Jde vlastně jen o změnu v letopočtu :)
Naposledy editováno 07.01.2014 18:54:29
Martyp píše: haverlo> Jj, sorry, tahle info mi unikla, resp. jsem to přehlíd i na stránkách Metzeleru..
Nicméně o tom, jak zde Zajoch psal o tom, že Pirelli vyráběla v Německu a pak i Číně...je uplně jedno, kde je ta pneu vyrobená, protože jde o technologickej postup, resp. přípravu a skladbu směsi, způsob kompletace kordu pneu atd a tu má Pirelli nastavenou uplně jinak, než čísnký výrobci, prostě ty standardy výroby jsou po celym světě ve všech jejich fabrikách stejný, takže netřeba se toho bát...
Co se týče podobnosti M5 a DIablo Rosso II, tak tam tipuju podobnost hlavně ve směsi, což samozřejmě dělá hodně, ale jiná totožnost v tom vidět není..
jj přesně tak
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
dělal jsem šéfa v jednom oddělení v automobilce a vím jak často a pedantně majitelé fa. požadují audity a kontroly procesu výroby či kompletace své značky po celém světě !!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 10.06.2014 12:50:58
Martyp píše: haverlo> Jj, sorry, tahle info mi unikla, resp. jsem to přehlíd i na stránkách Metzeleru..
Nicméně o tom, jak zde Zajoch psal o tom, že Pirelli vyráběla v Německu a pak i Číně...je uplně jedno, kde je ta pneu vyrobená, protože jde o technologickej postup, resp. přípravu a skladbu směsi, způsob kompletace kordu pneu atd a tu má Pirelli nastavenou uplně jinak, než čísnký výrobci, prostě ty standardy výroby jsou po celym světě ve všech jejich fabrikách stejný, takže netřeba se toho bát...
Co se týče podobnosti M5 a DIablo Rosso II, tak tam tipuju podobnost hlavně ve směsi, což samozřejmě dělá hodně, ale jiná totožnost v tom vidět není..
Přesně tak, mi je celkem jedno, jestli na ní je made in Italy, NSR, nebo PRC
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 10.06.2014 16:37:18
mikespikes píše: Tak dneska mi Ducna zdechla při cestě domů, naštěstí pár set metrů před domem. Tankoval jsem a potom zhruba po 3km najednou chcípla. Zkoušel jsem nastartovat, ale čerpadlo nemaká. Pojistky se zdají být ok. El. měřák nemám,tak nemohu zatím změřit zda jde šťáva do čerpadla. Máte někdo zkušenost s tímto problémem prosím?
mě se u 695 "vykloktal" kablik v prostupu do nádrže (zevnitř) musel jsem rozebrat, přepájet, utěsnit
to samý mi udělal i kablik od rezervy, občas šel, občas ne..
čerpadlo by mělo zahučet při otočení klíčkem
mikespikes píše: highsider> Díky za odpověď, když otočím klíčkem zapalování,obě relátka cvaknou, ale čerpadlo v nádrži "nezabzučí". Dokud to nezměřím měřákem a nevypustím benzín, abych se podíval na ty dráty v nádrži tak se můžu ledatak domnívat co by to mohlo být. Kdyby měl někdo z vás čas a zkušenosti podívat se na to, budu rád. Nevim jak případně demontovat tu průchodku s kablíkama vedoucíma do nádrže,abych něco nezk....il.
...jinak ze skušeností jako prvotní věc u všech DUC je, povytahovat relátka a konektory, pořádně to prostříkat a pročistit WD-čkem a pak když to nepomůže hledat závadu jinde.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
vyskoušej a dej pak vědět...
apropoo, kde to parkuješ a jak na tom jsi s časem ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Naposledy editováno 11.06.2014 10:44:05
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
mikespikes píše: Gello>Stroj mam doma v garazi,D.Chabry,Nad Úvozem 38. Po-Pá jsem 9-20h mimo,tuto sobotu prace 9-13h,mohu se kdyztak casove prizpusobit Ty kontakty na relatkach nevypadaly zoxidovany,ale klidne je prostriknu.Kazdopadne predem dekuji Gelouši.
... to jsem si myslel taky, když mi Monstřík nestartoval...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
pak přišel motoguru v podobě Kubamoto a říká ,,čistil jsi konektor u snímače otáček,,?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
a bylo vymalováno !
jak psal Highsider - prostě Ducatifaktor jak prase a můžeš hledat a rozebírat a měnit a drbat se za uchem. MARNĚ !!!
jinak jako s panem Papežíkem jsem protelefonoval nového Monstra... !!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
prostě, lidi v dosahu - jako Martinka46, Honza Lambert, Kubamoto nebo Highsider jsou k nezaplacení !!!
klobouk dolů pánové !!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Naposledy editováno 11.06.2014 19:05:58
Lukash1986 píše: Gello> Jelikoz nam v garazi stoji vecne zlobici 749 kde se nachazi ten konektor snimace otacek? :)
vlevo dole ze předu. z bloku prostě jen lezou dráty a končej sepnutým konektorem.
rozhodopádně to tím bejt nemusí, mně to vytrhlo trn z pr..le !
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/24/230719_21a.jpg)
Naposledy editováno 11.06.2014 12:29:12
Takže teď babo raď
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
tipuju regulátor příteli, přebíjí..častá věc
pak jediněně nějakej zkrat, koukni jestli se třeba někde nedřou kabely o rám, či motor
otázka kdy se pojistka přepálí ?
jestli po zmáčknutí čudlu na start, nebo už při zabzučení čerpadla (to by mělo zabzučet cca 2-3sec)
koukni kábl od starteru(na tomhle okruhu bude i ta pojistka asi)
prolez prostě všechny černý makarony :)
mikespikes píše: highsider> Po výměně další pojistky jsem ještě zkoušel tentokrát bez startování zda jde čerpadlo a opakovaně šlo v poho. Takže tu pojistku odpálí až startování.
Highsider má pravdu, koukni na regulátor dobíjení. U výměny mého prvního regulátoru mi to pálilo pojistky taky. Dráty horký jak sviň !
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)