Asi bych zkontroloval pripojeni na baterce a pak se vydal rovnou smerem na krk okolo budiku, nekde nejdes kabel co ma jit na kostru a asi bude povolenej,zoxidovanej nebo uklepanej.
Nejlepsi reseni kdyz to blbne ne odhalit kabely a proste za ne nemilosrdne tahat a trast snima pri zapnutym klicku az odhalis kde je trouble.
Tim ze by to topilo jsem myslel, ze pokud je nekde ubytek napeti pri vetsim proudu, tak se ten ubytek musi nekde projevit, na odporu teplem.
Ovsem myslel jsem ze mas vyreseno ze baterkou to neni. Kdyz ji das na nabijecku pochybuju ze to zjistis, takze pro tebe bude asi nejlehci reseni jak zjistit jeli to baterkou, dat tam nejakou jinou, nebo to povesit na baterku z auta, treba pres startovaci kabely. Sakra za tu dobu co to tady pisu, bych snad do ty Tremosny dojel
qugo nevím, jak ten zvuk jinak popsat, prostě jakoby přeskočila jiskra, prostě takovej ten zvláštní elektrickej zvuk. Při zapnutí klíčku to cvakne normálně, ale prostě při zmáčknutí startéru to tak divně a dost hlasitě cvakne
1 reakcí na tento příspěvek Nefungující elektrika
JEstli nema autobus nebo nakladak, a pokud nemas starou jawu ev MZ pak ver ze naperi v palubni siti bezneho automobilu a bezneh motocyklu je uplne stejne 12 V
Tohle je vubec divny tema, nikdo tu neni, zadny ask for boobs nebylo, to jsou dneska pomery
1 reakcí na tento příspěvek Nefungující elektrika
nicooo píše: Takže to bude fakt baterka. Po připojení kabelů vše běží, jak má a nastartuje na první ťuknutí docela se mi ulevilo, že to je jen baterkou
A dobíjí to vůbec???
Chtělo by to někoho s voltmetrem. Na volnoběh aspoň 13V na baterce, od nějakejch 3000 otáček 14 až 14,4V. Když to takhle nebude, tak alternátor nebo regulátor odešel do věčných lovišť a novou baterku ti motorka vycucne za pár kiláků
Alternator je dole zavrenej v karterech. Pro tebe bude stacit ze to je vec ktera kdyz se toci tak vyrabi proud.
Regulator=regler obvykle zkratovy je krabicka ktera laicky receno hlida aby stridavy napeti z alternatoru se premenilo na stejnosmerny a nepresahlo urcitou hodnotu, to dela tak ze meni svuj vnitrni odpor mezi fazema, opet laicky predstav si jako ze tam pripoji zarovku a tim ten prebytecnej proud spali.
Kapis ?
Edit: jinak regler ani altik nemaji vliv na startovani.
Naposledy editováno 07.06.2014 22:06:03
1 reakcí na tento příspěvek Nefungující elektrika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefungující elektrika
nicooo píše: Takže to bude ta baterka, an ijsme regulátory neměnili nakonec. Zkusili jsme jeho baterku u mě a vše v pohodě a když jsem mojí dali k němu, tak to dělalo to samý co u mě, takže je v tahu. Zejtra budu mít novou, tak si to tam pro jistotu nechám i proměřit, ale bude to ta baterka. Všem díky za pomoc, příště budu zas chytřejší
to je blbost jen se vám podařilo zjistit,že jeho baterka je nabitá a tvoje vybitá,to je všechno. pokud tam dáš novou a nedobíjí ti to,bude se celej problém po pár kilometrech opakovat po nastartování kabelama jsi je odpojila a motorka vrčela a svítila?Naposledy editováno 08.06.2014 20:44:33
valibuk píše: to je blbost jen se vám podařilo zjistit,že jeho baterka je nabitá a tvoje vybitá,to je všechno. pokud tam dáš novou a nedobíjí ti to,bude se celej problém po pár kilometrech opakovat po nastartování kabelama jsi je odpojila a motorka vrčela a svítila?
Ma pravdu chlapec. Tak jak jsem ti psal - po odpojeni kabelu a zmereni naperi pri vrcicim motoru 14V na baterce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat | Okin1 | 11 | 6.11.2023 v 23:51 2stroke |
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... | Joel1 | 4 | 6.7.2023 v 19:54 Joel1 |
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat | R.a.F | 5 | 2.11.2022 v 19:53 assassin |
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat | Malibu86 | 10 | 7.1.2021 v 14:20 vopák |
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat | Kalich94 | 3 | 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR |