba čtverce nad přeponou)...
Ale takový OBJEM (třeba válců motoru), to je panečku něco!
Anebo JMELÍ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné úsporné přibližovadlo
dva_hrnce píše: Dovi> tvl to fakt umí jezdit pod 2 litry? to chci!
přijeď a můžeš se přesvědčit. s tebou to pojede 120 jako prdvalibuk píše: přijeď a můžeš se přesvědčit. s tebou to pojede 120 jako prd
Jako asi tomu budu věřit, ale to musí být fakt kochací tempo asi.
A proti cebru hodně jiná mapa, na tom jsem se s lehkou rukou dostal na cca 2.6 .
I tak to bylo ježdění zadarmo
http://www.jawa.eu/motocykly/jawa-125.htm
Během roku bývá někdy i za akční cenu, blížící se 30.000